هلدینگ تکسفیر در راستای رفاه حال شما متقاضیان محترم کلیه مراحل تمدید جواز تاسیس را با دقت و کیفیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

تمدید جواز تاسیس می بایست پس از یکسال از صدور جواز تاسیس که مدت زمان معمول آن می باشد،انجام گیرد.تمدید جواز تاسیس پس از صدور آن تا دو بارامکان پذیرمی باشد.

 

تمدید جواز تاسیس در سایت بهین یاب که درگاه و وب سایت سازمان صنعت و معدن و تجارت می باشد صورت می پذیرد.

معمولا برای تمدید جواز تاسیس می بایست دلایلی موجه با سازمان صنایع و کارشناس مربوطه ارائه گردد ،لذا بیشتر اوقات این دلایل می تواند،تاخیر در خرید زمین ،تاخیر در ساخت سوله،تاخیر در آماده سازی خط تولید و........ باشد .

تمدید جواز تاسیس در سازمان صنایع در بسیاری مواقع در بسیاری از جواز ها صورت می گیرد به عبارت دیگر بسیاری از افراد چه در قالب حقیقی و یا در قالب حقوقی در موقعیت های زمانی خاصی اقدام به اخذ جواز تاسیس می نماید ولی به علت به وجود آمدن بعضی وقفه ها و مشکلات کار این دوستان و سرمایه گذاران به تعویق می افتد،در این موقع است که پس از طی یکسال جواز تاسیس نیاز به تمدید پیدا می کند.

تمدید جواز تاسیس معمولا به طور معمول در کوتاه ترین زمان اتفاق می افتد.

ابتدا می بایست به سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مراجعه نمود و با کارشناس مربوطه که معاونت سرمایه گذاری مشخص می نماید ،مذاکره نمود.پس از آن می بایست در سایت بهین یاب ثبت درخواست نمود و پس از پیگیری های اداری جواز تاسیس به مدت یکسال دیگر تمدید می گردد.

تمدید جواز تاسیس در هولدینگ تکسفیر توسط کارشناسان با تجربه در حوزه صنعت انجام می پذیرد.ما مفتخریم با ارائه مشاوره کامل به چندین هزار کارخانه و کارگاه صنعتی در حوزه جواز تاسیس و پروانه بهره برداری و جوازهای تولید با کوله باری از تجربه در خدمت شما عزیزان محترم باشیم.

تمدید جواز تاسیس در مناطق آزاد نیز به همین روال موصوف صورت می پذیرد.در مناطق آزاد نیز جواز تاسیس اولین مجوزی است که پس از ثبت شرکت در منطقه آزاد و اخذ مجوز فعالیت اقتصادی اخذ می گردد.تمدید جواز تاسیس در اکثر کشور های جهان اول و پیشرفته از طریق اتوماسیون اداری صورت می پذیرد و چند روز بیشتر زمان بر نمی باشد.

مراحل و شرح اقدامات :

  1. تکمیل فرم درخواست و ارسال به دبيرخانه سازمان صنایع و معادن
  2. ارسال به رئيس
  3. ارسال به كارشناس
  4. بررسي درخواست و بازديد كارشناس ذيربط از واحد تولیدی و تعيين ميزان پيشرفت طرح
  5. در صورت لزوم استعلام از شركت شهركهاي صنعتي
  6. تمدید جواز تاسیس

مدارک موردنیاز:

  1. فرم تمدید جواز تاسیس
  2. دفترچه قرارداد زمين يا اجاره نامه منابع طبيعي

 

راهنماي استفاده از سامانه تمديد جواز تاسیس در سایت بهین یاب

ابتدا وارد سایت  http://www.behinyab.ir شده

در قسمت سرمايه گذاري، تمديد جواز را انتخاب كرده و پس از وارد كردن نام كاربري و رمز عبور مراحل زير طي ميشود

اين قسمت شامل 2گام مي باشد كه پيش درآمد ورود اطلاعات به آن ، مشروط به پركردن آخرين اطلاعات متقاضي در قسمت اعلام پيشرفت طرح هاي سرمايه گذاري (طرح هاي نيمه تمام)مي باشد در غير اينصورت آيكون هاي ثبت وتاييد فعال نمي گردد و كاربر نمي توانند اطلاعاتي وارد نمايد.

گام اول - انتخاب جواز

ابتدا در جدول شماره يك مطابق تصوير جواز را انتخاب ميكنيم سپس در جدول پايين صفحه ساير مجوزها همراه با مشخصات ظاهر ميشود و شما بايد جواز مورد نظر را انتخاب نماييد و سپس تاايد به گام بعد را بزنيد.

گام دوم- مدارك

اطلاعات خواسته شده بايد تكميل شود و پس از آن فايلي مطابق مشخصات گفته شده ارسال شود و تاييد گردد تا تاييد نهايي ثبت نام برنگ قرمز درآيد و پس از كليك آن اطلاعات شما به كارشناس سازمان در استان ارسال خواهد شد.

 

تمدید جواز تاسیس از جمله تغییراتی است که در حوزه جواز تاسیس از طریق وبسایت بهین یاب انجام می گیرد .

با ما در تماس باشید و ازمشاوران ما یاری بگیرید.

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.