ثبت برند در قائم شهر

جهت ثبت برند در دورود می بایست اطلاعاتی از قبیل نحوه و چگونگی ثبت برند آگاهی کسب نماییم البته در آغاز ممکن است که همین نام تجاری بدون سود به نظر برسد و یا اینکه آینده ای مبهم و نامعلوم داشته باشد

ولی همیشه باید این نکته را در نظر داشته باشیم که امکان آن وجود دارد که همین نام تجاری در آینده ای نه چندان دور قوی شود و سود بسیاری را به سوی خودش روانه سازد پس همیشه نسبت به آینده نام تجاری و برند باید تصمیم گیری نمود

برای انجام امور ثبت برند خود میتوانید به موسسه ی با سابقه ی تکفیر مراجعه کنید و کلیه ی امور ثبت برند خود را به ما بسپارید

شهر قائم شهر یکی از مهمترین شهرهای استان مازندران در شمال کشور ایران می باشد که در گذشته به آن شاهی می گفتند که شهرک های مسکونی بسیاری را دارا می باشد شهرک فردوس، شهرک آتش نشانی، شهرک امام خمینی، شهرک نساجی و...

این شهر از نظر موقعیت صنعتی که دارا می باشد می توانند به فعالیت تجاری خود بپردازند و یا ایجاد شغل نمایند و با ثبت شرکت در قائم شهر امور کاری خود را گسترش دهند.

ثبت برند

شغل اکثر مردم شهر قائم شهر در صنایع ماشینی می باشد و همچنین دارای کارخانه های نساجی که یکی از بزرگترین کارخانه نساجی در خاورمیانه بود که با کمی تامل می توان دوباره این کارخانه را رونق بخشید و با ثبت تغییرات شرکت دوباره شروع نمود و مانند سابق شهرت خود را به دست بگیردما میتوانیم شما را به سمت موفقیت هدایت کنیم تنها کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

موسسه حقوقی تکسفیر در راستای راهنمایی جامع و کامل تمامی اشخاصی که قصد ثبت برند دارند و افرادی که تصمیم به تغییرات شرکت را دارند توسط کارشناسان و وکلای باتجربه و مجرب خود مفتخر همکاری هستند.

و همچنین مردم این شهر به شغل های کنسروسازی، فرش بافی، گونی بافی و سایر صنایع مشغولند و این شهر دارای دو شهرک صنعتی نیز می باشد.

شهرک صنعتی سنگتاب

شهرک صنعتی رستم‌کلاً

شهرک صنعتی بشل

صنایع دستی قائم شهر

صنایع دستی این شهر عبارتند از صنایع‌چوبی، مبل سازی، نساجی، گونی‌بافی، حصیربافی، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، جوراب‌بافی، موج‌بافی، پارچه‌بافی، سفال‌گری و…دستمال کاغذی، انواع پارچه، حوله، فرش ماشینی، کنسرو ،بلدرچین، مرغ و گوشت از صادرات شهرستان قائم‌شهر می باشد.

کارخانه های قائم شهر

   کارخانه کنسرو سازی: عمده تولیدات و فراورده های آن شامل انواع کنسروهای گوشتی و غیرگوشتی، مرباجات و ترشیجات می‌باشد.

   مبل سازی: صنعت مبل سازی در مازندران بیشتر در شهرهای آمل و قائم‌شهر می باشد و در سایر شهرها تنها کارگاه‌های کوچک مبل سازی وجود دارد. شهرستان قائم‌شهر دارای حدود ۲تا ۳کارخانه تولیدی مبلمان بزرگ می باشد.

و...

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در قائم شهر مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 مراحل ثبت برند  :

*تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

*دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

*بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده

*ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

*پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ثبت علامت

ثبت علامت، در دفتر مخصوصی با قید مراتب ذیل به عمل می آید :

_تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه

– تاریخ و شماره ثبت علامت

– اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– و اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران ، در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد

– رشته تجارت یا نوع صنعت صاحب علامت

– اسامی و اوصاف محصول یا طبقات محصولاتی که علامت برای تشخیص و امتیاز آن اختیار شده است

– تعریف علامت به طور اجمال، با تعیین اجزایی که تقاضاکننده می خواهد حق استعمال انحصاری آن را برای خود تخصیص دهد

– حق الثبتی که دریافت می شود

– امضای درخواست کننده با قائم مقام او ، به طریقی که قسمتی از امضای او در روی صفحه و قسمتی در روی علامت باشد

– امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یا قائم مقام او .

نام تجاری زیبا

اصل و اساس شروع هر فعالیت یا تولید انتخاب نام تجاری و ثبت برند تجاری آن برای جلوگیری از کپی برداری سایرین می باشد. امروزه صاحبان همه ی مشاغل برند خود را به ثبت رسانده اند و شاید به فکر ثبت برند دوم یا سوم و…. برای محصولات خود باشند.

ثبت برند در تمامی رشته های مشاغل مختلف با کالاهای متفاوت در زمینه های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل اخذ می باشد که می تواند به طور مستقیم بر روی کالای قابل عرضه اعتبار بخشی کند و انحصار و حمایت دولت را در پشتیبانی از صاحب برند را به همراه دارد. در صورت ثبت علامت تجاری در صنف خود می توانید انحصار را در اختیار خود گرفته و اجازه استفاده و کپی برداری را از رقبای خود بگیرید.

چگونه باید نام تجاری مناسب انتخاب کنیم؟

یک اصل اساسی و مهم در شروع یک کسب و کار جدید ، انتخاب نام و علامت تجاری (برند) می باشد.

برند در واقع راه ارتباطی شناسایی محصولات یا خدمات به مشتری می باشد و از طریق آن مشتری محصولات یا خدمات شما را خواهد شناخت .

می توان گفت انتخاب نام تجاری یک اصل مهم و اساسی می باشد که هر چقدر برای فکر کردن راجع به آن وقت گذاشته شود ارزش دارد و باید به طور خاص و با دقت بالا به آن پرداخته شود.

بهتر است در زمان انتخاب نام تجاری، به سادگی آن توجه ویژه ای شود چرا که هر چه برند شما راحتتر تلفظ شود راحتتر نیز به خاطر سپرده می شود ، در نتیجه می توان سادگی را بهترین راهکار در انتخاب نام تجاری دانست.

 

ثبت علامت تجاری

پس از ثبت علامت، تصدیقی با الصاق یک نمونه کامل از علامت بر روی آن، به صاحب علامت یا تماینده او، تسلیم می شود. تصدیق مزبور،

باید از جمله حاوی تاریخ ثبت علامت و شماره ثبت آن، اسم و شغل و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت،

نوع کالا یا محصول و طبقات محصولی که علامت برای تشخیص آن به کار می رود، تعیین اجزایی که صاحب علامت حق استفاده انحصاری آن را به خود اختصاص داده است، تاریخ صدور تصدیق،

مدت اعتبار ثبت علامت ، و امضای رئیس اداره مالکیت صنعتی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک و مهر اداره مزبور باشد.

همان طور که اشاره شد، در ظرف سی روز پس از ثبت علامت، اداره کل مالکیت صنعتی باید آگهی حاوی کلیه مطالب مندرج در تصدیق یا گواهینامه را در روزنامه رسمی به هزینه صاحب علامت تجاری منتشر کند.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت برند تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بودبرای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های گوناگون ثبتی با ما در تماس باشید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.