ثبت برند تولید پفک

ثبت برند تولید پفک

از قدیم تا به امروز همه شاهد جایگاه مطلوبی که پفک به عنوان تنقلات در بین سبد کالای خوراکی مردم دارد پی برده ایم و می دانیم که طرفدارهای زیادی دارد و با عنواع مختلفو گوناگونی که از این محصول به بازارها عرضه شده مشتریان بسیاری را توانسته است جذب نماید.

این محصول با جذب نمودن افراد با ذائقه های گوناگون توانسته است کاری کند که روزانه افراد زیادی به سمت مصرفش روانه شوند و این یکی از دلایلی است که باعث شده تا امروزه شاهد این باشیم که تولیدکنندگان و سرمایه گزاران زیادی به سمت تولید پفک و دیگر تنقلات قدم برمیدارند.

در همین سال گذشته بسیاری از افراد سهامدار و سرمایه گزار برای تولید محصولاتی چون پفک و از دیگر محصولات این دسته پیش قدم شدند از این رو ما در موسسه ی ثبتی و حقوقی تکسفیر با کادری مجرب که از کارشناسان و مشاورین و وکلای پایه یک تشکیل شده اند این افتخار را داریم تا گام به گام در این راه کنار شما باشیم و در زمینه ی ثبت برند به شما مشاوره ی رایگان بدهیم و پس هر چه زودتر برای رسیدن به اهدافتان با ما همراه شوید.

در خصوص چگونگی ثبت برند مواد غذایی که در طبقه ی 35 شغلی می باشد باید بگوییم که مواد غذایی تازه و نو ابتدا باید برای گرفتن استعلام در این طبقه دست به کار شوند تا اطمینان حاصل شود که پیش از آنها شخص دیگری آن برند یا مشابه آن را ثبت نکرده باشد و اگر که نتیجه ی این استعلام منفی بود و برندشان تازه و جدید بود این قابلیت را دارد که به ثبت برسد.

پس بعد از اینکه نامی را انتخاب کردید در گام بعدی برند منتخب غذایی باید حتما استعلام شود و به اداره ی مالکیت های صنعتی برود و بررسی شود . بعد از 30 الی 40 روز کاری در صورت اینکه نتیجه ی استعلام مورد تایید باشد برندتان در اداره ی مالکیت های صنعتی حفاظت می شود و شما می توانید برای مراحل دیگر ثبت برنتان اقدام نمایید.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.