مراحل ثبت برند در بروجرد

هرگاه شما تصمیم به ایجاد کسب و کار حرفه ای به صورت کارآفرینی را داشتید جهت به نتیجه رسیدن تلاش ها و کوشش های خود باید اقدام به ثبت برند کنید تا به نتیجه دلخواه خود که کسب موفقیت است دست یابید.

شهر بروجرد یکی از دومین شهر پرجمعیت در استان لرستان و بیست و نهمین شهر پرجمعیت در کشور ایران می باشد با توجه به جمعیت این شهر شما میتوانید برای ثبت شرکت و ثبت برند خود اقدام کنید و مطمئن باشید که به نتیجه خواهید رسید قرار گیری این شهر در راه ارتباطی مناسب با شاهراه تهران جنوب یکی از عوامل رونق اقتصادی در این شهر می باشد و میتواند ششما را موفق تر از پیش نماید امور ثبتی خود را به موسسه ی تکسفیر بسپارید

به علت فعالیت نمودن شرکت های مختلف پویانمایی رایانه‌ای در شهر بروجرد، این شهر در سال ۱۳۸۹ به عنوان «پایتخت انیمیشن ایران» برگزیده شده است.و همچنین به علت وجود واحدهای تولیدی و صنعتی متعدد و عرضه نمودن محصولات آن ها در بازار داخلی و خارجی، شهر بروجرد قطب صنعتی استان لرستان محسوب می‌شود.

ثبت برند در بروجرد

این شهر از نظر جمعیتی طبق سرشماری سال 1395 بالغ بر بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد که دارای رتبه 33 امین شهر در کشور ایران است.

اوضاع اقتصادی و اجتماعی این شهر از نظر اقتصاد، مبتنی بر خرده فروشی، کشاورزی، دامپروری و دیگر خدمات اداری و دولتی و محصولات صنعتی و معدنی می باشد. بعضی محصولات تولیدی شهر بروجرد مانند پارچه‌های قلمکار، سماور و محصولات قلمزنی ورشو و حتی قفل‌های سنتی تولید شده در بروجرد شهرت بین‌المللی پیدا کرده اند. این شهر قطب صنایع و صادرات استان لرستان به شمار می رود و به عنوان مثال، شرکت داروسازی اکسیر به تنهایی ۵۰ درصد بازار صادرات داروی کشور را در اختیار گرفته است.

صنایع دستی متعدد و گوناگونی در شهر بروجرد تولید می‌شود که از وجود حرفه‌های قدیمی اما فعال در بازار بروجرد ناشی شده است و نیز اشتغال خانگی به ویژه در نزد زنان روستایی است. قالی بروجرد از محصولات سنتی شهر بروجرد می باشد و بیشتر از ۴۳۰۰ نفر قالیباف در سطح شهرستان بروجرد شناسایی شده و تحت پوشش بیمه می باشند. که از جمله صنایع دستی شهر بروجرد قالیبافی و قالیچه بافی است و ورشوسازی آن معروف و شناخته شده است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی با شماره های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاص فرمایید.

شرایط ثبت برند

علامت تجاری باید از خلاقیت و نوآوری برخوردار باشد.به عبارت دیگر می توان گفت علامت تجاری نباید تکراری و یا مشابه علایم مستعمل قبلی باشد.

علامت تجاری باید بنحوی طراحی، ترسیم و تعیین می شود که موجب خطا، اشتباه، فریب و گمراهی مخاطب و مشاهده کننده نگردد.علامت تجاری نباید طوری ترسیم گردد که در نظر مشتری ایجاد اشتباه کرده و وی را در تشخیص و تمییز علامت تجاری دیگر که قدری با هم مشابهت دارند، دچار سردرگمی و انتخاب نادرست کند.

ایجاد اشتباه در نظر مشتری گاه ممکن است با انتخاب نام منطقه ای خاص به عنوان علامت تجاری برای کالایی مشخص که در اصل بین کالا و آن منطقه ارتباطی وجود ندارد ، صورت پذیرد به نحوی که مصرف کننده به تصور اینکه کالا متعلق به آن منطقه است راجع به نوع و مبدا جنس دچار اشتباه شده و در انتخاب و خرید کالا گمراه گردد.

بدیهی است متصدی ثبت از ثبت طرح ها و نشان هایی که آرم و علامت شرکت و موسسه دیگری را تداعی نمایند خودداری بعمل می آورند.

همچنین، علامت تجاری یک شرکت باید در میان علایم شرکت های مشابه، مشخص و متمایز باشد و توسط افراد عادی بسهولت تمیز داده شود.

مراحل ثبت برند در بروجرد توسط موسسه تکسفیر

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر، از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در کرج به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

برای کسب اطلاعات خود در زمینه ی ثبت برند با ما در ارتباط باشید

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.