شرایط اخذ مجوز تاسیس شرکتهای خدماتی و پیمانکاری

عضو هیئت مدیره کانون انجمنهای صنفی شرکتهای خدماتی و پیمانکاری کشور شرایط و مراحل اخذ مجوز تاسیس شرکتهای خدماتی و پیمانکاری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از خبرگزاری مهر امیر هوشنگ صادقی در خصوص شرایط راه اندازی دفاتر خدماتی و پیمانکاری و نحوه بررسی درخواست متقاضیان این بخش، گفت: برابر قانون تجارت هر ایرانی می تواند یک شرکت داشته باشد به شرطی که ایجاد آن مغایر با شئونات و مقررات کشور نباشد.

عضو هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی شرکتهای خدماتی و پیمانکاری کشور اظهار داشت: افرادی که تقاضای ایجاد شرکت خدماتی و پیمانکاری داشته باشند ابتدا باید برابر قانون در اتحادیه عضو شوند که دراین مرحله ثبت شرکت نیز باید صورت گیرد.

صادقی در ادامه به مشخص بودن محل کار شرکت خدماتی و پیمانکاری و روشن بودن وضعیت دفتر کار اشاره کرد و افزود: در بررسی صلاحیت و واجد شرایط بودن افراد متقاضی، سوابق کاری در کنار رعایت قوانین مرتبط با این بخش نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

وی میزان تحصیلات افراد متقاضی ایجاد دفاتر خدماتی و پیمانکاری را حداقل دیپلم متوسطه اعلام کرد و بیان داشت: وقتی کار به این مرحله برسد افراد باید تعهد بدهند تا واجد شرایط محسوب شوند.

این مقام مسئول در بخش خدماتی و پیمانکاری کشور با تاکید بر اینکه از این طریق افراد متقاضی و تایید صلاحیت شده ای که شرکت خود را راه اندازی می کنند وارد جریان مناقصات می شوند،

گفت: در زمان پروانه کار و همچنین در سال بعد از آغاز به کار تمام اقدامات شرکتهای جدید با قوانین تطبیق داده می شود.

رئیس انجمن صنفی شرکتهای خدماتی استان تهران کنترل اظهار نامه مالیاتی شرکتهای خدماتی و پیمانکاری در سال اول پس از آغاز فعالیت را یکی دیگر از اقدامات نظارتی دانست و تاکید کرد:

در این مرحله اگر روشن شود شرکتهای خدماتی و پیمانکاری در زمینه اظهار نامه مالیاتی خود و همچنین میزان درآمد سالیانه شرکت اطلاعات نادرست داده اند از ادامه فعالیت آنها جلوگیری بعمل می آید.

صادقی بازرسی از محل فعالیت شرکتهای خدماتی و پیمانکاری را از دیگر اقدامات نظارتی قلمداد کرد و افزود: از نظر بازرسان مکان فعالیت شرکتها به لحاظ تجاری باید مورد تایید قرار گیرد.

وی آموزش به فعالان حوزه خدماتی و پیمانکاری را نیز بیان داشت و اظهار داشت: در مورد فعالیت شرکتهای یاد شده هر گونه شکایتی که مطرح شود مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

برای انجام امور اخذ جواز تاسیس خود به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید

           

خبرگزاری مهر

جهت ارتباط با مسئول بخش مربوطه با شماره 02632401712 تماس حاصل فرمایید.

و یا از طریق پر کردم فرم لینک مشاوره آنلاین منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.