ثبت برند در خوزستان

استان خوزستان به عنوان پنجمین استان پرجمعیت در کشور ایران به شمار می رود که جمعیتی بالغ بر بیش از 4 میلیون نفر جمعیت دارد و این استان یکی از مراکز تولید نفت و گاز در ایران می باشد که مردم این شهر می توانند با همکاری سرمایه گذاران و اشخاص متخصص شرکت و کارخانه ای را به ثبت برسانند

و تولیدات داخلی کشور را توسعه ببخشند و محصولات ایرانی تولید نماییم و جهت بالا بردن کیفیت محصولات می بایست ثبت برند نماییم تا از سوی مردم و ارگان های دولتی کسب اعتماد نماییم و با مزایایی که ثبت برند در خوزستان در اختیار ما قرار می دهد از تسهیلات بانکی بهره مند گردیم

این شهر از لحاظ اقتصاد و منابع طبیعی که دارا می باشد دارای نخستین چاه نفت در ایران است که در مقیاس صنعتی، نفت استخراج شده، و اولین قدم در تاسیس صنعت نفت در کشور ایران شده است.

و همچنین این استان یکی از غنی‌ترین استان در کشور ایران در زمینهٔ منابع نفت و گاز است که اکنون عمدهٔ درآمد کشور از همین راه صدور این دو محصول تامین می گردد.

و صنایع دیگری که این استان دارا می باشد کارخانه های ذوب، محصولات آهنی، فولادی و... می باشد که تاثیرات بسیاری در اقتصاد کشور را دارا است.

البته این استان به دلیل گرمای بیش از حدی که دارد و علاوه بر دارا بودن صنایع بزرگ، بعد از استان تهران یکی از بزرگترین مصرف کنندگان انرژی در کشور می باشد.

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر در راستای همکاری و پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشد شما می توانید در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب و وکلای با تجربه ما ثبت برند در خوزستان، ثبت تغییرات شرکت و ... را با موفقیت ثبت و تجربه نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری

مراحل ثبت برند خود را به ما بسپارید

شخص حقیقی:

1-کپی شناسنامه

2-کارت ملی

3-کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

4-کپی مجوز فعالیت (جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

شخص حقوقی:

1-کپی شناسنامه

2-کپی کارت ملی

3-کپی روز نامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)

4-کپی مجوز فعالیت (جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

5-کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

برای ثبت برند در خوزستان و هر شهری که ساکن هستید و در هر کار و حرفه ای با ما در تماس باشید و مراحل ثبت برند را به ما بسپارید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.