ثبت برند در قزوین

برای اطلاع از کلیه ی هزینه های مربوط به ثبت برند و مدارک ثبت برند و مدت زمانی که لازم است تا برند شما به ثبت برسد با موسسه ی حقوقی تکسفیر تماس بگیرید ما میتوانیم مراحل ثبت برند شما را به نحو احسنت به پایان برسانیم

شهر قَزوین یکی از شهرهای گسترش و توسعه یافته ایران در باختر و مرکز استان قزوین است. در شهر قزوین آثار کهن و باستانی فراوانی وجود دارد مانند کاروان‌سرای سعدالسلطنه، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین، خیابان سپه (اولین خیابان ایران) قرار دارد.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی از جمله شهر صنعتی لیا و شهر صنعتی البرز و نیز برخورداری از چندین دانشگاه از جمله دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی و شماری دانشگاه غیردولتی از یک موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

شما سرمایه گذاران و اشخاص دارای تخصص و حرفه می توانید یک برند در این شهر با موقعیت ایجاد شغلی مناسب برای هم وطنان و مردم شهر قزوین ایجاد کنید و برند خود را به ثبت برسانید تا با ثبت برند در قزوین از مزایا برخوردار گردید.

این شهر از نظر کیفیت و هزینه هایی که دارد به علت وجود شهرک های صنعتی گوناگون در اطراف شهر قزوین و مهاجرت از سایر استانها برای پیدا نمودن شغلی مناسب و زندگی بهتر و همچنین گسترش و توسعه مراکز دانشگاهی و آموزشی، شهر قزوین همواره یکی از شهرهای گران در زمینه مسکن بوده‌است که این مورد می تواند انگیزه ای در ایجاد شغل نماید وثبت شرکت و ثبت برند نخستین مرحله از شروع یک کسب و کار به صورت رسمی و حرفه‌ای می‌باشد که فضای بهتری برای رشد برند ایجاد می کند و اعتبار بیشتری برای مالکین برند به ارمغان می آورد.

ثبت برند

موسسه حقوقی تکسفیر آماده ارائه هر گونه خدمات رسانی جهت ثبت برند در قزوین و ثبت تغییرات شرکت، تغییرات شرکت و ... می باشد و شما می توانید در خصوص هر گونه سوال امور ثبتی با شماره موسسه تماس حاصل نمایید.

از جمله شاخص‌ترین واحدهای صنعتی در سطح قزوین می‌توان به مهرام، سپهر الکتریک، کاچیران ،لوازم خانگی پارس، شیشه لیا، تولی پرس، آبگینه، آپاداناسرام، سرامیک البرز، کاشی پارس، واحدهای صنعتی هفت الماس، فولاد البرز، فولاد قزوین، فولاد قزوین و شیشه قزوین اشاره نمود. و همچنین قزوین دارای جایگاه ویژه‌ای در بخش صنعتی کشور می باشد. و شما می توانید به تغییرات برند خود نیز اقدام کنید.

هنگامی که دو یا چند نفر با تقسیم سرمایه ، تجربه و توانمندی های خود را در کنار یکدیگر قرار می دهند تا به منظور رسیدن به منافع مشترکشان تلاش کنند، در حقیقت نوعی شراکت را آغاز می کنند که جزئیات این شراکت بر طبق قوانین باید مکتوب شده و طی قراردادی تنظیم و ثبت گردد. این قرارداد و ثبت آن را ثبت برند می نامیم که هدف از آن حراست از منافع همه طرفین شراکت و نیز اشخاص ثالث می باشد.

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.