ثبت برند در گلپایگان

از امور ثبت برند در گلپایگان می توان به ثبت برند تجاری، ثبت برند خدماتی، ثبت برند حمل و نقل، ثبت برند حقوقی و مهندسی و سایر دیگر ثبت برند ها را می توان نام برد. گلپایگان شهری از شهرهای استان اصفهان می باشد و از نظر را ه های ارتباطی که دارد ما بین شهر خمین، نجف آباد، خوانسار واقع می باشد

به جهت کشاورزی و دامداری که شهر گلپایگان دارا می باشد این شهر یکی از مهمترین قطب های این اقتصاد کشور به حساب می آید.

بیشتر مردم این شهر به کشاورزی و دامداری مشغول می باشند که به طورغیر مستقیم به عنوان شغلی از شغل های دوم کشاورزی و دامداری می باشندکه محصول با کیفیتی که در این شهر زانزد است انگور گلپایگان می باشد. و از محصولات دامداری این شهر لبنیات آن می باشد که به جهت همین دامداری معروف گردیده است.

از صنایع دستی شهر گلپایگان، منبت کاری و قالی بافی را می توان نام برد که سایر صنایع شامل: نمدبافی، گلیم بافی، خطاطی، نقاشی و... می باشد که این هنرها از فنون و نقوش گوناگونی بهره گرفته است که دارای پیشینه تاریخی می باشد. و ثبت برند صنایع یکی از امور اساسی برای بانوان به شمار می رود. و اگر شرکتی را ثبت نمودند می توانند از تغییرات شرکت نیز بهره مند گردند.

آثار تاریخی موجود در این شهر، کاروانسرای قدیمی در گلپایگان، مسجد جامع، یادگار دوران سلجوقی، بازار چار سوق و ...

ثبت برند

دانشگا ه ها و مراکز علمی این شهر می توانند دانشجویانی تربیت کنند که بتوانند پس از اتمام تحصیل کاآفرینی نموده و ایجاد اشتغال نمایند و ثبت برند کنند. که ای دانشگاه ها شامل:

دانشگاه پیام نور گلپایگان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان

دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان

دانشکده فنی شهدای گلپایگان

دانشگاه علمی کاربردی

و...

این شهر از نظر صنعت عبارتند از:

صنعت پژوهان کیا

خودرو سازی سایپا

خودرو سازی دیار

شرکت گلپا ساب

که با سرمایه گذاری می توان شهرک های صنعتی بسیاری را تاسیس نمود. و شرکت های بسیاری در آن به فعالیت بپردازند و اقدام به ثبت برند نمایند

مدارک لازم جهت ثبت برند

شخص حقیقی:

کپی شناسنامه

کارت ملی

کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

کپی مجوز فعالیت (جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

شخص حقوقی:

کپی شناسنامه

کپی کارت ملی

کپی روز نامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)

کپی مجوز فعالیت (جواز تأسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

با انجام مراحل ثبت برند به موفقیت کاری میرسید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.