ثبت برند در آبادان

چنانچه شما نیز از افرادی هستید که به فکر توسعه کسب و کار خود می باشید و همچنین قصد آن را دارید که از نام تجاری خود محافظت نمایید تا مانع از سوء استفاده اشخاص دیگر از نام تجاری خود شوید پیشنهاد کارشناسان موسسه تکسفیر ثبت برند شما به صورت کاملا قانونی و معتبر می باشد.

امروزه با توجه به گسترش فعالیت های تجاری و لزوم گسترش تبلیغات در بین رقابت کنندگان عرصه تجارت لزوم ثبت یک برند معتبر در بین اصناف مختلف می تواند کمک بسیار شایانی به رقابت کنندگان عرصه تجارت نماید.

لذا با ثبت برند معتبر شما می توانید از شهرت و اعتبار فراوانی در بازار بهره مند گردید و موفقیت بیشتری را نیز در بین رقبای تجاری خود داشته باشید.با ثبت برند خود میتوانید به گسترش یک کسب و کار خوب فکرکنید

ثبت برند

شهر آبادان در استان خوزستان واقع می باشد که از مناطق آزاد بازرگانی به حساب می آید و این شهر به جهت دارا بودن پالایشگاه نفت و پتروشیمی یکی از مهمترین شهرهای خاورمیانه و کشور ایران می باشد. و بزرگترین پالایشگاه نفت جهان در شهر آبادان می باشد و یکی از صادر کنندگان نفت پس از تصفیه به کل جهان است.

اقتصاد این شهر بر پایه شرکت نفت می باشد و همچنین بندر آبادان که در ساحل رودخانه اروند واقع است بطورکلی توان جابجایی 20 هزار تن کالا را دارا می باشد که باتوجه به رونق منطقه آزاد تجاری اروند بیشتر از قبل بر اهمیت آن افزوده شده‌است.

یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور ایران شهر آبادان بوده که از زیبایی های طبیعی، تاریخی، گردشگری، تجاری و معنوی ویژه ای برخوردار است . که روزهای پایانی اسفندماه و ابتدای فروردین بهترین زمان جهت گردشگری و تفریح به حساب می آیدبرای دریافت اطلاعات در زمینه ثبت برند با ما در ارتباط باشید.

یکی از جاذبه های دیدنی شهر آبادان ساحل بسیار زیبای رودخانه‌های اروند به نام بهمنشیر می باشد که از مناطق ماهیگیری و تفریحی می باشد.

و مناطق دیدنی دیگر به نام:

کلیسای آبادان

سینما نفت

مناطق بوارده و بریم و پالایشگاه نفت آبادان

دانشکده نفت آبادان

ثبت برند و ثبت تغییرات شرکت

که با توجه به تصویب منطقه آزاد تجاری اروند، یکی از جاذبه‌های آبادان برای گردشگران، جاذبه‌های تجاری دارد که با ثبت شرکت گردشگری می توانید کسب در آمد نمایید و تبلیغات گسترده ای را داشته باشید.

شما می توانید با تماس به موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر برترین مجری ثبت شرکت با دارا بودن سابقه درخشان در امور ثبتی آماده ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و سایر امور ثبتی دیگر با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان و وکلای مجرب می باشد تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت برند در آبادان مدارک مختلف و همچنین مراحل زیادی وجود دارد که به اختصار توضیحی در ارتباط با ثبت برند و مرحل آن خدمت شما ارائه می گردد:

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب نام برند است. مشاورین ما در ثبت برند تکسفیر از نام پیشنهادی شما استعلام گرفته و شما را در انتخاب نامی متمایز همراهی خواهند کرد.

 

ثبت چند برند :

در صورتی که درخواست کننده قصد ثبت چندین علامت را به طورهم زمان داشته باشد ، برای ثبت هر علامت باید از اظهارنامه جداگانه استفاده شود . اما درصورتی که تحت یک علامت بخواهیم چند محصول که متعلق به چند طبقه مختلف است را به ثبت برسانیم استفاده از یک اظهارنامه برای ثبت آنها بلا مانع است.

مراحل ثبت برند و علامت تجاری

برای ثبت برند تجاری در ابتدا باید تقاضانامه‌ای به نام اظهارنامه ثبت علامت تجاری (درخواست ثبت برند) را تسلیم اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت‌‌های صنعتی نماییم. اظهارنامه باید شامل نام و نام خانوادگی، محل سکونت صاحب برند و ده نسخه از لوگو یا طرح علامت مورد تقاضا باشد.

همچنین باید مشخص شود علامت مورد تقاضا برای چه کالا یا کالاهایی، مثلا رب گوجه فرنگی، حبوبات یا صابون استفاده خواهد شد.

متقاضی ساکن هر کجا که باشد، چه تهران چه شهرستان و چه خارج از کشور، باید در اظهارنامه محلی را در تهران مشخص کند تا تمام ابلاغیه‌ها و نامه‌ها به آنجا ارسال شود.

اداره ثبت علائم و طرح‌های صنعتی وظیفه دارد ظرف مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ تسلیم اظهارنامه نسبت به رد یا قبول آن اقدام نماید. این اداره در روند رسیدگی به این سه شرط عمل می‌کند:

نام تجاری مورد تقاضا از علائم ممنوعه نباشد و بیانگر کالا باشد نه اسم عام. قبل از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت نشده باشد. شبیه برندی که قبلا توسط شخص یا شرکتی دیگر ثبت شده است نباشد. اگر اظهارنامه ثبت برند تجاری رد شود، دلیل آن باید کتبا به متقضی اعلام شود و متقاضی تا ده روز از تاریخ ابلاغ فرصت اعتراض دارد.

اگر اظهارنامه قبول شود یا بعد از رد تقاضا حکم قطی مبنی بر قبول آن صادر شود،‌ اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت برند تجاری اقدام می‌کند و مراتب را جهت اطلاع عموم در روزنامه رسمی کشور به چاپ می‌رساند.

هر گاه علامت ثبت شده، ظرف سه سال از تاریخ ثبت آن ، از طرف صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او ، بدون عذر موجه ، مورد استفاده تجاری در ایران یا در خارجه قرار نگیرد، هر ذی نفعی می تواند ابطال آن را از دادگاه درخواست نماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما در ثبت شرکت تکسفیر، با افتخار در خدمت شما خواهند بود.

02632401712

09125934724

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.