اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر

شهرستان اسلامشهر در جنوب استان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.

این شهرستان اسلام شهر از شرق و جنوب به ری و از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به اسلام شهر قرار دارد.

و دارای جمعیت بیش از 500 هزار نفر در سر شماری سال 1395 می باشند برای انجام مراحل اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید.

اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر

این شهرستان کارخانه های بزرگ و قدیمی بسیاری را در خود جای داده است که پیرامون جاده قدیم ساوه مانند کارخانه ارج، ایران خودرو دیزل، کیان تایر، کارخانه میهن و ... که موجب جذب مهاجران بسیاری جهت کار و اقامت شان در این شهرستان شده است.

و به دلیل مهاجرت بی بیشمار در این شهر باعث شده که رشد جمعیتی زیادی را به خود بگیرد و به لحظ جمعیتی، سیاسی و اجتماعی در جایگاه به خصوصی در حوالی استان تهران قرار گرفته است.شما با ثبت شرکت،ثبت برند و اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر میتوانید به موفقیت کاری دست یابید.

اسلام شهر از مناطق بسیاری تشکیل شده است که می توان از لحاظ داشتن مناطق مختلف در اخذ کد اقتصادی و تاسیس و راه اندازی فعالیت تجاری، غذایی، حقوقی و .. به ایجاد شغل در این شهر به علت ازدیاد جمعیتی آن پرداخت و فرصت های بسیاری را برای جوانان این شهر محیا نمود.

افراد به دلیل نیازهای خود تصمیم به فعالیتهای اقتصادی در بازار تجارت می گیرند که یکی از مهم ترین و معتبرترین این اقدامات اخذ کد اقتصادی قانونی و اصولی می باشد.

اولین گام برتر برای به ثبت رساندن یک شرکت انتخاب نوع موضوع فعالیتی است که تصمیم دارید شروع کنید. با توجه به موضوع فعالیت انتخابی شرکت ها به قسمت های مختلفی دسته بندی می شوند انجام دهید و سپس اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر را انجام دهید.

برای اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر با موسسه ی تکسفیر در تماس باشید.

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر

   *تکمیل نمودن دفاتر تجاری

   *کپی روزنامه رسمی شرکت

   *کپی سند شرکت (و یا اجاره نامه ی شرکت)

   *دریافت و تکمیل نمودن فرمهای مربوطه

   *کپی آگهی تاسیس مربوط به شرکت ثبت شده و تغییرات صورت گرفته شده در آن.

   *نامه شروع و یا عدم شروع فعالیت شرکت

   *پرداخت حق تمبر اداره دارائی

   *کپی اساسنامه شرکت

   *کپی اظهارنامه شرکت

   *کپی از مدارک هویتی و شناسایی اعضای هیئت مدیره

 

 اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر چگونه است؟

هر نوع فعالیت اقتصادی ای که در اسلام شهر صورت میپذیرد شرکت انجام پذیرنده باید دارای کد اقتصادی باشد  در هر جامعه ای قوانینی موجود است که باید به آنها عمل شود برای نظارت بر اعمال فعالیت کنندگان و حمایت از فعالان اقتصادی باید ابتدا آنها را شناخت و این امر در اسلام شهر زمانی امکان پذیر است که اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر برای این افراد انجام شده باشد.

برای دریافت اطلاعات درخصوص چگونگی انجام مراحل اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر با متخصصان و مشاوران مجرب تکسفیر ارتباط برقرار کنید و در این زمینه مهارت کسب نمایید.

دارا بودن کد اقتصادی و درج آن روی فاکتور های خرید و فروش شما را از اعتبار بیشتری بروردار میکند همچنین در پرداخت مالیات مشکلی نخواهید داشت و آسان تر و دقیق تر میتوانید آن را به انجام برسانید .

و قابل ذکر است که مطابق قانون شما برای انجام یک فعالیت تجاری در اسلام شهر ابتدا باید شرکت خود را ثبت کنید و بعد از آن نسبت به اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر اقدام کنید.

مزایای اخذ کد اقتصادی

کد اقتصادی برای دریافت مجوز جهت انجام فعالیت های تجاری از واجبات است

داشتن دقت بیشتر در پرداخت مالیات ها و عدالت و همچنین جلوگیری از رقابت های ناسالم با داشتن کد اقتصادی امکان پذیر است

 پرداخت مالیات

کد اقتصادی در اسلام شهر

برای دریافت کد اقتصادی خود در هر شهر و استانی که مشغول به هر نوع فعالیتی هستید میتوانید در موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر اقدام به اخذ کد اقتصادی خو نمایید و در این زمینه با کارشناسان مجرب و توانای ما ارتباط برقرار کنید

اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر به عنوان شماره ای است شامل 12 رقم که به مرور زمان بر اساس برخی مشکلات کد16 رقمی نیز به وجود آمد که افراد پس از اخذ کد 12 رقمی باید نسبت به اخذ کد اقتصادی 16 رقمی نیز اقدام کنند.همانطور که گفته شد.

افراد ساکن اسلام شهر برای انجام پرداخت های مالیاتی خود می توانند نسبت به اخذ کد اقتصادی در اسلام شهر اقدام کنند.

محاسبه مالیات بر اساس اسناد و مدارک صورت بپذیرد شما در شغل و حرفه ی خود خیالی آسوده خواهید داشت و میتوانید به صورت دقیق بررسی های لازم را انجام دهید.

با اخذ کد اقتصادی این امکان را به سازمان امور مالیاتی میدهید تا دفاتر قانونی شرکت ، فاکتورها و صورتحساب های صادر شده ی شرکت را به راحتی بررسی کند.

چه اشخاصی ملزم به اخذ کداقتصادی در اسلام شهر هستند؟

اشخاصی که شرکتی را تاسیس نموده اند و در حوزه ی تجارت و خدماتی به فعالیت مشغول هستند باید برای دریافت کد اقتصادی خود اقدام نمایند افرادی که قصد شرکت در مناقصات و مزایدات را نیز دارد و همچنین افرادی که شرکت خود را در آینده میخواهند به فروش برسانند باید برای شرکت خود کد اقتصادی دریافت نمایند.

کد اقتصادی در اسلام شهر

در زمانی که میخواهید کارت بازرگانی دریافت کنید شرکت شما باید از کد اقتصادی برخوردار باشد، اگر قصد دارید که در مناقصات و مزایدات شرکت کنید لازمه ی آن دریافت کد است،در هنگام اخذ قرار داد با شرکت های دولتی و شرکت های بزرگ تجاری و همچنین صادر کردن فاکتور و باز کردن حساب در بانک شما موظف به اخذ کد اقتصادی خواهید بود

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.