ثبت برند در شهرک صنعتی غیردولتی صنایع پروفیل

امور ثبت برند خود را به موسسه ی با تجربه و با سابقه ی تکسفیر بسپارید برای هر صاحب حرفه ای داشتن یک برند معتبر از ضروری ترین ابزارهای مهم برای انجام کارهای تبلیغاتی و مطرح شدن در بازار تجاری می باشد.

جهت توسعه بیشتر کسب و کار خود پیشنهاد می شود که ثبت برند نمایید تا از مزایایی که ثبت برند در اختیار شما قرار می دهد به راحتی استفاده نموده و قله های پیشرفت را طی نمایید.

چنانچه شما از صاحبان مشاغل هستید و میخواهید در عرصه تجارت به رشد قابل ملاحظه ای برسید و نام تجاری خود را به گونه ای به ثبت رسانید

که دیگران نتواند از اسم شما در بازار استفاده ناصحیح نمایند بهتر است که قبل از هرچیز اقدام به ثبت برند خود نمایید و با انجام تبلیغات و برندینگ بتوانید به موفقیت و سود بیشتری در بین سایر رقبا برسید.

پروفیل به تجهیزاتی می گویند که در ساخت و تولید در و پنجره و لوله به کار می روند و ثبت شرکت در شهرک صنعتی غیردولتی صنایع پروفیل در جهت تولید در و پنجره های آهنی، ساخت پنجره و چارچوب و.. که در موارد سالن های بزرگ مثل سالن ورزشی، انبار ها و پارکینگ و همچنین جهت ساخت سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل ها انواع مختلفی دارند که در ادامه با آنها آشنا می شویم و شهرک های صنعتی خصوصی و غیردولتی در جهت ثبت صنایع پروفیل معرفی می نماییم.

انواع پروفیل

الف:پروفیل باز: با بعد و ضخامت متنوع و گوناگون تولید می شوند . پروفیلهای باز مورد مصرف مصالح ساختمانی برای چارچوب درب از جنس چوب ، ام دی اف و قاب اطراف پنجره روی نمای بیرون ساختمان است. پروفیل های باز با مقطع Z جهت سقف سالن های بزرگ مانند سوله، سالن ورزشی، انبار و پارکینگ کاربردهای فراوانی دارند.

ب:پروفیل بسته

موارد مصرف

الف- موارد مصرف لوله ها

لوله های درزجوش را می توان از ابعاد، جنس، نحوه تولید، نحوه تست و مصارف کاربردی آنها به شکل های مختلف تقسیم بندی کرد. در تقسیم بندی ها رایج است که لوله های درزدار به سه دستۀ لوله های صنعتی، لوله سیاه آب و لوله حفاری تقسیم بندی کنند. اما این تقسیم بندی دقیق نیست و نمی تواند مشخصات لوله های مختلف کاربرد آنها را بیان کند.

ب- موارد مصرف پروفیل ها

1- بخش اعظمی از پروفیل ها به منظور ساختن در و پنجره های آهنی به کار می روند. این پروفیل ها که به صورت گروهی از شماره 1 تا 7 (از لحاظ اندازه و مشخصات) تقسیم بندی شده اند می توانند در ساخت پنجره ها و چهارچوب آنها مورد استفاده قرار بگیرند.

2- پروفیل های مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به عنوان نرده های فلزی برای در و پنجره منازل، کناره راه پله ها و همچنین نرده کشی اطراف دیوارهای کارخانجات و زمین های محصور شده و نرده پیاده روها و خیابان ها به کار می روند.

3- پروفیل های مربع و مستطیل با مقاطع بزرگتر که معروف به ستونی می باشند موارد استفاده متعددی در صنعت و ساختمان سازی دارند این پروفیل ها که در مقاطع مربع از 60*60 میلی متر تا 270*270 میلی متر و در مقطع مستطیل از 40*100 میلی متر تا 135*300 میلی متر ساخته می شوند و ضخامت آنها از 5/2 تا 8 میلی متر می باشند می توانند در ساختن ستون و اسکلت فلزی ساختمانها به کار روند. همچنین اگر این پروفیل ها با مشخصات فیزیکی قابل اطمینانی ساخته شوند می توانند در ساختن شاسی تریلرها و نفت کش ها استفاده شوند.

4- از پروفیل های قوطی مربع و مربع مستطیل در صنایع خودروسازی نیز استفاده می شود.

5- از پروفیل های قوطی مربع در ساختن پایه میز و صندلی نیز استفاده می گردد.

6- پروفیل هایی که به صورت Z تهیه می شوند اکثراً برای پوشش سقف سوله ها به کار می روند.

7- پروفیل های نبشی و ناودانی با روش نورد سرد نیز تولید می شوند. پروفیل نبشی از بال 20 تا 50 میلی متر و پروفیل های ناودانی 10، 12، 18 در این دسته از محصولات قرار می گیرند. از پروفیل های نبشی می توان در ساختن چهارچوب درهای بزرگ آهنی و انواع قالب های فلزی به کار رفته در ماشین آلات استفاده کرد. ناودانی های کوچک در مواردی نظیر در کرکره ای مغازه ها به کار می روند

فرآیند تولید لوله و پروفیل فولادی

 

قوطی پروفیل صنعتی یا اصطلاحا پروفیل سنگین مقطعی است فولادی با ضخامت

بیشتر نسبت به قوطی و پروفیل های معمولی که در ساختمان سازی، برج سازی،

ماشین سازی و پروژه های عمرانی و سدسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر کاربردهای این نوع پروفیل می توان به ساخت سوله، کارخانه های تولیدی

ماشین آلات صنعتی، شاسی ماشین آلات ثابت، ستون دستگاه های متحمل وزن بالا و سایر موارد مشابه اشاره کرد.

پروفیل صنعتی

پروفیل صنعتی در شاخه های با طول ۱۲متر و ابعاد متفاوتی تولید می شوند که از

بزرگترین آن ها می توان به پروفیل ۳۰۰*۲۰۰میلیمتر اشاره کرد.

همانطور که ذکر شد پروفیل صنعتی دارای ضخامت بالایی هستند. با این حال پروفیل

های موجود در ابعاد زیر موجود می باشند.

ثبت برند

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در شهرک صنعتی غیردولتی صنایع پروفیل مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در شهرک صنعتی غیردولتی صنایع پروفیل به قرار ذیل است :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.