ثبت برند در کاشان

امروز قرار است به شهری رفته که از شهرهای تاریخی کشور ایران به شمار می رود به نام شهر کاشان. شهر کاشان بخشی از استان اصفهان می باشد که نقش بسیاری در صنعت گردشگری ایران را دارد و شهری با مشاهیر علمی و ادبی بسیاری می باشد که این جاذبه های گردشگری و اقلیم این شهر باعث شده بازدیدکنندگان بسیاری را به خود اختصاص دهد و این خود موقعیت بسیار مناسبی جهت ایجاد و گسترش فعالیت کاری می باشد و اشخاصی که قصد تاسیس برند را دارند می توانند با ثبت برند خود از فواید آن بهره مند شده و کار و فعالیت شغلی خود را گسترش دهند.

کاشان در گروه اولین شهرهای ایران است و صنایع کارخانه‌ای را در خود جای داده‌است. از گذشته اقتصاد شهرستان کاشان بر روی صنعت کشاورزی و تولید محصولاتی چون پنبه، پیاز، غلات، صیفی‌جات و انواع میوه‌ها و گیاهان دارویی، گلابگیری و تهیه عرقیجات سنتی و صنایع دستی مانند مسگری، کاشی‌کاری، ابریشم‌بافی، مخمل‌بافی، شعربافی، گلیم‌بافی، زیلوبافی، زری‌بافی و قالی‌بافی تکیه داشته‌است.

و همچنین دارای صنعتی همچون فرش دستباف کاشان در طرحها، نقش‌ها و رنگهای زیبا و دلفریب، روزگاری طولانی زبانزد و نقل محافل هنری، اقتصادی، نمایشگاهی و علمی بوده‌است. افسوس که با روی‌کارآمدن فناوری‌های ماشینی این صنعت و حرفه با ارزش به همراه حرفه‌های جانبی آن در حال رکود و فراموشی است. که شما می توانید از یکی از مزایای ثبت برند در این آثار هنری که ایجاد تبلیغات گسترده می باشد و همچنین اخذ تسهیلات بانکی که توسط ثبت برند در کاشان صورت می گیرد کار و فعالیت این هنر ارزشمند را گسترش دهید و این مشکل را جبران نمایید.

که شما می توانید با مراجعه و تماس با موسسه حقوقی تکسفیر در مورد سایر مزایایی که در ثبت برند در کاشان را کسب نمایید.

هدف ثبت برند

شما با ثبت برند در حوزه های خاص و در شهر ها و استان های مختلف مزایایی را کسب میکنید ثبت برند باعث ایجاد حقوق انحصاری برای مالک میشود و استفاده از علامت بدون اجازه اورا ممنوع می کند به علاوه سبب شناسایی و تمایز کالاها می گردد. این حقوق انحصاری به مدت 10 ساله برقرار است و پس از آن می توان برای دوره های متوالی و با واریز وجه مربوطه آن را تمدید نمود.

حمایت از برند تجاري با پشتیبانی قانونی حاصله از ثبت برند و علامت تجاری و ایجاد منابع مالی صاحبان مشاغل و تجاررا بیشتر تشویق میکند و زمینه ساز شناسایی محصولات و خدمات آنها در سطح بین الملل می باشد.

حفاظت ازعلائم تجاري مانعی برراه رقبا و افراد سودجو می باشد تا با استفاده از یک علامت تجاری معتبر به عرضه محصولات خود اقدام نکنند.

مراحل ثبت برند

ثبت برند فرش و سوغات های کاشان میتواند شما را به موفقیت نزدیک کند و شما را به کل افراد جامعه معرفی کندشما با انجام مراحل ثبت برند برای حوزه های کاری خود مزایای بیشماری را تجربه میکنید و موفقیت روز افزون را برای خود به ارمغان خواهید داشت در اولین مرحله ابتدا باید مدارک تکمیل شود.این مدارک بنابراینکه برند به نام شخص حقیقی یا حقوقی به ثبت می رسد متفاوت خواهد بود.

مدارک اشخاص حقوقی:

با ثبت برند کیفیت و کارایی محصول خود را به ثبت میرسانید برای انجام مراحل ثبت بر ند در هرشهر و استانی و در هر حوزه ی فعالیتی میتوانید مدارک زیر را تهیه کنید و مراحل ثبت برند را به ما بسپارید

کپی اسناد ثبتی شرکت به همراه آگهی تاسیس و آخرین آگهی تغییرات

کپی از مجوز فعالیت شرکت ، این مجوز ممکن است به نام مدیر عامل نیز باشد

کپی کارت بازرگانی برای ثبت برند به شکل لاتین

کپی مدارک شناسایی مدیرعامل شرکت

نمونه تصویری علامت تجاری مد نظر با ابعاد 10*10

مهرشرکت

موسسه ی حقوقی تکسفیر در نحوه ثبت برند و لوگو همراه شماست

موسسه ی حقوقی تکسفیر در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت شرکت در کرج،ثبت برند،ثبت برند در کرج،کد اقتصادی،اخذ کد اقتصادی همراه شماست

مدارک ثبت برند به نام اشخاص حقیقی:

برای انجام مراحل ثبت بر ند در هرشهر و استانی و در هر حوزه ی فعالیتی میتوانید مدارک زیر را تهیه کنید و مراحل ثبت برند را به ما بسپارید

کپی مدارک احراز هویت شخص متقاضی

کپی جواز کسب یا مجوز فعالیت مرتبط با زمینه تولید و خدمات

کپی کارت بازرگانی برای ثبت برند به زبان انگلیسی

نمونه علامت تجاری در ابعاد 10*10

مزایای ثبت برند در کاشان

همچنین شما میتوانید به جای ثبت برند اقدام به خرید برند نمایید ثبت برند برای شروع یک فعالیت تجاری تولیدی خدماتی و …. در چارچوب تشکل حقوقی امری الزامی و انکار ناپذیر می باشد. با ثبت برند فعالیت بنگاه در سایه حمایت های دولتی و قانون تجارت قرار میگیرد تا در خصوص پیگیری های لازم و در خصوص دعاوی و … امکان رسیدگی باشد. از جمله سایر فواید ثبت برند در کاشان امکان عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و برند در مناقصات و مزایدات فراهم می شود. با انجام مراحل ثبت برند در کاشان میتوانید مزایای بسیاری را کسب کنید برای اخذ اطلاعات تکمیلی در زمینه مزایای ثبت برند می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی تکسفیر در ارتباط باشید.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.