اخذ کارت بازرگانی در هشتگرد

شهرک صنعتی در شهرستان هشتگرد در شمال شهرک ولیعصر از شرق تا غرب آن امتداد یافته است و یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور را دارا می باشد و به دلیل وجود کارخانه های بسیاری که در این شهرستان دارد

مهاجران بسیاری را به خود جذب کرده و باعث تولید شغل برای هموطنان شهر هشتگرد و شهرهای اطراف آن گردیده است

با توجه به موقعیت جغرافیایی که در آن دارد موقعیت بسیار مناسبی را برای ایجاد شغل همچنین تاسیس و اخذ کارت بازرگانی دارا می باشد و می تواند فرصت های شغلی بی شماری را در زمینه هایی که اشخاص تخصص دارند انجام دهند

ما در این مقاله به یکی از این تخصص هایی که می تواند شما را در ایجاد شغل در هشتگرد کمک کند عنوان می کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

84 24 40 32 0- 026             |           174 1986 - 0912

اخذ کارت بازرگانی در هشتگرد در زمینه تجارت ، واردات ، صادرات ، ثبت برند لاتین و... توسط کارگروه تخصصی اخذ کارت بازرگانی موسسه تکسفیر انجام می پذیرد.

مزایا اخذ کارت بازرگانی در هشتگرد باعث می شود که اشخاص حقیقی با گردهمایی چند شریک اقدام به تشکیل شخص حقوقی در قالب شرکت جهت انجام امور فعالیتی خود نمایند.

مدارک و مراحل اخذ کارت بازرگانی در هشتگرد را می توانید با کارشناسان موسسه تکسفیر تماس حاصل فرمایید.

اخذ کارت بازرگانی در هشتگرد

اگر تصمیم به اخذ کارت بازرگانی را دارید به ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

اخذ کارت بازرگانی در هشتگرد

برای ورود به دنیای کسب و کار و پیشرفت اقتصادی ، نخستین گامی که در این راه باید بگذارید ، اخذ کارت بازرگانی در هشتگرد می باشد . با تاسیس و راه اندازی شرکت فعالیت خود را قانونی و اصولی نمایید.

پس از فراهم نمودن شرایط و مدارک ذکر شده نسبت به تهیه اخذ کارت بازرگانی اقدام نمایید. برای راه اندازی یک شرکت خدماتی لازم می باشد که تمامی مراحل ذکر شده را اجرا نمایید.

کادر مجرب موسسه حقوقی تکسفیر، با ارائه خدمات حرفه ای و کارآمد ، هر نوع فعالیت شما را در تمامی مراحل اخذ کارت بازرگانی یاری می نمایند.

اخذ کارت بازرگانی در هشتگرد

84 24 40 32 0- 026             |           174 1986 - 0912

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.