ثبت برند در ساری

ثبت برند در ساری

برای هر صاحب حرفه ای داشتن یک برند معتبر از ضروری ترین ابزارهای مهم برای انجام کارهای تبلیغاتی و مطرح شدن در بازار تجاری می باشد. جهت توسعه بیشتر کسب و کار خود پیشنهاد می شود که ثبت نام تجاری نمایید تا از مزایایی که ثبت برند در اختیار شما قرار می دهد به راحتی استفاده نموده و قله های پیشرفت را طی نمایید.

چنانچه شما از صاحبان مشاغل هستید و میخواهید در عرصه تجارت به رشد قابل ملاحظه ای برسید و نام تجاری خود را به گونه ای به ثبت رسانید که دیگران نتواند از اسم شما در بازار استفاده ناصحیح نمایند

بهتر است که قبل از هرچیز اقدام به ثبت برند خود نمایید و با انجام تبلیغات و برندینگ بتوانید به موفقیت و سود بیشتری در بین سایر رقبا برسید ما میتوانیم شما را به نحو احسنت و در مدت زمان اندک به نتیجه دلخواهتان برسانیم و به صورت حرفه ای به فعالیت خود رسیدگی کنید

 

ثبت برند در ساری

ثبت برند یکی از امور ضروری جهت تاسیس و رشد و پیشرفت یک کسب و کار حرفه ای می باشد که می بایست اطلاعاتی در زمینه نحوه و چگونگی ثبت برند توجه ویژه ای نمود تا با قوانین و اصول و مزایایی که در اختیار ما قرار می دهد آگاهی کسب نموده و بتوانیم در جهت توسعه کاری خود به اهداف پیشرفت در کار برسیم مرکز استان مازندران ساری می باشد

که این شهر از نظر موقعیتی که دارا می باشد می توان با همکاری سرمایه گذاران اقتصادی به ثبت شرکت در ساری اقدام کنند و در جهت افزایش تولیدات داخلی با کیفیت بر آیند و همچنین شما با ثبت شرکت می توانید از وام بانکی بهره مند گردید و در صدد پیشرفت نمودن و تبلیغ محصولات خود اقدام کنید و امتیازات بسیاری را برای شرکت خود به ثبت برسانید.

صنایع ساری دارای کارخانجات صنعتی شرکت ام ام که تولید روغن نباتی می باشد و تولید محصولات دیگر از بزرگترین تولیدکنندگان روغن نباتی در کشور ایران بود و هم اکنون نیز می تواند با ثبت تغییرات شرکت هنوز جزو بزرگترین تولیدکنندگان بزرگ به شمار رود.

ثبت تغییرات شرکت در ساری

کارخانه نوشابه‌سازی خوش‌نوش شهر ساری در واقع همان کارخانه نوشابه‌سازی کانادا سابق که محصولات این کارخانه عبارت‌اند از نوشابه‌های گاز دار: پارس کولا، شادنوش و… می باشد.

صنایع دستی این شهر مانند: صنایع چوبی، حصیربافی، پارچه‌بافی، صندوق‌مزار، ارسی، لاک‌تراشی، جوله، کلز، کیله‌لاک، قند چوله، تنباکو چوله، سیرکوب، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، جوراب‌بافی، موج‌بافی، نمدمالی، سفال‌گری و… را دارا می باشند.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در ساری مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 مراحل ثبت برند در ساری :

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

ثبت علامت تجاری برای شرکت

امور ثبتی شما در موسسه ی ما به نحو احسنت به پایان خاهد رسید ثبت علامت، در دفتر مخصوصی با قید مراتب ذیل به عمل می آید :

_تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه

– تاریخ و شماره ثبت علامت

– اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– و اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران ، در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد

– رشته تجارت یا نوع صنعت صاحب علامت

– اسامی و اوصاف محصول یا طبقات محصولاتی که علامت برای تشخیص و امتیاز آن اختیار شده است

– تعریف علامت به طور اجمال، با تعیین اجزایی که تقاضاکننده می خواهد حق استعمال انحصاری آن را برای خود تخصیص دهد

– حق الثبتی که دریافت می شود

– امضای درخواست کننده با قائم مقام او ، به طریقی که قسمتی از امضای او در روی صفحه و قسمتی در روی علامت باشد

– امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یا قائم مقام او .

