دعوت نامه مجمع عمومی عادی و فوق العاده

دعوت مجامع عمومی عادی و فوق العاده از طریق انتشار آگهی در یک روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی های مربوط به شرکت در آن منتشر می شود به عمل می آید.لازم به یادآوری است که هر یک از مجامع عمومی سالیانه باید روزنامه کثیرالانتشاری را که هر گونه دعوت و اطلاعیه بعدی برای سهام داران تا تشکیل مجمع عمومی سالیانه بعد در آن منتشر خواهد شد تعیین نمایند .

نمونه آگهی دعوت به مجمع

با سپاس از همکاری شما در مسیر توسعه و رشد، ما از شما دعوت می‌کنیم تا در مجمع عمومی شرکت ما شرکت نمایید. این مجمع به عنوان یک فرصت برای بررسی مسائل و تصمیم‌گیری درباره مسیر حرکت و توسعه شرکت ما خدمت می‌کند.

زمان: [تعیین شده در نامه دعوت]
مکان: [آدرس مجمع]

در این مجمع، ما قصد داریم موضوعاتی از جمله مشکلات موجود و آینده، راهبردها و پیشنهادات برای توسعه را مورد بحث قرار دهیم. حضور شما به عنوان یک سهامدار عزیز، ارزشمندترین نقش را در تصمیم‌گیری‌های مجمع دارد.

لطفاً ما را در این مجمع همراهی کنید تا بتوانیم با اندیشه‌ها و پیشنهادات شما، به سوی توسعه و پیشرفت شرکت حرکت کنیم. آرزوی داریم با حضور شما، مجمع را به یک فرصت موفقیت و پیشرفت تبدیل کنیم.

با تشکر از شما
[نام و توقیع مدیر عامل یا نماینده شرکت]

نکات مهم برای دعوتنامه مجمع عمومی

این تصمیم باید در روزنامه کثیرالانتشاری که تاریخ چنین تصمیمی جهت نشر دعوت نامه و اطلاعیه های مربوط به شرکت قبلاً تعیین شده منتشر گردد. دعوت مجمع عمومی از جمله وظایف هیات مدیره می باشد ،در صورتی که هیات مدیره در موارد مقرر، از دعوت مجمع عمومی خودداری نماید،بازرس یا بازرسان مکلفند راسا اقدام به دعوت بنمایند .

سهامدارانی که لااقل یک پنجم سهام شرکت را دارا می باشند، حق دارند دعوت و تشکیل مجمع عمومی را از هیات مدیره بخواهد. هیات مزبور مکلف است ظرف مدت 20 روز مجمع را دعوت نماید، درغیر اینصورت متقاضیان می توانند دعوت مجمع را از بازرس یا بازرسان خواستار شوند و اشخاص اخیرالذکر در ظرف 10 روز باید اقدام به دعوت کنند وگرنه اقلیت حق دارند راسا مجمع عمومی را دعوت نمایند،دستور مجمع عمومی عادی یا فوق العاده منحصرا موضوعی خواهد بود که در تقاضانامه قید شده است. (مواد 95 و 96 ل.ا.ق.ت)

الف - ذکر موارد زیر در آگهی دعوت مجامع الزامی می باشند: 1-دستور جلسه ( بطور صریح و روشن) 3-تاریخ تشکیل جلسه3-ساعت تشکیل جلسه 4 - نشانی کامل محل جلسه(دقیق) 5-نوع شرکت(سهامی خاص یا سهامی عام و غیره ) 6- نام کامل شرکت 7-مقام دعوت کننده مجمع 8- شماره ثبت شرکت 9- محل ثبت شرکت

 

ضمنافاصله روز نشر اگهی دعوت و تشکیل جلسه 10 الی 40 روز میباشد

ب- نمونه های اگهی دعوت

نمونه( یک )اگهی دعوت :

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی شرکت ........... سهامی خاص ثبت شده به شماره ........ اصفهان

بدین وسیله از کلیه سهامداران شرکت فوق دعوت می گردد در جلسه مجمع عمومی عادی که در تاریخ ..../..../...... ساعت ..... صبح در ادرس ........ برگزار میگردد حضور به هم رسانید .

دستور جلسه

انتخاب مدیران –بازرسان –روزنامه کثیر الانتشار و تصویب تراز مالی ....

رئیس هیئت مدیره

(دعوت کننده)

 اگر برای شروع فعالیت های خود و تجارت خود عجله دارید و نمیخواهید زمان برای انجام مراحل ثبت برند خود بگذارید و در زمان صرفه جویی کنید و مراحل اداری ثبت برند را که دشواری خوص خود را داراست انجام ندهید میتوانید برای خرید برند خود اقدام کنید و افرادی نیز که مراحل ثبت برند را قبلا برای حوزه ای خاص انجام داده اند و دیگر قصد فعالیت در این حوزه را ندارند میتوانند مراحل فروش برند خود را طی کنند و فروش برند آماده و خرید برند آماده از موسسه حقوقی تکسفیر مشاوره بخواهند.

شرکت ثبتی حقوقی تکسفیر مشاور شما در  کلیه امور ثبت شرکت ،ثبت برند ،جوازتاسیس ،رتبه بندی،پروانه بهره برداری

با ما در ارتباط باشید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.