ثبت برند در برازجان

در دنیای امروز همه دغدغه مشکلات مالی و کسب درآمد و شغل مناسب خود هستیم. افراد به دو دسته تقسیم بندی می شود یک دسته ریسک پذیر و دسته دیگر از ریسک کردن بیزارند و به هیچ عنوان قبول نمی کنند که در حیطه ای که مشغول به فعالیت هستند

اقدام به ثبت برند نمایند و فعالیت های تجاری خود را توسعه دهند اما اگر همان فرد آگاهی های لازم را در مورد چگونگی ثبت برند کسب کند

با ثبت کردن علامت تجاری خود می تواند تمامی نگرانی های خود را در رابطه با سوء استفاده سایر رقبا در سراسر کشور را برطرف نمایند و با خیال راحتتر و با پشتوانه محکمتری به فعالیت های تجاری خود توسعه بخشند.ثبت برند را به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر بسپارید

اما ثبت برند چگونه انجام می شود و چه مدارکی نیاز است تا یک ثبت برند موفقی داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با چگونگی مراحل ثبت برند آشنا نماییم.

شهر برازجان در استان بوشهر واقع است که این شهر دومین شهر بزرگ در استان بوشهر از نظر جمعیت می باشد. و از این رو تاسیس و راه اندازی فعالیت تجاری و اقتصادی و در نهایت ثبت شرکت می تواند کمک شایانی به بیکاری در جامعه نموده و همچنین در جهت مقابله با بیکاری، مشکل بیکاری، مسکن، ازدواج، اعتیاد در بین جوانان کم شده و امیدواری در آینده را برای جوانان ما فراهم می کند.

این شهر از جاذبه های گردشگری و جاذبه های تازیخی از جمله: کاخ زمستانی کوروش، دژ برازجان و تل مر می باشد. و همچنین کاروانسرای دالکی، چهل خانه سعدآباد و بازار قدیمی و سرپوشیده برازجان از جمله آثار تاریخی دشتستان به شمار می روند

ثبت برند

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در برازجان مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند در برازجان به قرار ذیل است ما میتوانیم شما را به نحو احسنت به نتیجه برسانیم تنها کافیست با مراجعه ب موسسه ی ما سالها از مزایای ثبت برند خود بهره مند شوید

مراحل ثبت برند و لوگو تجاری

_ تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  

این مراحل شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه ، بازبینی تمامی اطلاعات و ضمائم بارگذاری شده برای حصول اطمینان از صحت اطلاعات ، پرداخت هزینه ثبت اظهارنامه می باشد.

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری

_ بررسی اولیه توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص / رد پرونده / آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود نداشته و می بایست نسبت به ارائه مدارک اقدام نمایید. )

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول

در صورتی که تا سی روز پس از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی به عمل نیاید می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود.

 فواید ثبت برند

ممکن است دارایی ارزشمند کسب و کار باشند

جزء ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی است

اجازه استفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می باشند.

                          ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت ها هستند

ثبت برند، تضمین می کند که مشتریان می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند.

برای محصولات و شرکت و خدمات شما ایجاد شهرت و وجه می کند.

شرکت ها را تشویق می کند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه گذاری کنند.

شرکت ها را قادر می سارد محصولاتشان را از یکدیگر متمایز سازند.

ممکن است برای دریافت وام مفید باشند.

ثبت برند می تواند برای سهامداران نیز ایجاد ارزش افزوده ی سهام کند و باعث افزایش درآمد شرکت شود.

علامت تجاری ثبت شده ، قابل نقل و انتقال است . لذا، می توان آن را انتقال داد.

می توان تفویض اجازه ی استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده را به شرکت های ثالث داد که می تواند مبنبع درآمد بیشتری برای شرکت یا شخص به وجود آورد و یا اساس انعقاد یک موافقت نامه ی اعطای نمایندگی فروش باشد.

پس از ثبت علامت

پس از ثبت علامت، تصدیقی با الصاق یک نمونه کامل از علامت بر روی آن، به صاحب علامت یا تماینده او، تسلیم می شود. تصدیق مزبور، باید از جمله حاوی

تاریخ ثبت علامت و شماره ثبت آن، اسم و شغل و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت، نوع کالا یا محصول و طبقات محصولی که علامت برای تشخیص آن به کار می رود، تعیین اجزایی که صاحب علامت حق استفاده انحصاری آن را به خود اختصاص داده است، تاریخ صدور تصدیق، مدت اعتبار ثبت علامت ،

و امضای رئیس اداره مالکیت صنعتی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک و مهر اداره مزبور باشد. همان طور که اشاره شد، در ظرف سی روز پس از ثبت علامت، اداره کل مالکیت صنعتی باید آگهی حاوی کلیه مطالب مندرج در تصدیق یا گواهینامه را در روزنامه رسمی به هزینه صاحب علامت تجاری منتشر کند.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت برند تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.