کارت بازرگانی در اسلام شهر

شهرستان اسلامشهر در جنوب استان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است. این شهرستان اسلام شهر از شرق و جنوب به ری و از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار قرار دارد. و دارای جمعیت بیش از 500 هزار نفر در سر شماری سال 1395 می باشند

این شهرستان کارخانه های بزرگ و قدیمی بسیاری را در خود جای داده است که پیرامون جاده قدیم ساوه مانند کارخانه ارج، ایران خودرو دیزل، کیان تایر، کارخانه میهن و ... که موجب جذب مهاجران بسیاری جهت کار و اقامت شان در این شهرستان شده است

و به دلیل مهاجرت بی بیشمار در این شهر باعث شده که رشد جمعیتی زیادی را به خود بگیرد و به لحظ جمعیتی، سیاسی و اجتماعی در جایگاه به خصوصی در حوالی استان تهران قرار گرفته است.

اسلام شهر از مناطق بسیاری تشکیل شده است که می توان از لحاظ داشتن مناطق مختلف ، به واردات و صادرات کالا در این شهر اصیل پرداخت. با اخذ کارت بازرگانی در اسلام شهر ، تجارتی امروزی دست و پا کنید و پیشرفت روزافزون خود را شاهد باشید.

افراد به دلیل نیازهای خود تصمیم به واردات و صادرات در بازار تجارت می گیرند که یکی از مهم ترین و معتبرترین این اقدامات اخذ کارت بازرگانی در اسلام شهر می باشد تا تجارت خود را قانونی سازید.

اولین گام برتر برای به اخذ یک کارت بازرگانی در اسلام شهر ، تعیین نوع تجارت شماست ، که ببینید که آیا اصلا به کارت بازرگانی احتیاجی دارید یا خیر ؟؟؟

در ادامه توضیح خواهیم داد که چه کسانی به اخذ کارت بازرگانی ، نیازی ندارند؟!!؟؟

  • شرکت های مرزنشین تعاونی
  • ملوانان ایرانی که در دریاهای داخلی و خارجی کشور در رفت و امد هستند.
  • پیله وران
  • کارگر ایرانی مشغول در خارج از ایران ، مدامی که کارنامه ای معتبر از وزارت کار دارند.
  • محصولات و کالاهایی که باتشخیص و تایید اداره گمرک برای فروش نمی باشند.

چگونگی اخذ کارت بازرگانی در اسلام شهر

شرایط اخذ کارت بازرگانی در اسلام شهر

مدارک کارت بازرگانی در اسلام شهر

هزینه و مدت زمان اخذ کارت بازرگانی در اسلام شهر

برای کسب هرگونه اطلاعات در این خصوص ، متقاضیان محترم می توانید با کارشناسان متخصص موسسه حقوقی تکسفیر در تماس باشند و ثبت طرح صنعتی در اسلام شهر ، را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند:

84 24 40 32 – 026             |              174 1986 – 0912

کارت بازرگانی,کارت بازرگانی د راسلام شهر ,کارت بازرگانی در پیشوا ,کارت بازرگانی در استان تهران , اخذ کارت بازرگانی ,کارت بازرگانی در پایتخت , مدارک کارت بازرگانی, مرحل کارت بازرگانی, نحوه اخذ کارت بازرگانی , کارت بازرگانی در اسلام شهر

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.