طرح توجیهی توليد پودر خون و گوشت و استخوان

طرح توجیهی تولید پودر خون و گوشت و استخوان

پس از این که طرح به اجرا درآمد پودر خون و گوشت و استخوان تولید می شود . برای این محصول در سامانه ی خدمات و اطلاعات وزارت صنعت و معدن و تجارت کد ایسیک 1511 در نظر گرفته شده است که در زیر گروه تولید و بسته بندی محصولات تولیدی خوراکی جانبی برای دام ها و طیور می باشد و آنها را با واحد تن می سنجند.

معرفی کاربردی طرح توجیهی تولید پودر خون و گوشت و استخوان

در جیره ی غذایی طیور و دام ها علاوه بر اینکه پروتین های نباتی استفاده میشود باید از پروتین های حیوانی نیز بهره گرفت تا اسید آمینه های مورد نیاز تعادلشان حفظ شود. تولید پودر خون و گوشت و استخوان از این حائز اهمیت است و باید در زنجیره ی غذایی دام ها و طیور قرار بگیرد.و اما دلیل دیگر استفاده از این محصولات به صرفه بودن آنها ست که لازم است بگوییم بعد از پودر ماهی که در رده ی اول است این محصولات در رده ی دوم قرار دارند.

سابقه ی مصرف پودر خون و گوشت و استخوان

از قدیم تا به امروز در غذای دام ها و طیور شاهد استفاده نمودن از مازاد گشتارگاهی بودیم و در این میان از پودر خون و گوشت و استخوان برای تامین ویتامین های مورد نیاز استفاده میشد ولی به سبب کمبود اسید آمینه های لازم درون پودر گوشت و خون به سمت پودر ماهی نیز رفتند.زیرا آرد ماهی به دلیل فسفر و انرژی و امینواسید ها و کلسیمی که دارد تاثیر بیشتری در دام و طیور می گذارد.این پودر ها را از ضایعات کشتارگاه تهیه می نمایند تا مکمل غذایی دام ها و طیور شوند.

بازار هدف طرح توجیهی تولید پودر خون و گوشت و استخوان

بازار هدف این محصولات تامین نمودن نیاز داخل کشور از این مواد است و اگر تولید بتواند نیاز داخلی را تامین نماید و مازاد باشد ایم محصولات به کشورهای غرب ایران و همچنین عراق صادر می شود.

مراحل تولید پودر خون و گوشت و استخوان

طرح توجیهی توليد پودر خون و گوشت و استخوان

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.