ثبت برند در بوکان

در واقع شما با ثبت برند کیفیت کار خود را به ثبت میرسانید ،ثبت برند در بوکان میتواند رشد قابل توجهی را برای کسب و کار شما داشته باشد برای ثبت برند در بوکان باید اطلاعات جامع و تکمیلی از قبیل شرایط و چگونگی و مدارک لازم

و همچنین آشنایی با انواع برند های تجاری کسب نمایید تا بتوانید برای موفقیت آینده شغلی خود بهترین انتخاب را داشته باشید و ما در این مقاله سعی داریم به توضیحات و معرفی ثبت برند در بوکان که یکی از شهر های مهم آذربایجان غربی می باشد بپردازیم پس با ما همراه باشید

برای ثبت برند خود با ما در ارتباط باشید شهر بوکان بزرگ‌ترین شهر جنوب استان آذربایجان غربی واقع است. و جمعیّت این شهر بالغ بر بیش از 193 هزار نفر می باشند و این شهر از مسطح‌ترین شهرهای منطقه به حساب می آید.

ثبت برند

بوکان نسبت به سایر شهرهای ایران، شهر جوانی به شمار می رود و از نظر بافت تاریخی در دوران قاجار و سده نوزدهم میلادی بنیان گذاشته شده و بیشتر از دو سده قدمت دارد و هچنین از لحاظ گردشگری.

از مهم‌ترین صنایع دستی شهر، قالی بافی و فرش است که فرش بوکان از شهرت جهانی برخورد دار است شما میتوانید برای تولیدات فرش خود اقدام به ثبت برند نمایید زیرا که ۸۵درصد فرش تولیدی بوکان به خارج از کشور صادر و مابقی آن در داخل ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک ثبت برند فرش میتواند شما را در فروش محصول بسیار یاری نماید.

ثبت برند قالی بافی

و شما می توانید ثبت برند قالی بافی و کسب موفقیت و تبلیغات گسترده در کشور و جهان بهره مند گردید. و همچنین این شهر از لحاظ قرارگیری بر سر راه‌های ارتباطیِ سه استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، و کردستان از موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار است بنابراین هرچه سریعتر برای حرفه ی خود اقدام به ثبت برند نمایید تا بتوانید از سودجویان جلوگیری کنید و کیفیت کار خود را به ثبت برسانید.

بوکان یکی از قطب‌های مهم صنعتی در استان آذربایجان غربی و بزرگ‌ترین تولیدکننده اتاق‌های کامیون در ایران به حساب می آید. این شهر دارای کارخانه ها و برند های بسیاری می باشد که ازجمله کارخانه سیمان کاوان که این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانه های آذربایجان غربی به شما می رود و همچنین دارای واحدهای صنعتی و تولیدی.

که موسسه حقوقی تکسفیر جهت ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

هزینه ثبت برند در بوکان

هزینه ثبت برند در بوکان در مقابل مزایای بیشماری که برای شما عزیزان دارد بسیار ناچیز است شما یا ثبت برند سالها به موفقیت دست میابید و پیشرفت اقتصادی بالایی در شغل خود تجربه خواهید کرد

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.