ثبت طرح صنعتی در شهر ری

شهر ری یکی از اصلی ترین نقاط استان تهران برای ثبت طرح صنعتی مورد اهمیت بسیاری می باشد زیرا این شهر آثار باستانی و دیدنی که دارد می تواند محل گردشگری توریستان و حتی محل گردشگری مردمان عزیز کشورمان قرار بگیرد و ایجاد اشتغال و فرصت شغلی به خصوصی را فراهم نمود.

به عنوان مثال ثبت طرح صنعتی در شهر ری در این شهر می تواند ایده خوبی برای افرادی که طرحی خاص و منحصربفرد را در ذهن خود دارند ، تا با ارائه طرح خود به صاحبان مشاغل بزرگ ، در راستای تغییر بسته بندی محصولات تولیدی آنها ، گامی بردارد و فروش محصولات و جذب مشتری را بالا برد.

ثبت طرح صنعتی در شهر ری ، با شماره گیری :

84 24 40 32 – 026       |         174 1986 – 0912

مشاوران موسسه حقوقی تکسفیر در راستای راهنمایی دقیق و پاسخگوی تمامی سوالات اشخاصی که تصمیم به تاسیس و راه اندازی شرکتی را دارند چه از جهت ثبت شرکت و چه از جهت ثبت تغییرات شرکت و تغییرات شرکت، تمامی امور قانونی شرکت را برای شما عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن به ثبت می رسانند.

شهرستان ری در جنوب شهر استان تهران واقع می باشد. فاصله مسافتی شهر ری تا مرکز استان تهران بالغ بر ذه کیلومتر می باشد. و جمعیتی بالغ بر نزدیک سیصد هزار نفر می باشند.

یکی از شهرت های اصلی شهر ری وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن است که خیلی ها با این شهر آشنایی ویژه ای دارند. و از آن به شاه عبد العظیم یاد می شود و علاوه بر اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور شناخته شده است، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

و همچنین آرامگاه روح‌الله خمینی و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در نزدیکی شهر ری واقع شده اند، و سایر امتیازاتی که این شهر دارا می باشد وجود پالایشگاه تهران در محدوده ری، دارا بودن اهمیت جغرافیایی، مزیت های اقتصادی و اجتماعی این شهر را دوبرابر کرده است.

شهر ری به دلیل دارا بودن مرقد امام‌زاده بسیار مانند معروفترین مرقد آرامگاه شاه عبدالعظیم می‌باشد که یکی از مرکزهای مذهبی ایران به شمار می رود.

از لحاظ امتیازاتی که این شهرستان دارا می باشد شهر ری در رشته های صنایع، کارخانجات صنعتی و تولیدی مستقر در شهرستان ری نیروهای بسیاری را به خود جذب کرده است که عبارت است از:

پالایشگاه تهران، ریسندگی الیاف ، روغن پارس و اسو، چیت سازی ری، گلیسیرین و صابون دولتی، ریسندگی و بافندگی ممتاز ایران، توری بافی ایران، بنز خاور، ، سیمان ری، کنسرو سازی شمشاد، روغن ورامین،

شرکت سهامی کفش اطمینان، روغن نباتی گل، ظروف لعابی قائم، روغن نباتی مارگارین، پلاسکو سازی ، دیگر تولید صنایع این شهر را در اختیار دارد که از نظر اقتصادی ، ایجاد بازار کار و ثبت طرح صنعتی امتیازات بسیاری را از آن خود کرده است.

مردم شهر ری در فعالیت های بازرگانی، صنعتگری، دامداری و کشاورزی که از شغل های مهم و اصلی شهر ری می باشند به حساب می آید. و از این بین مردم آن بیشتر در شغل کشاورزی امورات خود را می گذرانند که محصولات و فراورده هایی شامل گندم،

نباتات، پنبه، چغندر، ذرت و تره بار می باشد که یک منبع درآمد فوق العاده ای می توانند از فراورده های محصولی خود ایجاد کنند به عنوان مثال ثبت طرح صنعتی در بسته بندی مواد غذایی، شرکت تولید پنبه و ارسال محصولات خود به تمامی نقاط کشور و همچنین خاورمیانه به شمار آورد.

اگر شخصی در زمین کشاورزی خود به تولید پنبه می پردازد می تواند با ثبت طرح صنعتی در شهر ری ، محصولات کشاورزی خود را در طرح و بسته بندی جدیدی به فروش برساند و این طرح صنعتی خود را در شهر ری به ثبت برساند و از مزایای بیشمار پس از ثبت طرح صنعتی در شهر ری برخوردار شوند.

مزایای ثبت طرح صنعتی در شهر ری

ثبت طرح صنعتی در شهر ری برای شروع یک فعالیت تجاری، تولیدی، خدماتی و غیره، در چارچوب تشکیل حقوقی و قانونی امری الزامی و انکار ناپذیر است. با ثبت طرح صنعتی در شهر ری فعالیت بنگاه در سایه حمایت های دولتی و قانون تجارت واقع می شود تا در خصوص پیگیری های لازم و در خصوص دعاوی و غیره، امکان رسیدگی فراهم باشد.

از جمله سایر مزایای ثبت طرح صنعتی در شهر ری امکان ایجاد و جذب مشتری هر چه بیشتری برای صاحبان مشاغل بزرگ است.با ثبت طرح صنعتی در شهر ری ، از حقوق مالکیت صنعتی خود دفاع به عمل آورید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه مزایای ثبت طرح صنعتی در شهر ری می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی تکسفیر در ارتباط باشید:

84 24 40 32 – 026       |         174 1986 – 0912

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.