ثبت برند درسمیرم

با توجه به پیشرفت دنیای امروز ما انسان ها نیز باید خود را با تکنولوژی های بروز دنیا وفق دهیم از جمله در نوع و شیوه کسب و کار. شاید در گذشته های دور وقتی شخصی می خواست یک برند تجاری را ثبت کند برایش آنچنان سخت نبود که باید ثبت برند کند ولی امروزه با توجه به رشد جمعیتی و اقتصادی و بزرگ شدن شهرها موجب شده که زمانی قصد ثبت علامت تجاری خود را دارید می بایست برای سر و پا نگه داشتن فعالیت خود حتما ثبت برند نمایید تا با خیالی آسوده بتوانید هزینه های لازم را بر عهده بگیرید و زحمات بسیاری را بکشید

 با ثبت برند کیفیت کار و محصول خود را به ثبت برسانید شهر سمیرم یکی از شهرهای جنوب استان اصفهان می باشد که در واقع از قطب های توریستی استان اصفهان به شمار می رود. و همچنین این شهر دارای اولین رتبه جهت تولید سیب مرغوب در کشور می‌باشد.

آثار باستانی موجود در این شهر دارای معماری های بی نظیری می باشد که از جالب ترین های معماری ایران باستان می باشد.

مشاهیر معروفی که در این شهر وجود دارد به نام های:

حبیب‌الله فضائلی - خطاط

کمال الدین علی سمیرمی از وزرای معروف سلجوقی

از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری که در این شهر مشهور است کمتر کسی امکان دارد به این شهر سفر کند و از این مناطق دیدن نکند چرا که دارای :

آبشارهای زیبای سمیرم

آبشار بزرگ آب ملخ

پارک دریاچه

پارک دریاچه

سرچشمه بابازرنگ

و..

صنایع دستی در سال های اخیر شامل تعداد قابل شماریشی کارگاه صنایع دستی شامل: قالی بافی، گلیم بافی و جاجیم بافی می باشد.

از مرکز مهمی که در این شهر می توان از فارق التحصیلان جهت ایجاد شغل به کار برد تا پس از اتمام تحصیل بتوانند به ثبت شرکت دست پیدا کنند.

از مراکز مهمی که مطرح می باشد می توان:

دانشگاه پیام نور سمیرم

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم

ثبت برند و علامت

شما می توانید جهت انجام و ثبت برند خود به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با بیش از ده سال سابقه درخشان تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن امور ثبتی خود را به ثبت برسانید.

اگر قصد ثبت شرکت دارید و به دنبال اشخاص حرفه ای می باشید تا تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد و یک ثبت شرکت موفقی را تجربه کنید می توانید این امور ثبتی را به ما بسپارید. موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با بیش از ده سال سابقه درخشان پذیرای امور ثبتی شما عزیزان از جمله ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و ... با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن می باشیم.

ما میتوانیم شما را در ثبت برند یاری کنیم برای ثبت برند در سمیرم مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام مناسب برند، مراحل ثبت برند در سمیرم به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ثبت علامت و برند تجاری در دفتر مخصوصی با قید مراتب ذیل به عمل می آید :

تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه

– تاریخ و شماره ثبت علامت

– اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– و اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران ، در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد

– رشته تجارت یا نوع صنعت صاحب علامت – اسامی و اوصاف محصول یا طبقات محصولاتی که علامت برای تشخیص و امتیاز آن اختیار شده است

– تعریف علامت به طور اجمال، با تعیین اجزایی که تقاضاکننده می خواهد حق استعمال انحصاری آن را برای خود تخصیص دهد

– حق الثبتی که دریافت می شود

– امضای درخواست کننده با قائم مقام او ، به طریقی که قسمتی از امضای او در روی صفحه و قسمتی در روی علامت باشد

– امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یا قائم مقام او .

سوالات متداول شما در موسسه ی حقوقی تکسفیر پاسخ خواهد داده شد

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت برند تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بودبا انجام مراحل ثبت برند خود گسترش کسب و کار را تجربه میکنید.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.