ثبت شرکت در همدان

در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی ثبت شرکت در همدان اطلاعاتی را خدمت شما دوستان ارائه دهیم. همدان یکی از کلان شهرهای کشور ایران و مرکز استان همدان می باشد که از قدیمی ترین شهر های کشور ایران و از کهن ترین شهر در ایران می باشد.

این شهر از نظر جمعیتی چهاردهمین شهر پر جمعیت در ایران می باشد که متاسفانه آمار بیکاری در این شهر به چشم می خورد که با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی قطعه‌سازی سینا، صنایع موکت همدان، کارخانه کیک و شکلات کیوان و کارخانه شیشه همدان، شما سرمایه گذاران و اشخاصی که تصمیم به تاسیس و راه اندازی شرکت و تولید محصولات را دارا می باشند

به دلیل وجود بیکاری در این شهر می توان این معضل را برطرف نمود و تولیدات کشور خود را با توجه به مزایایی که ثبت شرکت در همدان در اختیار شما قرار می دهد می توانید موفقیت های بسیاری را کسب نمایید و همچنین موجب افزایش تولیدات داخلی گردید.رای انجام امور ثبت شرکت خود میتوانید به موسسه ی با سابقه ی تکسفیر مراجعه کنید

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر جهت سهولت و راحتی شما هموطنان عزیز این امکان را برای افراد متقاضی ثبت شرکت در شهرستان ها از جمله شهر همدان فراهم نموده است و اطلاعاتی درباره ی ثبت این گونه شرکت ها و مراحل ثبت آنها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

شرکت فرآیندی است که در طی آن اشخاص حقیقی یا حقوقی ما بین خود قراردادی را امضاء می نمایند.

تمام اهداف شرکت، طبق قرارداد مندرج در اساسنامه می باشد. افراد در شرکت طبق قرارداد و اساسنامه ای که امضا کرده اند، سودی که از سرمایه شرکت حاصل می گردد را تقسیم می نمایند.

اساسنامه شرکت در همدان

در قسمت اساسنامه هر شرکت به صورت معمول موارد زیر ذکر می شود:

نام شرکت، زمینه فعالیت شرکت، هدف شرکت و مدت زمان فعالیت شرکت، و نوع سهام شرکت و نحوه ی انتقال سهام و میزان سرمایه شرکت. و بسیاری از بند های دیگر که توسط سهامداران تعریف می شود.

دلایل ثبت شرکت در همدان

سوالی که معمولا برای اکثر صاحبان اصناف و مشاغل در باب انتخاب نحوه فعالیتشان مطرح می شود این است که اصولا چرا باید ثبت شرکت کنیم ؟

برای انجام هرگونه فعالیت تجاری و غیر تجاری منظم و سازماندهی شده می توان از طریق ثبت یک شرکت و یا ثبت موسسه اقدام نمود و از مزایایی که قانون برای شرکت های ثبت شده در نظر گرفته شده است استفاده نمود. بهترین روش برای انجام فعالیت های سود آور گسترده، عظیم و سازماندهی شده با هدف پیشرفت و رسیدن به مدارج بالاتر و اهداف بزرگتر، ثبت یک شرکت و پیشبرد اهداف از طریق فعالیت ذیل عنوان شرکت ثبت شده است.

فعالیت تحت عنوان شرکت ثبت شده مزایای متعدد و همچنین معایبی دارد که هر کس می بایست با توجه به شرایط و ایدهآلهای خود آنها را بررسی نماید و برای فعالیت به صورت حقیقی ( شخصی) یا حقوقی (شرکت) تصمیم‌گیری نماید.

مراحل و نحوه ثبت شرکت در همدان

هر شخصی با در نظر داشتن فعالیتی که تصمیم دارد در شرکت خود انجام دهد، و همچنین با توجه به اهدافی که از ثبت شرکت دارد، باید در ابتدا از قوانین و اصول هر نوع از شرکت آگاهی داشته باشد. انتخاب نوع شرکت به نوع فعالیت افراد، اهداف آن در آینده و تعداد اعضا بستگی دارد.

امروزه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در همدان و ثبت شرکت سهامی خاص در همدان از متداول ترین انوع ثبت شرکت، می باشند.

شرایط ثبت شرکت در همدان

شرکت های تجاری در انواع گوناگونی می باشند از قبیل :

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در همدان

ثبت شرکت سهامی (خاص و عام)

ثبت شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی

ثبت شرکت تعاونی

ثبت شرکت تضامنی

ثبت شرکت نسبی

شرکت های تجاری با توجه به گستردگی و میزان اعتبار در قالب های سهامی خاص و مسئولیت محدود بیشتر به ثبت میرسند. شایان توجه است اشخاص برای انجام فعالیت های هدفمند و بهره مندی از سود و سرمایه یکدیگر در همدان نیازمند فعالیت های قانونی می باشند. که مهم ترین آنها ثبت شرکت برند تجاری می باشد اولین گام طراحی موضوع فعالیت می باشد چنانچه فعالیت شما نیازمند مجوز باشد اخذ این مجوز از ارگانهای مربوطه الزامی می باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی تکسفیر در تماس بوده و از تجربیات آنها بهره مند گردید.

