ثبت برند درمحلات

اقدام به ثبت برند علاوه بر رشد و ارتقای جایگاه صاحب برند در سراسر کشور باعث رونق فعالیت های تجاری شده و به ایجاد تبلیغات تجاری گسترده کمک شایانی می نماید.

اشخاص حقیقی و حقوقی به مقتضای اجتماعی بودن خود و پیوندجویی در گروه‌های اجتماعی، بدون داشتن حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره، جایگاه و مسئولیت و کارکرد خود را نمی‌یابد.

و ثبت برند از امور فعال به شمار می رود که برخی از پژوهش‌هایی که در محل سکونت طبقات پایین اجتماعی انجام شده نشان داده که هر اندازه افراد از نقطه نظر پایگاه اجتماعی، اقتصادی موقعیت پایین تری را دارا باشند گرایش کم‌تری را به انواع درگیری مشارکت‌جویانه در جامعه کشور دارد

ثبت برند

با ثبت برند خود تبلیغات خود را گسترش دهید و کیفیت محصول و تولیدات خود را گسترش دهید

محلات یکی از شهر های استان مرکزی می باشد که از جهات مختلف به شهرهای اطراف دسترسی دارد و موقعیت مناسبی جهت تاسیس و ثبت شرکت در محلات از جهت پل ارتباطی با شهر های دیگر را دارا می باشد و یکی از اقدامات اساسی در راستای انجام امور تجاری ، تولیدی ، خدماتی و … ثبت شرکت در محلات می باشد.

با تاسیس و ایجاد اشتغالزایی و یا ثبت شرکت مجموعه افراد در یک چارچوب منسجم حقوقی فعالیت خود را آغاز می کنند تا احتمال هرگونه سوء استفاده تا حد امکان کاهش یابد.

متقاضیان تشکیل یک شخصیت حقوقی بعد از آگاهی از روند و نحوه انجام امور مربوطه با تشکیل جلسات و تفیذ سمت ها و تنظیم مواد اساسنامه مراحل لازم برای ثبت برند را آغاز می کنند.

انواع شخصیت های حقوقی متناسب با شرایط و احوال اشخاص در قانون پیش بینی شده است. برای ثبت شرکت در محلات می توانید با مطالعه و یا دریافت اطلاعات کامل تر از همکاران مؤسسه حقوقی تکسفیر فعالیت خود را آغاز نمایید.

تغییرات شرکت

جهت تغییرات شرکت مانند انحلال شرکت؛ تغییر آدرس شرکت، نقل و انتقال سهام و... می توانید با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر مجری جامع فوق تخصصی کلیه امور ثبتی تماس حاصل فرمایید.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

-بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.برای انجام کلیه ی امور ثبتی مثل ثبت برند و ثبت شرکت با ما در ارتباط باشید

ثبت علامت، در دفتر مخصوصی با قید مراتب ذیل به عمل می آید :

تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه

– تاریخ و شماره ثبت علامت

– اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– و اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران ، در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد

– رشته تجارت یا نوع صنعت صاحب علامت

– اسامی و اوصاف محصول یا طبقات محصولاتی که علامت برای تشخیص و امتیاز آن اختیار شده است

– تعریف علامت به طور اجمال، با تعیین اجزایی که تقاضاکننده می خواهد حق استعمال انحصاری آن را برای خود تخصیص دهد

– حق الثبتی که دریافت می شود

– امضای درخواست کننده با قائم مقام او ، به طریقی که قسمتی از امضای او در روی صفحه و قسمتی در روی علامت باشد

– امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یا قائم مقام او .

ما میتوانیم شما را در مدت زمان اندک و با هزینه ی منسب به اهدافتان نزدیک کنیم

ثبت برند و ثبت شرکت

با ثبت برند و ثبت شرکت به صورت حرفه ای به رشد و گسترش کار و حرفه ی خود رسیدگی کنید. شما میتوانید گسترش کار خود را با ثبت برند آغاز کنید و نگران هزینه ثبت برند خود نباشید زیرا تنها هدف ما رسیدن شما به هدف مورد نظر شماست

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.