ثبت برند در نیشابور

جهت رسیدن به اهداف شغلی مناسب و خوب می بایست از طریق قانون و قواعد مشخص اقدام نمایید تا بتوانید به اهداف فعالیت های کاری خود دست پیدا کنید که این امر از طریق ثبت برند در نیشابور امکان پذیر است و با ثبت برند می توانید علاوه بر مزایایی که بهره مند می گردید شغل خود را توسعه بخشید. امروز می خواهیم در مورد ثبت برند در نیشابور بپردازیم پس با ما همراه باشید

 با ثبت برند خود موفقیت را تجربه کنید شهر نیشابور شهری در استان خراسان رضوی و دومین شهر بزرگ بعد از مشهد در استان خراسان رضوی می باشد. و دارای مهمترین مراکز تاریخی، صنعتی، گردشگری برای کشور ایران منطقه می باشد که نمادی از تاریخ و فرهنگ در ایران نامبرده شده است.

ثبت برند

جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال 95 بالغ بر بیش از 450 هزار نفر می باشد. که در واقعیک سوم این جمعیت، نوجوانان می باشند که میزان جمعیت آن نسبت به خود استان ۷ درصد می باشد که برای ایجاد آینده شغلی مناسب برای جوانان کشور و شهرمان باید با همکاری سرمایه گذاران به ثبت برند برای موسسه و تولیدی که بتواند تولیدات داخلی کشور را بهبود ببخشد اقدام نمود.

اقتصاد این شهر برپایهٔ کشاورزی، دام‌پروری، بازرگانی و بعضی از صنایع دستی و کارخانه‌ای محکم و استوار می باشد.

صنعت در این شهر دارای 400 واحد صنعتی پویا می باشد که دومین قطب صنعتی استان پس از شهر مشهد به حساب می آید. و کارخانه‌های بزرگی در حوزه‌های لبنیات، بافندگی، لوازم خانگی، خودروسازی، مصالح ساختمانی و صنایع غذایی در شهر نیشابور فعالیت می کنند.

با تماس با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر می توانید علاوه بر مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب موسسه با کمترین زمان ممکن ثبت برند، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی خود را با موفقیت به ثبت برسانید.

چه علائمی را می توان ثبت کرد ؟

برای ثبت برند در صورت منحصر به فرد بودن ان تقریبا محدودیتی با توجه به تعاریف موجود وجود ندارد . یک یا ترکیبی از چند کلمه ، حرف یا عدد هم می توانند به عنوان برند یک شرکت ثبت شوند. همچنین نقاشی ها ، سمبل ها ، نقش های سه بعدی مانند شکل و بسته بندی کالاها ، علائم سمعی مانند اصوات و موسیقی ها ، رایحه ها و یا رنگ های با ویژگی های خاص و… همه می توانند به عنوان برند ثبت شوند .

این علائم تجاری فقط مختص شناسایی منابع کالا و خدمات نمی باشند و این علائم به چند دسته دیگر نیز تقسیم می شوند . مانند علائم اشتراکی که به برخی اتحادیه ها و اعضاء آن تعلق دارند و به منظور معرفی خود ، جامعه خود و یک سطح کیفی و یا حتی برخی ملزومات وابسته کاربرد دارند که از آن جمله می توان اتحادیه مهندسان ، معماران ، حسابداران و … را نام برد .

یا علائم تصدیق نامه ها با بدست آوردن سطح استاندارد مشخص که برای نشان دادن قبولی به کار می روند ولی محدودیت برای هرگونه عضوی ندارند .این علائم می توانند به هر شخصیت حقیقی و حقوقی که تصدیق کند کالاهای مربوطه دارای آن درجه و رتبه می باشند اعطا شود . از این جمله علائم می توانند به علائم استانداردهای ایزو ( iso) نام برد که یک گواهینامه شناخته شده در سطح جهان محسوب می شود .

مراحل ثبت برند

برای ثبت برند تهیه و تکمیل برخی مدارک ضرورت دارد که در ادامه به آن می پردازیم :

اشخاص حقوقی

1- یک نسخه کپی از آگهی تاسیس ، هر نوع تغییرات مانند تغییر نام ، آدرس و تغییر مدیر عامل و همچنین روزنامه تاسیس به همراه درج تغییرات

2- یک نسخه کپی از مجوز های شرکت شامل پروانه بهره برداری و جواز تاسیس

تبصره : چنانچه مجوزی به نام شرکت وجود ندارد و شرکت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل به صورت شخصی داشته باشند برای ثبت قابل قبول می باشد .

3- کپی کارت بازرگانی به نام شرکت یا مدیر عامل شرکت

4- کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت

5- ارائه یک نمونه از برند مورد تقاضاد در ابعاد 10*10

6- مهر شرکت

اشخاص حقیقی

1- کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی

2- کپی جواز کسب و یا هرگونه مجوز فعالیت

3- کپی کارت بازرگانی به نام متقاضی

4- یک نمونه از برند مورد درخواست در ابعاد 10*

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.