خرید و فروش کارت بازرگانی ، اخذ کارت بازرگانی ، خطرات خرید کارت بازرگانی ، کارت بازرگانی ، نحوه اخذ کارت بازرگانی , شرایط اخذ کارت بازرگانی

در ادامه توضیح خواهیم داد که کدام یک از موارد فوق قانونی و غیرقانونی خواهد بود. اخذ کارت بازرگانی با طی مراحلی از اتاق بازرگانی کشور انجام میگیرد ، ولی خرید کارت بازرگانی ، امری غیرقانونی است که خطرات خود را در پیش دارد.

جهت اخذ کارت بازرگانی بصورت قانونی و آگاهی بیشتر از خطرات خرید کارت بازرگانی با کارشناسان تکسفیر در تماس باشید :

84 24 40 32 - 026          |         174 1986 - 0912

اخد کارت بازرگانی

از خطرات خرید کارت بازرگانی آگاه شوید.....مقاله ای که هر تاجر و بازرگان باید بدانند و یا حتی افراد مشتاق در انجام امور و فعالیت های تجاری ؛ اعم از واردات و صادرات.از خرید ، فروش و یا اجاره کارت بازرگانی اکیدا خودداری فرمایید.

وقتی شما میتوانید رسما و بطور قانونی و اصولی اقدام به اخذ کارت بازرگانی در کوتاه ترین زمان ممکن ، کنید ، چرا از راه های غیر قانونی وارد شویم.

ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید با داشتن شرایطی ساده از جمله : داشتن دیپلم و 23 سال سن ، کارت پایان خدمت یا معافیت و تایید دونفر از دارندگان کارت بازرگانی ، مراحل اخذ کارت بازرگانی خود را به آسانی به پایان برسانید.مراحل اخذ کارت بازرگانی خود را به کارشناسان تکسفیر بسپارید :

84 24 40 32 - 026          |         174 1986 - 0912

در سالهای اخیر افراد بسیاری با فروش کارت بازرگانی و حتی خرید کارت بازرگانی ، از پرداخت مالیات کارت بازرگانی سرپیچی میکردند.به این معنا که خود این افراد شخصا به اخذ کارت بازرگانی اقدام نمی کردند.

خرید کارت بازرگانی برای صاحب آن خطرات بسیاری دارد ، در ابتدا باید بدانید که با خرید کارت بازرگانی ، مالیات کارت بازرگانی برای دارنده آن می باشد.پس کارت بازرگانی خود را نفروشششششید!!!

در ظاهر خرید کارت بازرگانی ، به نفع ترخیصکار و صاحب کالا می باشد ، اما کشف قاچاق کالا توسط یکی از همین خریداران ، مشکلات فراوانی را برای دارنده کارت بازرگانی بهمراه خواهد داشت.

باید گفت که کسی که کارش قانونی و اصولی باشه و نخواد قاچاق و خلافی کنه ، قشنگ اقدام به اخذ کارت بازرگانی میکنه کارت بازرگانی تون را اجاره ندین ، نفروشین!! کارت بازرگانی نخرین !! که بعدا به دردسر بیفتین.

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص اخذ کارت بازرگانی و دانستن خطرات خرید کارت بازرگانی در تمامی استانها اعم از :

•       اخذ کارت بازرگانی در تهران و دانستن خطرات خرید کارت بازرگانی

•       اخذ کارت بازرگانی در کرج و دانستن خطرات خرید کارت بازرگانی

•       اخذ کارت بازرگانی در قزوین و دانستن خطرات خرید کارت بازرگانی

•       اخذ کارت بازرگانی در تمامی استانها و شهرستانها و دانستن خطرات خرید کارت بازرگانی

کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 34145-026 -|- 174 1986 – 0912

خرید و فروش کارت بازرگانی , اخذ کارت بازرگانی , خرید کارت بازرگانی و خطرات خرید کارت بازرگانی , کارت بازرگانی , نحوه اخذ کارت بازرگانی , شرایط اخذ کارت بازرگانی , مراحل اخذ کارت بازرگانی , اخذ کارت بازرگانی تهران , اخذ کارت بازرگانی کرج , نحوه اخذ کارت بازرگانی در کرج 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.