مراحل ثبت برند در اصفهان

شهر اصفهان از جمله شهرها و استان های بسیار معروفی است که تمام آثار دیدنی آن در زبان ها جاری است پس از شهرهایی است که ایجاد یک موقعیت شغلی عالی در این شهر را فراهم نموده است و این شهر سومین شهر پهناور و همچنین سومین شهر پر جمعیت بعد از شهرهای تهران و مشهد در کشور ایران به شمار می رود

و جمعیتی بالغ بر بیش از یک میلیون و نهصدو شصت و یک هزار نفر جمعیت می باشد و علاوه بر این این شهر دارای صنایع بزرگی مانند پالایشگاه، ذوب آهن، شرکت پلی اکریل اصفهان و غیره می باشد و همچنین وجود کارخانه جات بسیار و متعددی همچون کاشی و سرامیک سازی و معادن سنگ و... می باشد.

و شما می توانید توسط سرمایه گذاران فرصت شغلی مناسبی جهت تاسیس شرکت و ایجاد کارآفرینی برای خود و مردمان شهر خود فراهم کنید و با ثبت برند در اصفهان موفقیت های بسیاری را برای خود کسب نمایید ما در ادامه از مزایایی که بعد از ثبت برند  بهره مند می شوید

در این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم شما می توانید جهت هر گونه و سوال در خصوص ثبت برند یا ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت خود با شماره تماس های موجود در سایت موسسه حقوقی تکسفیر تماس حاصل نمایید تا از تجارب کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید.

ثبت برند و صنایع دستی اصفهان

 

اصفهان دارای صنایع دستی همچون قالی بافی، ابریشم بافی، منبت کاری، مینیاتور، سفالگری، نقره سازی و کلی صنایع بیشمار دیگری که این استان دارا می باشد و همچنین اشخاص هنرمند می توانند از این فرصت استفاده نموده و جهت کسب اعتبار بیشتر به تاسیس و ثبت شرکت هنر و صنایع دستی اقدام نمایند تا توسط تبلیغات گسترده آثار هنری خود را به تمام نقاط کشور و همچنین دنیا عرضه کنند.

شرایط ثبت برند در اصفهان

علامت تجاری باید از خلاقیت و نوآوری برخوردار باشد.به عبارت دیگر می توان گفت علامت تجاری نباید تکراری و یا مشابه علایم مستعمل قبلی باشد.

علامت تجاری باید بنحوی طراحی، ترسیم و تعیین می شود که موجب خطا، اشتباه، فریب و گمراهی مخاطب و مشاهده کننده نگردد.علامت تجاری نباید طوری ترسیم گردد که در نظر مشتری ایجاد اشتباه کرده و وی را در تشخیص و تمییز علامت تجاری دیگر که قدری با هم مشابهت دارند، دچار سردرگمی و انتخاب نادرست کند.

ایجاد اشتباه در نظر مشتری گاه ممکن است با انتخاب نام منطقه ای خاص به عنوان علامت تجاری برای کالایی مشخص که در اصل بین کالا و آن منطقه ارتباطی وجود ندارد ، صورت پذیرد به نحوی که مصرف کننده به تصور اینکه کالا متعلق به آن منطقه است راجع به نوع و مبدا جنس دچار اشتباه شده و در انتخاب و خرید کالا گمراه گردد.

بدیهی است متصدی ثبت از ثبت طرح ها و نشان هایی که آرم و علامت شرکت و موسسه دیگری را تداعی نمایند خودداری بعمل می آورند.

همچنین، علامت تجاری یک شرکت باید در میان علایم شرکت های مشابه، مشخص و متمایز باشد و توسط افراد عادی بسهولت تمیز داده شود.

مراحل ثبت برند در شیراز

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت شرکت تکسفیر، از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

مراحل ثبت برند در اصفهان به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

برای کسب اطلاعات در زمینه های گوناگون ثبت برند و ثبت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.