ثبت برند در فیروزکوه

ثبت برند در فیروزکوه از امور با ارزش در این شهر می باشد که شهر فیروزکوه از شهرستان های استان فارس می باشد که جمعیتی بالغ بر بیش از 120 هزار نفر می باشد که جهت ثبت برند در فیروزکوه می توانید با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید و از چگونگی ونحوه ثبت برند در فیروزکوه اطلاعات کسب نمایید و از قوانین و مزایایی که بعد از ثبت برند در فیروزکوه بهره مند شوید تا بتوانید به سرعت موفقیت را در برند خود تجربه نمایید

این شهرستا از نظر موقعیت جغرافیایی و محصولاتی که دارد از جنوب به شهرستان کارزین و از شمال به شهرستان کوار و شیراز و از بخش شرق به شهرستان جهرم و از سمت غرب به شهرستان کازرون امتداد می یابد.

و از جهت برخورداری از آب و هوای معتدلی که این شهر دارا می باشد می توان محصولاتی مانند جو، گندم، برنج، انواع مرکبات، صیفی جات، ذرت، خرما، انار، بادام، گردو، زیتون، انگور و حبوبات را نام برد. و برند فراورده های کشاورزی و محصولات باغی را ثبت نمود.

ثبت برند

صنایع دستی که این شهر دارد و دارای قدمت طولانی می باشد می توان به جاجیم بافی، گلیم بافی، قالی بافی اشاره نمود و می توان برند فرش یا قالی بافی را تاسیس نمود و ثبت برند در فیروزکوه کرد. و این صنایع دستی را با تبلیغاتی که ثبت برند در فیروزکوه در اختیار می گذارد این هنر را گسترش داد.

این شهر نیز مانند شهرهای تاریخی دیگر دارای مناطق گردشگری و تارخی بسیاری می باشد که می توان به قلعه دختر، آتشکده و کاخ اردشیر بابکان، رصد خانه قدیمی که به تازگی کشف گردیده است و کاروانسرا ، سلطان پیر غیب و مناطق متعدد دیگر اشاره نمود.

ثبت برند در فیروزکوه گردشگری از برند هایی است که می توانید با ثبت برند در فیروزکوه کسب درآمد نمایید و موفقیت های بیشتری را کسب کنید. به همین جهت می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر به سهولت ثبت برند در فیروزکوه نمایید.

فواید ثبت برند در فیروزکوه

ثبت برند در فیروزکوه به تولید کننده اجازه خواهد داد که بتواند در پناه و به وسیله آن سهل تر و ساده تر در بازار های مصرفی رسوخ کند.

علامت تجاری انگیزه ای قوی در تولیدکننده ایجاد میکند، تا در جهت بهبود کیفیت کالای خود و همچنین کسب شهرت بیشتر سرمایه گذاری نمایند.

ثبت برند در فیروزکوه باعث می شود تولید کننده در حوزه بین المللی نیز جایگاهی ویژه برای خود داشته باشد.

ثبت برند در فیروزکوه ، باعث تمایز محصولات یا خدمات شما از دیگر محصولات و خدمات است.

علامت تجاری مصرف کننده را در تصمیم گیری برای انتخاب و خرید کالاها یاری می دهد زیرا در واقع علامت تجاری معرف ویژگی های یک کالا است.

ثبت برند در فیروزکوه

هزینه ثبت برند در فیروزکوه

هزینه ثبت برند در فیروزکوه را با مزایای که از ثبت برند در فیروزکوه خواهید داشت به هیچ عنوان نمیتوان مقایسه کرد

مراحل ثبت برند در فیروزکوه

برای ثبت برند در فیروزکوه ابتدا باید مدارک ثبت برند در فیروزکوه فروشگاه را تهیه کنید و سپس برای انجام مراحل ثبت برند در فیروزکوه از کارشناسان موسسه ی حقوقی تکسفیر همراهی و مشاوره بخواهید تنها هدف ما موفقیت شما و کسب رضایت شماست

مدارک ثبت برند در فیروزکوه

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در فیروزکوه برای اشخاص حقیقی

تصوير برابر اصل شده شناسنامه و كارت ملي

ارائه پروانه بهره برداري يا مجوز توليد یا پروانه کسب برابر اصل شده یا نامه ایی از واحد یا صنف مربوطه مبنی بر ارائه خدمات جهت اداره ثبت علائم تجاری

تصوير علامت مورد نظر به ابعاد 6*6 سانتيمتر به تعداد 12 عدد و توضیح در برگی جداگانه درخصوص علامت و توصیف آن و مستند نام مورد نظر از فرهنگ لغت

كارت بازرگاني بنام شخص دارنده جواز (در صورتيكه علامت مورد نظر لاتين و یا غیر فارسی باشد)

امضای وکالتنامه

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در فیروزکوه اشخاص حقوقی یا شرکتها

تصوير برابر اصل شده شناسنامه و كارت ملي دارندگان حق امضای اوراق بهادار شرکت

ارائه پروانه بهره برداري يا مجوز توليد یا پروانه کسب برابر اصل شده

تصوير اولين روزنامه رسمي شركت(آگهی تاسیس) و روزنامه رسمي آخرين تغييرات هیات مدیره شركت (دوره آن منقضی نشده باشد.)

چكارت بازرگاني برابر اصل شده شناسنامه شخص حقوقی(در صورتيكه علامت مورد نظر لاتين باشد)

تصوير علامت مورد نظر به ابعاد 6*6 سانتيمتر به تعداد 12 عدد و توضیح در خصوص علامت و توصیف

امضای وکالتنامه توسط دارندگان حق امضای مجاز اوراق بهادار و مهر شرکت

مزایای ثبت برند در فیروزکوه

معروف شدن در حوزه ی فعالیت

هویت دادن به محصول تولیدی

جلوگیری از سواستفاده ی سود جویان

داشتن یک تبلیغات عالی

منحصر به فرد کردن ثبت برند در فیروزکوه قرار گیری در بازار رقابت

پیشرفت کاری و شغلی

برای انجام امور ثبتی خود در کلیه ی طبقات کاری و در کلیه زمینه ها در هر شهر و استانی که هستید میتوانید با کارشناسان ثبتی ما ارتباط برقرار کنید

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.