گسترش فعالیت های افراد و موسسات با کامپیوتر و دنیای مرتبط با آن ،هر روزه افراد بیشتری وارد این رشته کاری می شوند تا این نیاز روز افزون افراد را پاسخگو باشند

و از سویی گستردگی این رشته باعث جذب افراد بسیاری در این رشته شده است که البته با رشد تکنولوژی فرصت های شغلی مربوط به آن رشدی روز افزون خواهد داشت .

از آنجایی که ثبت شرکت کامپیوتری و نرم افزاری از مجموعه موضوعنامه هایی می باشد که قبل از ثبت باید نسبت به اخذ مجوزهای آن اقدام نمود بسیاری از افراد به جای آنکه اقدام به ثبت شرکت کامپیوتری نمایند با خرید شرکت آماده با این موضوع نامه ها می نمایند چراکه در ابتدای تاسیس هر شرکت بایستی مجوز تاسیس آن شرکت را اخذ کنیم تا کسب کار خود به شکل قانونی انجام گیرد.

نکته حائز اهمیت بعدی مربوط به مدیر عامل (تمام وقت) مجموعه و شرایط مربوط به وی می باشد مدیر عامل تمام وقت، با مدرک حداقل کارشناسی باشد در صورت دارا بودن مدارک دیگر به عنوان مثال درصورتی که مدرک وی دیپلم باشد باید ۸ الی ۱۰ سال سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد.

 

در صورتی که مدرک فوق دیپلم در زمینه کامپیوتر داشته باشد باید ۴ سال سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد و در صورتی که مدرک فوق دیپلم وی مربوط به رشته های غیر از کامپیوتر باشد باید ۶ سال سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد.

قبل از تاسیس مجوز خود در شرکت مهندسی کامپیوتر باید نوع فعالیت و حوزه فعالیت خود را مشخص کنید ،به عنوان مثال در حوزه نرم افزاری ،سخت افزاری(بدون نیاز به مجوز)،شبکه،فناوری اطلاعات و غیره فعالیت میکنید.ثبت شرکت های رایانه ایی تمامی موارد یک شرکت در حوزه فعالیت نرم افزاری را شامل می شود.

منظور از ثبت شرکت مجوزی است که صاحبان شرکت ها قبل از ثبت کردن شرکت خود از ارگان یا مرجع مربوط به حوزه فعالیتشان مجوز اخذ نمایند. با توجه به این توضیحات باید گفت که برای شرکتهای نرم افزاری در صورتی نیاز به ارائه مجوز قبل از ثبت شرکت می باشد که واژه های تهیه، تولید و پخش نرم افزارهای فرهنگی و هنری در موضوع شرکت درج شده باشد.

از آنجایی که به ثبت شرکت های کامپیوتری روند بسیار پیچیده ، زمانبر و دارای دوندگی های فراوانی می باشد توصیه می شود به جای روند پیچیده و طولانی ثبت شرکت کامپیوتری با خرید شرکت کامپیوتری صاحب شرکت شرکت کامپیوتری به صورت آماده گردید.

با خرید شرکت کامپیوتری به صورت آماده می توانید بدون دوندگی و اتلاف وقت و هزینه مالک شرکت مستقل به طور کاملا قانونی شوید.

کارشناسان موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر یاری رسان شما در زمینه خرید و فروش شرکت کامپیوتری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس باشید. خدمت به شما افتخار ماست ما میتوانیم در زمانی اندک و با مناسب ترین هزینه کار شما را انجام دهیم و رضایت شما را کسب کنیم

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.