مراحل ثبت شرکت در همدان

بعد از انتخاب قالب ثبتی مناسب گام بعدی انتخاب سرمایه مشخص می باشد در همین راستا توجه داشته باشید که میزان سرمایه تصویب شده در قانون تجارت از 1.000.000 ریال کمتر نمی باشد و مدت زمان ثبت شرکت در همدان 15 الی 20 روز کاری می باشد.

مدارک ثبت شرکت در همدان

مدارک ثبت شرکت در همدان

این مدارک در قالب های ثبتی مختلف متغیر می باشد اما بعضی از این مدارک به صورت یکسان می باشند .که عبارتند از :

مدارک هویتی اعضاء هیئت مدیره و سهامداران ( کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی ) .

گواهی سوء پیشینه.

شرح مدارک ثبت شرکت در همدان

1.کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضای هیأت مدیره و مدیران

2.گواهی عدم سوء پیشینه

3.امضای اقرارنامه عدم اشتغال در سازمان های دولتی توسط کلیه اعضای هیأت مدیره

4.انتخاب اسامی مورد نظر برای شرکت به ترتیب اولویت

5.تعیین موضوع فعالیت شرکت

6.آدرس محل فعالیت شرکت

7.مشخص کردن میزان سرمایه شرکت

8.مشخص کردن سهامداران و میزان سهام آنها

9.مشخص کردن صاحبان امضاء در شرکت

10.تعیین اساسنامه، شرکتنامه و تقاضانامه

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در همدان

امروزه انجام فعالیت های بازرگانی در همدان نیازمند برداشتن گامی محکم و موثر در این زمینه می باشد یکی از اساسی ترین این گام ها ثبت شرکت و ثبت برند در همدان می باشند. شرکت با مسئولیت محدود قالب ثبتی است که از دو نفر سهامدار و عضوء هیئت مدیره بالای 18 سال تشکیل میگردد و موضوع فعالیت آن بازرگانی می باشد حتی اگر به فعالیتهای بازرگانی نپردازند. میزان سرمایه در این قالب ثبتی 1.000.000 ریال و یابیشتر می باشد در حقیقت میزان سرمایه در این قالب ثبتی به صورت لفظی می باشد و سهامداران به میزان آورده نقدی خود در شرکت مسئول پرداخت قروض می باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص در همدان

شرکت های سهامی خاص با هر موضوع فعالیتی که به ثبت برسند به عنوان شرکتهای بازرگانی شناخته میشوند کلیه سرمایه در این شرکتها توسط اعضا هیئت مدیره تامین میگردد و این سرمایه می بایست به سهام تقسیم گردد و 35درصد آن در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز گردد و تعداد سهامداران 3نفر است و 2نفر بازرس اصلی و علی البدل نیز لازم می باشد. استفاده از قید سهامی خاص الزامی است. برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با سهامی خاص در همدان با کارشناسان موسسه حقوقی تکسفیر در تماس باشید

.

ثبت شرکت تولیدی و صنعتی ، خدماتی ، پیمانکاری ، ساختمانی و عمرانی ، بازرگانی در همدان

با افزایش فعالیت های تجاری موضوعات مختلفی برای به ثبت رسیدن درخواست می گردد این موضوعات شامل : تولیدی ، پیمانکاری و خدماتی می باشد که از جانب مهندسین و پیمانکاران مورد توجه قرار میگیرند ثبت شرکت با این موضوع فعالیت میتواند پشتوانه محکمی برای انجام اموری از جمله ثبت برند و برند سازی میشود و حس اعتماد را در بین مصرف کنندگان ایجاد می نماید. کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی تکسفیر با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی در زمینه ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در همدان می توانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند برای ثبت برند در کرج و ثبت شرکت در کرج با ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی:

متن مذکور درباره مراحل و نحوه ثبت شرکت در همدان و شرایط ثبت شرکت در این شهر است. این متن توضیحاتی در مورد انواع شرکت‌ها و مراحل ثبت شرکت در همدان ارائه می‌دهد. جهت ثبت شرکت در استان همدان با قالب های مختلف می توانید با خواندن مطالب بالا و همچنین مشورت با کارشناسان حقوقی تکسفیر از تمامی شرایط و مراحل آن باخبر شوید

چند نوع شرکت می‌توان در همدان ثبت کرد؟

در همدان می‌توان شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص، شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی، و شرکت نسبی ثبت کرد.

 مدت زمان ثبت شرکت در همدان چقدر است؟

 مدت زمان ثبت شرکت در همدان معمولاً بین 15 تا 20 روز کاری می‌باشد.

 مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در همدان چیست؟

مدارک مورد نیاز شامل کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره و سهامداران، گواهی سوء پیشینه، اقرارنامه عدم اشتغال در سازمان‌های دولتی توسط اعضای هیئت مدیره، انتخاب اسامی مورد نظر برای شرکت، تعیین موضوع فعالیت شرکت، آدرس محل فعالیت شرکت، مشخص کردن میزان سرمایه شرکت، مشخص کردن سهامداران و میزان سهام آنها، مشخص کردن صاحبان امضاء در شرکت، و تعیین اساسنامه، شرکتنامه، و تقاضانامه می‌باشد.

 
  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.