هزینه ثبت برند در ساری

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های هزینه ثبت برند،مدارک لازم برای ثبت برند و .... با ما در ارتباط باشید و مشاوره بگیرید پس از ثبت علامت، تصدیقی با الصاق یک نمونه کامل از علامت بر روی آن، به صاحب علامت یا تماینده او، تسلیم می شود.

تصدیق مزبور

نوع کالا یا محصول و طبقات محصولی که علامت برای تشخیص آن به کار می رود،

تعیین اجزایی که صاحب علامت حق استفاده انحصاری آن را به خود اختصاص داده است،

تاریخ صدور تصدیق، مدت اعتبار ثبت علامت ، و امضای رئیس اداره مالکیت صنعتی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک و مهر اداره مزبور باشد.

همان طور که اشاره شد، در ظرف سی روز پس از ثبت علامت، اداره کل مالکیت صنعتی باید آگهی حاوی کلیه مطالب مندرج در تصدیق یا گواهینامه را در روزنامه رسمی به هزینه صاحب علامت تجاری منتشر کند.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در ساری

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در ساری

1- تسلیم اظهارنامه از طریق اینترنتی

2- مدارک مثبت هویت متقاضی

الف) اشخاص حقیقی:کپی شناسنامه و کپی کارت ملی

ب) اشخاص حقوقی:آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

مدارک نماینده قانونی:چنانچه تقاضا توسط نماینده قانونی(وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ....) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.

نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر

 

در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.

ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط

استفاده از حق تقدم: چنانچه متقاضی ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم(حداکثر 6 ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنند.

 نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار

 

مزایای ثبت برند در ساری

  •    قانونی شدن کسب و کار و فعالیت شما.
  •    ایجاد تمایز برای محصول وخدمات شما در بین رقبا.
  •    بازاریابی پیشرفته تر و قوی تر.
  •    وام و سرمایه میتواند برای شما فاهم کند.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

 

جمع‌بندی

در مراحل ثبت برند در ساری، ابتدا با تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی شروع می‌شود. این مراحل شامل ارائه اطلاعات مالک، مشخصات دریافت‌کننده ابلاغیه، بارگذاری ضمائم اظهارنامه، بازبینی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده و پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه است. سپس با دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری، پرونده تحت بررسی اولیه کارشناس مربوطه قرار می‌گیرد. در ادامه، مدارک به اداره مالکیت معنوی ارائه شده و هزینه روزنامه رسمی پرداخت می‌شود. در صورت عدم اعتراض در سی روز پس از انتشار آگهی، ثبت علامت تجاری در دفتر مخصوص با مشخصات متعدد انجام می‌شود.

سوالات متداول

  1. چه مراحلی برای ثبت برند در ساری وجود دارد؟

    • مراحل ثبت برند در ساری شامل تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی، بازبینی اطلاعات، بررسی اولیه توسط کارشناس، ارائه مدارک، و پرداخت هزینه‌های مرتبط می‌شود.
  2. چه مدارکی برای ثبت برند در ساری لازم است؟

    • مدارک شامل تسلیم اظهارنامه از طریق اینترنت، مدارک مثبت هویت متقاضی، مدارک نماینده قانونی، و نمونه گرافیکی یا تصویر از علامت درخواستی می‌باشد.
  3. چه مزایایی برای ثبت برند در ساری وجود دارد؟

    • مزایا شامل قانونی شدن کسب و کار، ایجاد تمایز در بازار، بازاریابی پیشرفته تر، و امکان دریافت وام و سرمایه بیشتر است.
  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.