اخذ کد اقتصادی در صفادشت

در شهرستان صفادشت به دلیل وجود شهرک صنعتی و فعالیت شرکت های فعالی که در آن شهر قرار دارند موجب کم شدن بیکاری در این شهر شده است.

که خوشبختانه در این شهر می توان فرصت های شغلی بسیاری را به موفقیت ایجاد نمود که یکی از این موفقیت ها اخذ کد اقتصادی در صفادشت می باشد.

که در این شهر با وجود موقعیت اقتصادی مطلوب و جهت برخورداری از شهرک صنعتی مصوب به ششصد کارخانه و کارگاه های صنعتی و کشاورزی و دامداری نام برد.

شما میتوانید امور ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در صفادشت را به ما سپرده و خود را برای شروع یک کسب کار حرفه ای و قانونی اماده کنید.

اخذ کد اقتصادی در صفادشت

شهر صفادشت یکی از شهرهای استان تهران می باشد که از ویژگی های آن می توان دو زیارتگاه امامزاده را معرفی کرد.

و شهر صفادشت دارای مراکز علمی زیر می باشند:

دانشگاه آزاد

تربیت بدنی

دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه پیام نور

که دانشجویان فارق التحصیل دانشگاه ها می توانند در حوزه رشته تخصصی خود به همراه شراکت با سرماگذاران به ایجاد تاسیس شرکت و در نهایت اخذ کد اقتصادی در صفادشت اقدام نمایند.

و موجب ایجاد یک کار آفرینی در شهر خود شوند و هم موجب ایجاد اشتغال زایی برای بقیه افراد متخصص در حوزه فعالیت تاسیس شرکت برآیند.

شما میتوانید امور ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در صفادشت را به ما سپرده و خود را برای شروع یک کسب کار حرفه ای و قانونی اماده کنید.

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در صفادشت

   *تکمیل دفاتر تجاری

   *دریافت فرم و تکمیل آن

   *کپی مدارک هویت اشخاص شامل شناسنامه و کارت ملی

   *کپی از اساسنامه شرکت

   *کپی اظهارنامه ی شرکت

   *کپی از آگهی روزنامه رسمی شرکت و تغییرات مربوط به آن

   *کپی از سند و یا اجاره نامه ی شرکت.

   *پرداخت هزینه ی مالیات حق تمبر اداره دارائی

   *کپی آگهی تاسیس شرکت و تغییرات ثبت شده شرکت

 

چگونگی اخذ کد اقتصادی در صفادشت

فعالیت اقتصادی که در صفادشت و یا در هر جامعه صورت میگیرد برای نظارت بر اعمال آنها و حمایت فعالان اقتصادی باید ابتدا آنها را شناخت و این امر در صفادشت زمانی امکان پذیر است که اخذ کد اقتصادی در صفادشت برای این افراد انجام شده باشد.

شما هنگامی که می خواهید فعالیت تجاری و به نوبه ی آن فعالیت اقتصادی را خود گسترش دهید به دنبال پیشرفت و رشد هستید

و اهداف بزرگی را در زمیینه ی تجاری دارید یکی از ابزار شما اخذ کد اقتصادی است با درج این کد بر روی فاکتور های خرید و فروش شما پرداخت مالیات نیز آسان تر می شود و دقیق تر.

مالیات در حقیقت کسب مجوزی است برای انجام فعالیت های تجاری و پرداخت حقوق دولت به منظور جلوگیری از رقابتهای و تلاشهای ناسالم محسوب می گردد.

و قابل ذکر است که مطابق قانون شما برای انجام یک فعالیت تجاری در صفادشت ابتدا باید شرکت خود را ثبت کنید و بعد از آن نسبت به اخذ کد اقتصادی در صفادشت اقدام کنید.

کد اقتصادی در صفادشت

اخذ کد اقتصادی در صفادشت به عنوان شماره ای است شامل 12 رقم که به مرور زمان بر اساس برخی مشکلات کد16 رقمی نیز به وجود آمد که افراد پس از اخذ کد 12 رقمی باید نسبت به اخذ کد اقتصادی 16 رقمی نیز اقدام کنند.

همانطور که گفته شد افراد ساکن صفادشت برای برای پرداخت های مالیاتی خود می توانند نسبت به اخذ کد اقتصادی در صفادشت اقدام کنند

و این کد را روی روی فاکتورها برای محاسبه سود و زیان در معاملات استفاده کنند که این امر برای محاسبه دقیق سودهای کسب شده مالیات ها نیز بسیار دقیق و کار امد جواب گو مبی باشد.و محاسبه مالیات بیشتر بر اساس اسناد و مدارک بررسی می شوند.

علاوه براین به وسیله اخذ کد اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور قادر است دفاتر قانونی، فاکتورها و صورتحساب های صادر شده را به راحتی بررسی کند.

اشخاصی ملزم به اخذ کداقتصادی در صفادشت

کلیه اشخاص حقوقی که به تولید، مونتاژ و یا واردات و صادرات توزیع هرنوع کالا و خدمات مشغول هستند و کلیه اشخاص حقیقی که به امور گفته شده مشغول هستند.

برای دریافت کد اقتصادی پس از ثبت شرکت میتوانید به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنید در واقع هر فردی که شرکت ثبت میکند ملزم به دریافت کد اقتصادی هستند

کد اقتصادی در صفادشت

شما میتوانید امور ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی در صفادشت را به ما سپرده و خود را برای شروع یک کسب کار حرفه ای و قانونی اماده کنید.

کداقتصادی توسط اداره دارایی پس از گذراندن مراحل اخذ کد اقتصادی به فعالان اقتصادی تعلق می گیرد. که در واقع شماره شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان امور مالیاتی می باشد.

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.