ثبت برند در مرکزی

برای آنکه بتوانید کسب و کار خود را قانونی و رسمی و توسعه بخشید بهتر است ثبت برند نمایید. تا با اعمال ثبت علامت تجاری خود که یکی از مهمترین و بهترین مراحل آغاز یک کسب و کار به صورت حرفه ای و قانونی می باشد تا بستر مناسبی را جهت رشد و توسعه کار و فعالیت خود فراهم آورید.

و در به وجود آمدن کسب اعتبار بیشتر و مطمئن برای مالکین و سرمایه گذاران و سهامداران ایجاد نمایید.برای ثبت برند و ثبت برند در کرج با ما تماس بگیرید

استان مرکزی استانی است تقریباً در مرکز ایران قرار دارد. بزرگترین شهر و مرکز استان مرکزی شهر اراک می‌باشد. این استان به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود.

در روزگار کهن این مکان عراق نام داشت که در زمان تسلط اعراب بر ایران عراق عجم نامیده می‌شد که شامل بسیاری از استانهای همجوار امروزی می‌شد. این استان از شمال به استان‌های البرز و قزوین، از غرب به استان همدان، از شمال شرقی به استان تهران از جنوب به استان‌های لرستان و اصفهان و از شرق به استان‌های قم و اصفهان محدود است.

این استان با مساحتی معادل ۲۹٬۵۳۰کیلومتر مربع حدود ۱٬۸۲درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌است. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان مرکزی دارای ۱۲شهرستان، ۲۳بخش، ۳۲شهر، ۶۶دهستان، ۱٬۳۹۴آبادی دارای سکنه و ۴۶آبادی خالی از سکنه‌است.مرکز این استان شهر اراک است.

شهرستان‌های این استان عبارت‌اند از:

اراک، محلات، ساوه، تفرش، خمین، فراهان، دلیجان، شازند، آشتیان، کمیجان، زرندیه و خنداب.

که می توانند جهت تغییرات شرکت به موسسه حقوقی تکسفیر جهت ثبت تغییرات شرکت و امور ثبتی دیگر با سال ها تجربه مفید تماس حاصل نمایند تا کارشناسان و وکلای مجرب ما در سریعترین زمان ممکن و با دادن اطلاعات کامل درخواست های شما عزیزان را به ثبت برسانند.

استان مرکزی از جمله استان‌های صنعتی کشور است و بخشهای خدمات، صنعت و کشاورزی به ترتیب اهمیت اساس اقتصاد استان را تشکیل می‌دهند.

با توجه به وجود بیش از ۲۷۰۰واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی، بهره‌مندی از صنایع مادر و حلقه‌های واسط کلیدی در تولید کشور، سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی استان بالا بوده به‌طوری‌که این استان همراه در رتبه ممتازترین استان‌ها در جذب سرمایه‌گذاری صنعتی را داراست.

از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان می‌توان به نزدیک بودن به پایتخت، وجود ظرفیتهای مکانی مناسب به لحاظ وجود شهرکهای صنعتی در استان، برخورداری از موقعیت خاص جغرافیائی و قرارگیری در کریدور حمل و نقل بین‌المللی، وجود صنایع بزرگ و مادر، تجربه نیم قرن توسعه صنعتی،

وجود منابع و ذخایر معدنی نظیر سنگ آهن، سولفات سدیم، انواع سنگ و…، وجود ظرفیت ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی، وجود نیروی کار متخصص، وجود خوشه صنایع ریلی و انجمنهای تخصصی در استان، قرارگیری در مسیر خطوط اصلی انتقال و تأمین انرژی و پائین بودن نسبی خطر زلزله در استان اشاره کرد.

تنها هدف ما کسب رضایت مشتری و تحقق اهداف مشتری است و کارشناسان امور ثبتی ما توانسته اند با سالها فعالیت در حوزه های گوناگون ثبتی مانند ثبت برند،ثبت شرکتريا،جواز تاسیس و کسب تجربه های گوناگون در این حوزه ها شما را به اهدافتان نزدیک کنند

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در مرکزی مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در مرکزی به صورت ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

مراحل ثبتی خود را به ما بسپارید ثبت برند میتواند به فعالیت شما توسعه بخشیده و حرفه ای تر به کار خود ادامه دهید و توسعه اقتصاد خود را تجربه کنید.با سپردن مراحل ثبت برند خود به ما میتوانید به رشد اقتصادی بالا برسید

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی های متفاوت ثبتی اعم از ثبت برند ،ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بودما میتوانیم شما را از کلیه ی مراحل ثبت برند،ثبت شرکت آگاه سازیم و برای رساندن شما به اهدافتان تمام تلاش خود را داریم.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت برند تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.