جواز تاسیس صنایع و معادن

در موارد که موضوع احداث واحد بهره برداری و اکتشاف از معادن کشور باشد برای آن واحد اجازه تاسیس(جواز تاسیس) معدن صادر می گردد .

جواز تاسیس معدن سنگ

جواز تاسیس معدن زغال سنگ

جواز تاسیس معدن فلزات گرانبها

جواز تاسیس معدن طلا

جواز تاسیس معدن گچ

جواز تاسیس اکتشاف معدن سیمان

در این گونه موارد ابتدا باید معدن توسط شخصی که قصد اخذ جواز تاسیس معدن را دارد شناسایی شده و سپس طول و عرض و عمق معدن و ذخیره قطعی آن برآورده گردد .

پس از ارجاع پرونده به کمیسیون وزارت صنعت ، معدن و تجارت و تکمیل فرمهای مربوطه و بازدیدها و نداشتن مدعی مالکیت معدن جواز تاسیس صنایع و معادن صادر می گردد .

جواز تاسیس صنایع و معادن نسبت به سایر جوازهای تاسیس که احداث واحد در آینده را نشان می دهد. این جواز تاسیس صنایع و معادن واحد موجود را نشان می دهد و ارزش بیشتری دارد .

معمولا ذخیره قطعی معدن را در جواز تاسیس می نویسند و دوره بهره برداری آن تا 25 سال آینده را مشخص می کنند که بسیار باارزش است .

In cases where the subject of exploitation and exploration of mining units for a time allowed (establishment license) Mine is issued.

Establishment permit quarry

Establishment permit coal mining

Establishment permit mining of precious metals

Establishment permit gold mine

Establishment license gypsum mine

Establishment permit mining exploration cementAfter referral to the Commission of the Ministry of Industry, Mine and Trade and complete the relevant forms and visit and lack of mining claims and mining industry establishment license is issued.

Industries and Mines establishment permit licenses to other established shows that the construction unit in the future. This establishment license Industries and Mines unit to show a higher value

شما میتوانید کلیه ی امور اخذ جواز تاسیس را به ما بسپارید ما میتوانیم مراحل اخذ جواز تاسیس شما را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانیم

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.