جواز تاسیس کارخانه همان موافقت نامه اصولی می باشد که برای راه اندازی و تاسیس یک واحد یا یک کارخانه تولیدی از اوجب واجبات است و حتما می بایستی جواز تاسیس کارخانه را از بدو تاسیس در نظر گرفت،میزان سرمایه گذاری طرح می بایستی جواز تاسیس کارخانه لحاظ گردد.

همچنین ظرفیت تولید از مواردی می باشد که می بایست در جواز تاسیس کارخانه مورد دقت و ارزیابی قرار گیرد .

 جواز تاسیس کارخانه مجوزی است که معمولا یا از اداره صنعت ،معدن و تجارت اخذ می گیرد یا از سازمان جهاد کشاورزی .

برای اخذ جواز تاسیس کارخانه می بایستی به سایت بهین یاب مراجعه نمود و پس از ثبت درخواست و گذراندن گام های ثبت نام ، فرم پرسشنامه و طرح توجیهی را بارگذاری نمود و پس از طی مراحل اداری در سازمان مربوطه و گرفتن استعلامات مربوطه اقدام به اخذ جواز تاسیس کارخانه برای یکی از شهرک های صنعتی نمود .

کارخانجات بر اساس ضوابط سازمان و وزارت صنایع و نیز بخش نامه های محیط زیست می بایستی در شهرک های صنعتی و به دور از حریم و حوزه شهری مستقر باشند ، لذا در انتخاب جا و مکان مناسب بنابر تولید مورد نظر و رده استقرار زیست محیطی آن محصول باید دقت کافی را به خرج داد .

جواز تاسیس کارخانه قابل واگذاری و تغییر نام نیز می باشد ،بدین معنی که می توان جواز تاسیس کارخانه ای را که به نام شخص یا شرکتی صادر گردیده را اصلاح و تغییر نام داد .

اخذ جواز کارخانه در نقاط کشور توسط هلدینگ تکسفیر قابل اخذ می باشد. کلیه مراحل تغییر نام یا واگذاری جواز تاسیس کارخانه را نیز با ما انجام دهید و از جزئیات و اطلاعات دقیق و کافی این روند انتقال باخبر شوید . صنعت کشورمان این پتانسیل دارا می باشد که جواز تاسیس های زیادی در احداث کارخانه را پذیرا باشد . ثبت جواز تاسیس کارخانه در سایت بهین یاب را از مشاوران و متخصصان ما بخواهید .

مدارک لازم جهت صدور جواز تاسیس

کپی کارت ملی -کپی شناسنامه-کپی کارت پایان خدمت - طرح توجیهی - کپی آگهی تأسیس شرکت - روزنامه رسمی تأسیس شرکت - کپی آگهی آخرین تغییرات شرکت -کپی کارت ملی و شناسنامه و پایان خدمت مدیر عامل شرکت -کپی شرکتنامه یا اظهارنامه شرکت- مهر شرکت -سربرگ شرکت

اهمیت جواز تاسیس کارخانه

اهمیت جواز تاسیس کارخانه از این حیث قابل بررسی می باشد که کلید ابتدایی و زیر بنایی در احداث کارخانه می باشد و کلیه روندهای بعدی بر این اساس شکل می گیرد . از مزایای جواز تاسیس کارخانه می توان به احداث کارخانه ،اخذ وام و تسهیلات ،ثبت برند و علامت تجاری و نیز مزایای صنعتی نام برد .

مدت زمان اخذ جواز تاسیس کارخانه معمولا از یک هفته تا یک ماه بنابر شهرستانهای مورد نظر متغییر است و موسسه تکسفیر سعی بر آن دارد تا در کمترین زمان ممکن جواز تاسیس کارخانه شما عزیزان محترم را اخذ نماید .

جواز تاسیس کارخانه زمانی ارزشمند می گردد که تبدیل به پروانه بهره برداری کارخانه گردد. زیرا که تولید ، زمانی رخ می دهد که پروانه بهره برداری کارخانه اخذ گردد .

جواز تاسیس کارخانه مجوزی است از مرج ذیصلاح صادر کننده و نظارت کننده بر شروع پیش زمینه های تولید و سرمایه گذاری .

شناخت اطلاعات جواز تاسیس کارخانه بر اساس آنالیز کلی خط تولید و میزان سرمایه گذاری صورت می پذیرد .

 

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.