ثبت برند در تنکمان

شما میتوانید برای ثبت برند در تنکمان و یا هر شهر و استانی و در هر حوزه ی کاری ای به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید و مراحل ثبت برند در تنکمان را به ما بسپارید شهر تنکمان شهری در شهرستان نظرآباد استان البرز واقع است. که در سال ۱۳۸۶روستای تنکمان به شهر تبدیل گشت.

و در سرشماری سال 95 جمعیتی بالغ بر بیش از 4 هزار نفر می باشندکه سرمایه گذاری در این شهر می تواند در ایجاد فرصت شغلی ویژه ای سهیم باشد و با ثبت برند در تنکمان موفقیت های شغلی بیشتری را کسب نمود و همچنین با ثبت برند می توانید از مزایای آن بهره مند شده و از امتیازات دولتی برخوردار شوید. موسسه حقوقی تکسفیر تمامی کارهای حقوقی و ثبتی شما را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام می رسانند.

هدف از ثبت برند در تنکمان

برای اینکه به موفقیت های بیشماری دست یابید میتوانید اقدام به ثبت برند کنید ثبت برند در تنکمان از اهمیت بالایی برخوردار است برند یا همان علامت تجاری نشانی است که میتواند کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت را از کالاها یا خدمات سایر شرکت ‌ها یا اشخاص متمایز نماید

مزایای ثبت برند در تنکمان

شما با ثبت برند مزایای بیشماری را کسب میکنید و میتوانید به موفقیت های بیشماری دست یابید با ثبت برند مشتریان شما محصولات شما را از یکدیگر تشخیص میدهند و با تحقیق در مورد محصول میتوانند بهترین نوع کالا را انتخاب کنند و عامل بسیار تاثیر گذاری در ایجاد وجهه و شهرت برای شرکت شما میشود. همچنین اشخاص ثالث با کسب اجازه از شما می توانند منبع درآمد مستقیمی از محل حق امتیاز برند شما باشند.

حتی ممکن است داشتن برند برای دریافت وام نیز مفید باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در تنکمان

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در تنکمان برای اشخاص حقیقی

ارایه کپی شناسنامه و کپی کارت ملی

برای اشخاص حقوقی نیز کپی روزنامه تاسیس و اخرین تغییرات شرکت، کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء، کارت بازرگانی( البته در صورتی که از حروف لاتین استفاده کرده باشید) باید ارایه شود.

ارایه 10 نمونه برند درخواستی در ابعاد حداکثر 10×10 سانتی متر. در صورتی که برند شما 3بعدی باشد می بایست از 6 زاویه متفاوت به گونه ای که در مجموع نمونه 3 بعدی را شامل شوند ارایه شود.

ارایه مدارکی که مشخص کننده زمینه فعالیت شرکت شما باشد. نظیر جواز اعلامیه تاسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع و از این قبیل.

مزایای ثبت برند در تنکمان

خدمات خود را طبق نظر مشتریان ارائه می کنید تا محبوبیت علامت تجاری خود را به رخ رقبا بکشید

ایجاد شهرت و وجه برای شرکت و محصول و خدمات شما.

اجازه استفاده از آن ها به اشخاص دیگر داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشند.

جزی مهم در موافقت‌ نامه‌های اعطای نمایندگی می باشد.

امکان دارد که برند شما دارائی ازرشمند کسب و کار شود.

شرکتها را تشویق می‌ نمایند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه‌گذاری نمایند.

امکان دارد برند شما برای دریافت وام به شما کمک کند.

ضمانت می دهد که مشتری ها می‌توانند محصولات را از یکدیگر تمیز دهند.

به شرکتها این قدرت را می دهد که محصولات‌ هایشان را از یکدیگر متمایز کنند.

تمام کسانی که با شما مواجه می شوند حتی اگر تجارتی با شما انجام ندهند یا نداده باشند ، درباره کسب و کار شما تصویر خاصی را در ذهن خود بوجود آورنده اند. اسم تجاری، آن چه شما بوسیله آن شناخته می شوید، هر بنگاهی به واسطه ویژگی خاصی شناسایی می شود.

بین خود و رقبای تجاری خود تمایز ایجاد می کنید.

پیام اصلی خود را در ذهن مشتریان مورد نظر خود ثبت می کنید.

در مراحل بازاریابی خود ثابت قدم و استوار می باشید و سماجت می کنید

برای انجام مراحل ثبت برند در کرج با ما تماس بگیرید

برای کسب اطلاعات دقیق تر در زمینه ی مدارک ثبت برند،هزینه ثبت برند،مراحل ثبت برند و مدت زمان لازم برای ثبت برند با کارشناسان ثبتی ما در ارتباط باشید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.