امروزه برای ثبت شرکت در حوزه فعالیت مشخص متقاضی ثبت شرکت باید با ارائه حداقل پنج اسم سه سیلابی در سامانه ثبت شرکت نسبت ثبت نام های درخواستی اقدام نماید که در بسیاری از موارد اسامی ارائه شده با تشابه با نام شخصیت های حقوقی دیگر مورد تائید قرار نمی گیرد و یا به دلایل دیگری چون استعلام از فرهنگستان مورد پذیرش واقع نمی گردد.

لذا در این گونه موارد شخص متقاضی مجبور است بارها و بارها اقدام به ثبت نام مجدد نماید تا شاید اسامی مورد پذیرش کارشناس اداره ثبت واقع گردد و در بسیاری از موارد شخص مجبور می شود سیلاب های بیشتری به اسم خود اضافه نماید تا شاید بتواند اسم شرکت خود را در قالب چهار یا پنج سیلاب ثبت نماید.

در این گونه موارد پیشنهاد می شود اگر میخواهید شرکت شما دارای اسم خاص و تک سیلابی باشد ، اقدام به خرید شرکت تک یبلابی نمایید.

 

ثبت اسم تک سیلابی شرکت چه مراحلی دارد ؟

در ابتدا باید از یک کارشناس متخصص در این زمینه مشاوره دریافت نمایید تا بهتر بتوانید نام شرکت را انتخاب نمایید.شما می توانید از مشاوره کارشناسان ما در موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر استفاده نمایید.بعد از اینکه نام شرکت را انتخاب نمودید باید از آن استعلام بگیرید و در صورت نداشتن هیچ گونه مشکلی مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید تا مراحل ثبت اسم تک سیلابی شرکت را انجام دهید.

ثبت اسم تک سیلابی شرکت چه شرایطی دارد ؟

اسم انتخاب شده نباید تکراری باشد و قبلا توسط دیگری ثبت نشده باشد و یا مشابه اسم ثبت شده باشد.از اسامی عامی که به حرفه ای خاص دلالت می کند استفاده ننمایید.اسم مورد نظر در فرهنگ لغت دارای معنا و مفهوم باشد.

برای انتخاب اسم ائمه و کلمات مقدس برای شرکت خود باید از مراجع مربوطه مجوز دریافت نمایید.اسم مناطق را نمی توانیم برای نام شرکت انتخاب نماییم مگر اینکه شرکت در همان منطقه ثبت شده باشد.

خرید و فروش شرکت

شرکت هایی که در دهه های قبل ثبت شده اند دارای اسامی خاص و اغلب تک سیلابی می باشند که فرد متقاضی می تواند با خرید این گونه شرکت ها با اسامی خاص و تک سیلابی روی برندینگ و تبلیغات خود با اسم خاص اقدام نماید که این کار دارای پوئن و مزیتی خاص برای این گونه شرکت ها محسوب خواهد شد و بهتر و بیشتر می توان در حوزه فعالیت خود به شهرت رسید.

موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر دارای مجموعه ای قدرتمند از شرکت های آماده فروش قدیمی و تک سیلابی با موضوع فعالیت های متنوع در زمینه های فرهنگی ، اقتصادی، عمرانی و سایر موضوعات می باشد. با کارشناسان ما در تماس باشید تا تجربه ای متفاوت در زمینه ثبت شرکت تک سیلابی داشته باشید.

اگر برای ثبت شرکت زمان کافی ندارید و قصد دارید در مناقصات شرکت کنید و مناقصه شما نزدیک است میتوانید یک شرکت ثبت شده را خریداری کنید و اقدام به خرید شرکت کنید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.