همراه مشاور تلفنی ثبت شرکت ها و برند

مشاوره در کل به معنای فرایندی تخصصی و پویا و فعال است که بین مراجعه کننده و مشاور صورت می گیرد . مشاوره از طریق راه های متفاتی صورت می گیرد که یکی از این روش های مشاوره , مشاوره از طریق موبایل و تلفن است و مردم می توانند از طریق موبایل و تلفن با مراکز مورد نظرشان تماس بگیرند و توسط مشاورین آن مرکز مورد راهنمایی قرار بگیرند . همچنین مشاور حقوقی به شخصی گفته می شود که تحصیلاتش را در رشته حقوق به پایان رسانده است که این شخص می تواند در شرکت ها و سازمان های مختلف به عنوان مشاور حقوقی مشغول به کار شود که زمینه فعالیت یک مشاور حقوقی به سه دسته زیر تقسیم می شود :

1-    امور قراردادها : هنگام عقد قراردادهای مختلف در یک شرکت مشاور حقوقی باید نکات قانونی قابل توجه را ذکر نماید و موارد مهم را بررسی کند .

2-    امور دعاوی : شرکت ها در مدت فعالیت خود ممکن است دچار دعاوی مختلفی شوند که برای حل و فصل این دعاوی مراحل زیادی باید طی شود که در این بخش یک مشاور حقوقی نقش مهمی را برای آن شرکت ایفا می کند .

3-    امور پژوهشی : در مواردی خاص انجام امور پژوهشی یک شرکت را به مشاور حقوقی واگذار می کنند که این امور برای حل مشکل شرکت مورد نظر می باشد .

در ادامه مقاله باید گفت که برای ثبت شرکت ها و برند ها نیز افراد ممکن است به مشاوره با متخصصین نیاز پیدا کنند و می توانند برای جلوگیری از مشاوره حضوری گره مشکل خود را با مشاوره تلفنی و همراه مشاور انجام دهند که این روش مشاوره یعنی همراه مشاور مزیت هایی دارد که از قبیل زیر می باشد :

1-     مهم ترین مزیت همراه مشاور دسترسی سریع به مشاوران و متخصصان و گاها دسترسی 24 ساعته در زمینه ثبت شرکت و برند می باشد .

2-     مزیت دیگر این روش کاهش زمان مورد نیاز و کاهش هزینه می باشد .

3-     در این روش راه کارهایی به صورت گام به گام توسط متخصصین و مشاورین ارائه داده می شود که پرداخت هزینه ای را شامل نمی شود و شخص مراجعه کننده می تواند سامانه آن را به وسیله خودش ثبت کند .

حال می خواهیم بدانیم که هدف از مشاوره تلفنی ثبت شرکت چه می باشد ؟

برای ثبت یک شرکت مراحل اداری زیادی باید طی شود در حالی که عده زیادی از مدیران یک شرکت با امور اداری که باید طی شود آشنایی چندانی ندارند و در این زمینه ممکن است دچار مشکل شوند و مراحل ثبت شرکت آنها به خوبی پیش نرود و ثبت شرکت آنها به تاخیر بیفتد که در این صورت برای مدیران وموسسین یک شرکت ضرر هایی به وجود می آید .با این وجود اگر موسسین یک شرکت برای ثبت شرکت مورد نظرشان با یک مشاور حقوقی در زمینه ثبت شرکت مشورت کنند در این صورت دیگر برای ثبت شرکت شان با مشکل مواجه نمی شوند و تمامی مراحل اداری به درستی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود .

با توجه به مقاله ارائه داده شده خدمت شما عزیزان چنانچه برای ثبت شرکت و یا ثبت برند خود دچار مشکل هستید و به مشورت با متخصصین و مشاورین خبره نیازمند هستید , می توانید با موسسه حقوقی تکسفیر تماس حاصل فرمایید . متخصصین و مشاورین ما می توانند شما را برای ثبت شرکت و برند تان به بهترین نحو ممکن به صورت حضوری – تلفنی و یا آنلاین یاری دهند .

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.