ثبت طرح صنعتی در دماوند

دماوند از شهرستان های زیبایی در تهران می باشد که با توجه به آب و هوایی که دارد به خصوص کوه آن از زیبایی های بی نظیری برخوردار می باشد.

شهر دماوند یکی از قدیمی ترین شهر های اسطوره ای در شرق شهر تهران واقع می باشد و آثار تاریخی دیدنی را از آن خود دارا می باشد. مانند استخر فارس و بلخ به کیومرث اولین پادشاه در کشورمان بود

در این شهر چند دانشگاه موجود می باشد که عبارتند از:

دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دماوند

دانشگاه ارشاد

دانشگاه پیام نور در واحد دماوند

دانشگاه علمی و کاربردی

در این دانشگا ها لیست رشته ای فنی و مهندسی از قبیل معماری، مهندسی کامپیوتر و خیلی از رشته هایی که دانشجویان فارق التحصیل می شوند و در این دوره و حتی پس از اتمام دوره ی تحصیلاتی خود تصمیم به یک کار آفرینی دارند و قصد دارند پیشرفت نمایند تصمیم به ثبت طرح صنعتی در دماوند می نمایند.

با ثبت طرح صنعتی در دماوند می توانید از مزایای آن بهره مند گردید.جهت ثبت طرح صنعتی در دماوند ، با کارشناسان تکسفیر در تماس باشید :

84 24 40 32 – 026              |                 174 1986 - 0912

یک طرح صنعتی در دماوند بایست شامل چه ویژگی هایی است؟

1-     ویژگی های سه بعدی مانند شکل یک کالا

2-     ویژگی های دو بعدی مانند تزئینات، خطوط یا رنگ های به کار رفته در یک کالا

3-     هردو مورد

ثبت طرح صنعتی در دماوند میتواند طیف وسیعی از تمامی رشته ها و محصولات را دربرگیرد اعم از :  

محصولات صنعتی، خانگی ، اداری، ورزشی ، صنایع دستی، اسباب بازی ، مبلمان اداری ، لوازم برقی، خودرو و قطعات آن، ابزار های فنی و پزشکی بهداشتی ، اقلام لوکس، تزئینی ، منسوجات ، فرش و لباس گرفته تا ظروف آشپزخانه و پلاستیکی و ... باشد.

از این رو و وفق ماده 20 قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی علائم تجاری مصوب 1386 هرگونه ترکیب خطوط یا رنگها و هرگونه شکل سه بعدی یا خطوط، رنگها و یا بدون آن به گونه ای باشد که ترکیب یا شکل یک فرآورده صنعتی یا کالا و یا محصول از صنایع دستی را تغییر دهد طرح صنعتی است". در ضمن طرح صنعتی تنها دسترسی به یک نتیجه فنی بدون تغییرشکل ظاهری مشمول حمایت از این قانون نمی شود.

موسسه حقوقی تکسفیر با تجارب فراوان در زمینه ثبت طرح صنعتی در دماوند توسط کارشناسان و کادری مجرب و متخصص در عرض کمترین زمان ممکن مناسب ترین قیمت و برترین کیفیت را به طور تمام وقت در اختیار شما قرار می دهند و همیشه آماده ارائه خدمات ثبت شرکت ، ثبت طرح صنعتی در دماوند و تمامی دیگر استانها می باشد ، با راهنمایی درست و طبق فعالیتی که می خواهید رتبه بندی نمایید :

84 24 40 32 – 026              |                 174 1986 – 0912

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.