اخذ کد اقتصادی در طبس

جهت رسیدن به اهداف شغلی مناسب و خوب می بایست از طریق قانون و قواعد مشخص اقدام نمایید تا بتوانید به اهداف فعالیت های کاری خود دست پیدا کنید که این امر از طریق اخذ کد اقتصادی امکان پذیر است و با ثبت شرکت می توانید علاوه بر مزایایی که بهره مند می گردید شغل خود را توسعه بخشید.

امروز می خواهیم در مورد اخذ کد اقتصادی بپردازیم پس با ما همراه باشید برای انجام امور مالیاتی خود به یک اخذ کد اقتصادی نیازمندید که میتوانید در موسسه ی حقوقی تکسفیر آن را به انجام برسانید.

شهری به نام طبس در غرب استان خراسان جنوبی کشور ایران واقع می باشد که جمعیتی بالغ بر بیش از 39 هزار نفر می باشند. که می توانید جهت ایجاد شغل و کارآفرینی، ثبت شرکت نمایید.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، اخذ کد اقتصادی، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای اخذ کد اقتصادی در طبس مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با اخذ کد اقتصادی و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در طبس

   *تکمیل دفاتر تجاری

   *دریافت فرمهای مربوطه و تکمیل آنها

   *کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت مدیره

   *کپی آگهی تاسیس شرکت و تغییرات ثبت شده شرکت

   *کپی اساسنامه شرکت

   *کپی از اظهارنامه شرکت

   *کپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن

   *کپی سند مالکیت مکان شرکت

   *نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت

   *پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی

چگونگی اخذ کد اقتصادی در طبس

فعالیت اقتصادی که در تبریز و یا در هر جامعه صورت میگیرد برای نظارت بر اعمال آنها و حمایت فعالان اقتصادی باید ابتدا آنها را شناخت و این امر در تبریز زمانی امکان پذیر است که اخذ کد اقتصادی در تبریز برای این افراد انجام شده باشد.

شما هنگامی که می خواهید فعالیت تجاری و به نوبه ی آن فعالیت اقتصادی را خود گسترش دهید

اگر به دنبال پیشرفت و رشد هستید و اهداف بزرگی را در زمینه ی تجاری دارید یکی از ابزار شما اخذ کد اقتصادی است با درج این کد بر روی فاکتور های خرید و فروش شما پرداخت مالیات نیز آسان تر می شود .

و قابل ذکر است که مطابق قانون شما برای انجام یک فعالیت تجاری در طبس ابتدا باید شرکت خود را ثبت کنید و بعد از آن نسبت به اخذ کد اقتصادی در طبس اقدام کنید.

کد اقتصادی در طبس

اخذ کد اقتصادی در طبس به عنوان شماره ای است شامل 12 رقم که به مرور زمان بر اساس برخی مشکلات کد16 رقمی نیز به وجود آمد که افراد پس از اخذ کد 12 رقمی باید نسبت به اخذ کد اقتصادی 16 رقمی نیز اقدام کنند.

همانطور که گفته شد افراد ساکن طبس برای برای پرداخت های مالیاتی خود می توانند نسبت به اخذ کد اقتصادی در طبس اقدام کنند و این کد را روی روی فاکتورها برای محاسبه سود و زیان در معاملات استفاده کنند که این امر برای محاسبه دقیق سودهای کسب شده مالیات ها نیز بسیار دقیق و کار امد جواب گو می باشد.

و محاسبه مالیات بیشتر بر اساس اسناد و مدارک بررسی می شوند.

علاوه براین به وسیله ی اخذ کد اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور قادر است دفاتر قانونی، فاکتورها و صورتحساب های صادر شده را به راحتی بررسی کند.

اشخاصی ملزم به اخذ کد اقتصادی در طبس

افرادی که اقدام به ثبت شرکت میکنند باید پس از مدت زمان 2 ماه اقدامات لازم در خصوص اخذ کد اقتصادی را به پایان برسانند تمامی مراحل اخذ کد اقتصادی در طبس را به ما بسپارید تمامی اشخاص ملزم به اخذ کد اقتصادی در طبس میتوانند با شماره های موجود در سایت تماس بگیرند و مراحل را به کارشناسان ثبتی ما بسپارند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد اقتصادی در طبس

- ارائه کپی پروانه بهره برداری و یا مجوز تاسیس

- سند مالکیت و یا اجاره نامه ی شرکت

- ارائه نامه عدم فعالیت و شروع فعالیت

- پرداخت مالیات حق تمبر

- تهیه دفترچه مالیاتی و تکمیل آن

- دریافت کلیه فرمهای مربوطه و تکمیل آن

- ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضای هیئت مدیره

- ارائه کلیه مدارک ثبتی شرکت

-آگهی تغییرات

هزینه ی اخذ کد اقتصادی در طبس چگونه است؟

برای انجام کلیه ی مراحل اخذ کد اقتصادی در طبس میتوانید به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنید و کلیه ی مراحل را از صفر تا صد به ما بسپارید و این اطمینان را داشته باشید که کار شما در مدت زمان اندک و با هزینه ی مناسب و به صرفه به اتمام خواهد رسید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.