ثبت برند در بانه

امروزه باتوجه به گسترش فعالیت های تجاری و برندینگ و ایجاد رقابت در بین صاحبان حرف در موضوع فعالیت های مختلف تولیدی ،خدماتی و اقتصادی لزوم ثبت برند معتبر در بین رقیبان تجاری از اهمیت خاصی برخوردار است.

امروزه هر شخصی برای کسب درآمد می بایست حرفه ای را بیاموزد تا در آن حرفه فوت و فن را داشته باشد تا بتواند برای فعالیت در همان حوزه ای که آموخته است کسب درآمد و اشتغالزایی کند.

جهت ایجاد یک کارگاه کوچک و یا دفتر خدماتی و یا تولید یک محصول باید آن را به ثبت برساند در واقع ثبت شرکت نماید تا این که امور کاری خود را توسعه و یا رونق ببخشد

با ثبت برند خود میتوانید در حوزه و طبقه ی کاری خود به موفقیت دست پیداکنید

ثبت برند در بانه

شهر بانه یکی از شهرهای استان کردستان در کشور ایران می باشد که جمعیت آن بالغ بر بیش از 110 هزار نفر پس از شهر سنندج، سقز و شهر مریوان، چهرمین شهر بزرگ و پرجمعیت در استان کردستان محسوب می گردد و جزو 89 امین شهرها در کشور ایران است.

دو مرکز علمی در این شهر قرار دارد به نام های :دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانهو

دانشگاه پیام نور مرکز بانهمی باشد که فارق التحصیلان این دانشگاه ها می توانند با سرمایه گذاران شراکت نموده و تصمیم به اشتغالزایی و یا تاسیس و یا ثبت شرکت نمایند.

موسسه حقوقی تکسفیر جهت ثبت شرکت، تغییرات شرکت ، ثبت برند و ثبت برند در کرج سایر امور ثبتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.ما میتوانیم به نحو احسنت شما را به هدفتان نزدیک کنیم

مراحل ثبت برند در بانه توسط موسسه تکسفیر

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 

ثبت علامت، در دفتر مخصوصی با قید مراتب ذیل به عمل می آید :

تاریخ و شماره ترتیب اظهارنامه

– تاریخ و شماره ثبت علامت

– اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– و اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او

– اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران ، در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد

– رشته تجارت یا نوع صنعت صاحب علامت

– اسامی و اوصاف محصول یا طبقات محصولاتی که علامت برای تشخیص و امتیاز آن اختیار شده است

– تعریف علامت به طور اجمال، با تعیین اجزایی که تقاضاکننده می خواهد حق استعمال انحصاری آن را برای خود تخصیص دهد

– حق الثبتی که دریافت می شود

– امضای درخواست کننده با قائم مقام او ، به طریقی که قسمتی از امضای او در روی صفحه و قسمتی در روی علامت باشد

– امضای رئیس اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یا قائم مقام او .

مراحل ثبت برند و علامت تجاری

برای ثبت برند تجاری در ابتدا باید تقاضانامه‌ای به نام اظهارنامه ثبت علامت تجاری (درخواست ثبت برند) را تسلیم اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت‌‌های صنعتی نماییم.

اظهارنامه باید شامل نام و نام خانوادگی، محل سکونت صاحب برند و ده نسخه از لوگو یا طرح علامت مورد تقاضا باشد. همچنین باید مشخص شود علامت مورد تقاضا برای چه کالا یا کالاهایی، مثلا رب گوجه فرنگی، حبوبات یا صابون استفاده خواهد شد.

متقاضی ساکن هر کجا که باشد، چه تهران چه شهرستان و چه خارج از کشور، باید در اظهارنامه محلی را در تهران مشخص کند تا تمام ابلاغیه‌ها و نامه‌ها به آنجا ارسال شود.

(در حال حاضر تمام این مراحل به صورت اینترنتی انجام می‌شود) اداره ثبت علائم و طرح‌های صنعتی وظیفه دارد ظرف مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ تسلیم اظهارنامه نسبت به رد یا قبول آن اقدام نماید. این اداره در روند رسیدگی به این سه شرط عمل می‌کند:

نام تجاری مورد تقاضا از علائم ممنوعه نباشد و بیانگر کالا باشد نه اسم عام. قبل از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت نشده باشد. شبیه برندی که قبلا توسط شخص یا شرکتی دیگر ثبت شده است نباشد.

اگر اظهارنامه ثبت برند تجاری رد شود، دلیل آن باید کتبا به متقضی اعلام شود و متقاضی تا ده روز از تاریخ ابلاغ فرصت اعتراض دارد.

اگر اظهارنامه قبول شود یا بعد از رد تقاضا حکم قطی مبنی بر قبول آن صادر شود،‌ اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت برند تجاری اقدام می‌کند و مراتب را جهت اطلاع عموم در روزنامه رسمی کشور به چاپ می‌رساند.

زمان و هزینه ثبت علامت تجاری

با توجه به روند ادارات دولتی در ایران زمان ثبت برند ممکن است متغیر باشد. لذا در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی بین الملل در ارتباط باشد.

ولی طبق عرف زمان ثبت برند و علائم تجاری بین 30 الی 45 زوز انجام میشود. و هزینه ثبت در ذیل توضیح داده می شود.

 

ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج را به ما بسپارید پس از ثبت علامت، تصدیقی با الصاق یک نمونه کامل از علامت بر روی آن، به صاحب علامت یا تماینده او، تسلیم می شود.

تصدیق مزبور،باید از جمله حاوی تاریخ ثبت علامت و شماره ثبت آن، اسم و شغل و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت، نوع کالا یا محصول و طبقات محصولی که علامت برای تشخیص آن به کار می رود، تعیین اجزایی که صاحب علامت حق استفاده انحصاری آن را به خود اختصاص داده است، تاریخ صدور تصدیق، مدت اعتبار ثبت علامت ،

و امضای رئیس اداره مالکیت صنعتی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک و مهر اداره مزبور باشد.

همان طور که اشاره شد، در ظرف سی روز پس از ثبت علامت،

اداره کل مالکیت صنعتی باید آگهی حاوی کلیه مطالب مندرج در تصدیق یا گواهینامه را در روزنامه رسمی به هزینه صاحب علامت تجاری منتشر کند.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.