پروانه بهداشتی

جهت اطمینان از کیفیت و ایمنی و سلامت محصول مطابق با معیارهای ملی مصوب و ضوابط جاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش نظارت بر تولید، کنترل، صدور مجوزهای بهداشتی محصولات غذایی و آشامیدنی، آرایش و بهداشتی تولید داخل و وارداتی می باشد و این یک از مهمترین وظایف سازمان غذا و دارو می باشد .

بنابراین با توجه به فعال شدن سامانه کد رهگیری از طریق سایت غذا و دارو (http://www.ttac.ir) داروها، تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی و آرایشی و همچنین مواد غذایی ،

استفاده از داروها و تجهیزات و لوازم در همه بیمارستانهای دولتی و خصوصی تحت کنترل و نظارت خواهد بود و شهروندان می توانند از طریق تلفن همراه و با پیامک کد رهگیری نصب شده بر روی این محصولات، از اصالت آنها مطمئن شوند.

با توجه به سخنان و تاکید روابط عمومی سازمان غذا و دارو از مردم خواسته شده قبل از تهیه فراورده های سلامت وارداتی با خراشیدن اسکرچ برچسب اصالت و رویت کد یونیک آن ابتدا اصالت فراورده های سلامت را ردگیری و رهیابی نمایند سپس به خرید آن اقدام کنند.

همچنین قبل از تهیه فراورده های طبیعی و مکمل و سنتی، گیاهی نیز نسبت به دارا بودن مجوز و شماره پروانه بهداشتی و ماهیت مجوز داده شده اطمینان حاصل نمایند

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.