ثبت برند در قم

برای هرگونهد امور ثبتی اعم از ثبت برند ، ثبت شرکت ،اخذ کد اقتصادی و رتبه بندی شرکت خود میتوانید با موسسه ی حقوقی تکسفیر ارتباط برقرار کنید و امور را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن مراحل کاری شما را به پایان برسانیم حتی اگر شما زمان کافی برای انجام مراحل ثبتی ندارید

و میخواهید در مناقصات شرکت کنید و یا از مزایای بیشمار ثبت برند بهره بگیرید و تبلیغات خود را اغاز کنید میتوانید به چای ثبت اقدام به خرید برند و خرید شرکت کنید موسسه ی حقوقی تکسفیر شما را در ثبت برند در قم ، تهران و کرج و هر شهری که شما در ان مشغول فعالیت هستید یاری مینماید

ثبت برند در قم

شهر قم بعد از مشهد یکی از شهرهای زیارتی در کشور ایران به شمار می رود و سالانه زائران بسیاری از شهر ها و استان های گوناگون به این شهر سفر کرده و در حال رفت و آمد در این شهر مقدس می باشند که ایجاد شغل در این شهر می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و افرادی که قصد تشکیل و ایجاد کارآفرینی را دارند با ثبت برند در قم می توانند با خیالی آسوده به فعالیت کاری و اقتصادی خود به موفقیت برسند از این رو موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر در راستای انجام امور ثبتی، ثبت شرکت و ... شما عزیزان در کل کشور می باشد.

که طبق آمار جمعیت استان قم بالغ بر بیش از یک میلیون نفر می رسد که در واقع این شهر در رتبه ی هفتمین شهر پر جمعیت در کشور ایران است.

و همچنین یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجرت مردم در ایران قم است. بیش ترین مهاجران در شهر قم را طلبه‌های حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و دانشگاهی، اتباع کشورهای همسایهٔ ایران مثل سوریه، عراق، لبنان، افغانستان و کارگران شاغل تشکیل می‌دهند که بیشتر آنان به همراه خانواده‌های خود به شهر قم مهاجرت می‌کنند از این رو در این شهر فرصت مناسبی جهت تاسیس و ثبت برند در آن می باشد که می توان ثبت برند در حوزه های مختلف کاری ثبت نمود و جهت سوغات باکیفیت شهر مقدس قم ثبت برند نمود.

و همچنین شهرستان قم بزرگترین مرکز تولید فرش ابریشمی در جهان می باشد که این صنعت قالی بافی در قم به سرعت معمول و رایج گردید ودر روستاهای اطراف نیز گسترش پیدا کرد.

این شهر در شاهراه مواصلاتی و حمل و نقل ایران قرار دارد و از یک سو رابط بین استان‌های صنعتی ایران با شهر تهران و از سویی دیگر رابط استان‌ها و شهرهای جنوبی ایران با استان‌ها و شهرهای شمالی می باشد. که این موضوع عصر امروز نیست و حتی در گذشته نیز قم به دلیل واقع شدن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی مناسبی بوده است.

در ادامه با انواع برند ها آشنا می شویم با ما همراه باشید.

مزایای ثبت برند در قم

شما با ثبت برند در قم از سود مالی خوبی برخوردار میشوید و محبوبیت در بین مردم با کیفیت کار خود پیدا میکنید و از این محبوبیت مزایای بیشماری را کسب میکنید

ثبت برند، تضمین می کند که مشتریان می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند.

برای محصولات و شرکت و خدمات شما ایجاد شهرت و وجه می کند.

شرکت ها را تشویق می کند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه گذاری کنند.

شرکت ها را قادر می سارد محصولاتشان را از یکدیگر متمایز سازند.

ممکن است برای دریافت وام مفید باشند.

ثبت برند می تواند برای سهامداران نیز ایجاد ارزش افزوده ی سهام کند و باعث افزایش درآمد شرکت شود.

علامت تجاری ثبت شده ، قابل نقل و انتقال است . لذا، می توان آن را انتقال داد.

ممکن است دارایی ارزشمند کسب و کار باشند.

جزء ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی است .

اجازه استفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می باشند.

ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت ها هستند.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.