ثبت برند در تبریز

شهر تبریز از مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد که یکی از بزرگترین بخش های اقتصادی کشور ایران به شمار می رود. و شامل فعالیت‌های اقتصادی که در بخش‌های صنایع تولیدی سنگین و سبک، صنایع غذایی، صنایع دستی و هنری، تجارت و خدمات متمرکز می‌باشند.

شهر تبریز دارای قدمت طولانی می باشد که در غرب استان آذربایجان شرقی و در منتهی‌الیه مشرق و جنوب‌شرق جلگهٔ تبریز واقع شده است. یکی از مهم‌ترین مراکز صنعتی در ایران تبریز می باشد. این شهر قطب صنایع سنگین ایران در شمال غرب ایران است.

صنایع سنگین فعال در این شهر در طیف گسترده‌ای از صنعت سیمان، نساجی، ماشین‌سازی، خودرو، داروسازی و پالایش و پتروشیمی را شامل می‌شود.

که شما با ثبت برند می توانید از مزایای بیشتری بهره مند شوید و با توجه به اینکه شهر تبریز دارای قدمتی طولانی می باشد بهترین موقعیت و مکانی برای ثبت برند در تبریز و یا تاسیس شرکت است و می توانید با تاسیس یک شرکت در این شهر قله های موفقیت را طی کنید.

موسسه حقوقی تکسفیر آماده پاسخگویی و امور ثبتی شما عزیزان می باشد. شما با تماس به شرکت می توانید اطلاعات جامعی را بهره مند شده و ثبت برند خود را در سریع ترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

ثبت برند

هر شرکتی که به ثبت برند باید مراحل ثبت برند نیز طی شود با ثبت برند شما به شرکتتان هویت می بخشید ثبت برند می تواند در اقتصاد شما معجزه کند و شما را به یک اقتصاد عالی برساند.برند را می توان یک نشان تجاری نام برد برای تمام فعالیت ها و کارها ی تجارتی نیازمند یک ثبت برند خوب هستید

برند را می توان جزو اصلی کار تجاری نام برد و تاجایی پیش رفت که اصل ماجرای تجارت شما محسوب شود پس شما حتما باید نسبت به ثبت برند خود اقدام کنید و ثبت برند شما می تواند انقدر با ارزش باشد که بازخورد مالی کسب و کار شما چندین برابر شود برند می تواند یک نام باشد یک عبارت باشد

یا یک طرح و نماد باشدیا هر ویژگی دیگری باشد که خدمات شما را نشان دهد و فروشنده‌ی محصولی خاص باشد و ویژگی این محصول خاص را به گوش همه برساند در واقع ثبت برند کمک شایان به خریدار می کند تا تحقیقات را در مورد محصول انجام دهد و ثبت برند این محصول را از دیگر محصولات و خدمات که در یک حوزه خاص هستند را متمایز کند.

برند را علامت تجاری نیز می شناسند برند را می توان اینگونه تعریف کرد که با دیدنش تمام خصوصیات و کیفیت محصول را به گوش برساند.در واقع یک برند، برداشت افراد از یک نام است.

منظور از برند یک طرح، نماد و یا عبارت است . هنگامی که یک شرکت تاسیس می‌شود و شروع به کار خود می‌کند با توجه به زمینه فعالیت تجاری و به منظور احراز هویت، احتیاج به یک نام یا برند دارد که باید حتما فارسی باشد. ثبت برند برای تمامی مشاغل و محصولات مختلف در زمینه های خدمات، بازرگانی، تولیدی و ... قابل اخذ می باشد.

این نام تجاری (برند) به مدت 10 سال متعلق به شخص متقاضی است و هر شرکت فقط با نام تجاری خودش می‌تواند فعالیت انجام دهد و بعد از مدت 10 سال قابل تمدید خواهد بود. البته با پرداخت هزینه مقرر، قابل تمدید است‌. یک مهلت ارفاقی شش ماهه که از پایان دوره شروع می‌شود، برای پرداخت هزینه تمدید با پرداخت جریمه تاخیر در نظر گرفته می‌شود.

مدارک ثبت برند

پس از مراجعه به موسسه ی تکسفیر و مشاوره با کارشناسان ثبتی برند خود را ثبت کنید

تکمیل فرم اینترنتی اظهارنامه ثبت برند

تکمیل و ارسال مدارک

کپی شناسنامه و کارت ملی اشخاص حقیقی

مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل برای اشخاص حقوقی

کپی از علامت درخواستی وتوضیح در برگی جداگانه در خصوص علامت

تاییدیه پرداخت هزینه

ارائه مدارک مربوط به حق تقدم برای متقاضیانی که بخواهند به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم استفاده نمایند.

مزایای ثبت برند

کلیه مزایای ثبت برند را میتوانید استفاده کنید هرگاه برند خود را به ثبت رسانده باشید

مشتریان می‌توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند.

شرکت‌ها یا اشخاص را قادر می‌سازد محصولات‌ خودشان را از یکدیگر متمایز سازند.

ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت‌ها هستند.

اجازه استفاده از برند به اشخاص ثالث داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشند.

جزء مهم و ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی هستند.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.