هنر برندینگ

برخی به اشتباه تصور می کنند برندینگ و برندسازی تنها به طراحی یک لوگو و آرم و یا تاسیس یک شرکت و استخدام چند کارمند محدود می شود. ولی نکته مهم این است که برند سازی وجه تمایز شما و رقبایتان را به مخاطب یادآوری می کند. بنابراین تمامی شرکت ها به هنر برندینگ نیازمندند. لزوم این کار به دلیل اهمیت این است که بتوانید مشتریان را با افکار و عقاید خود همراه کنید. در راه برندینگ شما نیاز دارید که هزینه هایی را پرداخت کنید و باید به نکاتی که در ادامه گفته می شود توجه داشته باشید.

به بهترین ها بیندیشید

سطح خود را تا سطح رقبایتان پایین نیاورید. سعی کنید برای برند خود هویتی با استانداردهای جهانی خلق کنید. نه اینکه فعالیت رقبایتان را ملاک برندینگ خود قرار دهید.

یک پیام مناسب برگزینید

برند شما باید با یک پیام همراه باشد که به آن پایبند بمانید. البته ممکن است در آینده نیاز باشد پیام برند خود را تغییر دهید.

صادقانه عمل کنید

ازبکارگیری شعارهایی که به آن اعتقادی ندارید و در عمل کردن به آن ضعیف هستید دوری کنید. به یاد داشته باشید که جملات ساده ارتباط بهتری با مخاطبان شما برقرار خواهند کرد زیرا درک آن برایشان آسان تر است.

سنجش کنید

به صورت دوره ای و منظم سطح خودتان را نسبت به رقیبان بسنجید.

دیدگاه مخاطبان

زمانی که از مخاطبان و عامه مردم در مورد برداشتشان از برند شما سوال کنید به پاسخ های جالبی برخواهید خورد. متوجه خواهید شد که با وجود اینکه در بیان آرمان های خود بسیار گزافه گویی کرده اید مخاطبان به درستی متوجه آن نشده اند.

کیفیت جایگزین تبلیغات زیاد

به جای اینکه در تبلیغات خود زیاده روی کنید سعی کنید محصول و خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان و مخاطبان خود ارائه دهید. چون فقط در این صورت است که مخاطبان راضی هستند و در مورد برند شما واکنش مثبت خواهند داشت.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.