ثبت برند در اردبیل

ثبت برند یکی از اقدامات اساسی جهت انجام امور و فعالیت های تجاری، تولیدی، خدماتی و ... می باشد که با ثبت برند تا حد امکان می توانید از هر گونه سوءاستفاده های احتمالی را کاهش دهید و از فواید آن بهره مند گردید که متقاضیان تاسیس شرکت بعد از کسب اطلاعات و آگاهی های لازم از نظر روند و مراحل امور مربوطه می توانند جهت ثبت برند در اردبیل اقدام نمایند

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ثبت برند با ما در ارتباط باشید جهت کسب راهنمایی و مشاوره ی لازم راجع به فرآیند ثبت برند در اردبیل و سایر شهرستان ها در کل کشور، مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین اطلاع از هزینه های ثبتی با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا مشاوران و کارشناسان مجرب و دارای سال ها تجربه درخشان ما تمامی مراحل قانونی و ثبتی را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

شهر اردبیل یکی از کلان شهرهای کشور ایران و مرکز استان اردبیل در شمال غربی این کشور می باشد. اردبیل به جهت دارا بودن تاریخ کهن در دوران مختلف و تکامل در این دوره‌ها صنایع دستی مختلفی را در جهت نیاز به آن به تکامل رسانده وبه جوامع گوناگون معرفی و صادر نموده‌است.

که دارای صنایع دستی بی نظیری از قبیل:

گلیم مشهور اردبیل

آبگینه

بافته و نساجی سنتی

رودوزی‌های سنتی

سفال و سرامیک سنتی

صنایع دستی تلفیقی

صنایع دستی چرمی

صنایع دستی چوبی و حصیری

صنایع دستی سنگی

نمد مالی

گلیم بافی.

که وجود این همه صنایع دستی زیبا و بی نظیر در این استان می تواند یک فرصت شغلی مناسبی جهت تشکیل شرکت صنایع دستی تاسیس و ثبت گردد. ما در ادامه به مزایای ثبت برند در اردبیل برای شما عزیزان می پردازیم پس با ما همراه باشید.

ثبت برند در اردبیل

ثبت برند در اردبیل برای شما مهم است و اقتصادو کسب و کار تجاری شما به آن بستگی دارد اگر مراحل ثبت برند در اردبیل را طی کنید در تبلیغات محصولاتتان راحتر تر هستید و برای پیشرفت در کسب و کار بهتر و با انگیزه تر میتوانید عمل کنید ثبت برند در اردبیل جلوی سوء استفاده ی سودجویان را میگیرد تا از محصول شما تقلب نکنند.

مراحل ثبت برند در اردبیل

موسسه ی حقوقی تکسفیر شما را در انجام مراحل ثبت برند در اردبیل،ثبت برند در کرج، ثبت علامت تجاری، ثبت برند و لوگو ،ثبت برند کرج همراهی میکند.امور ثبتی شما در موسسه ی تکسفیر به نحو احسنت به پایان میرسد

مزایای ثبت برند در اردبیل

*قسمت اضطراری موافقت نامه های اعطای نمایندگی هستند.

*امکان دارد سرمایه با ارزش کسب و کار باشند.

*در محفوظ نگهداشتن و ارتقا سطح کیفی کالاهای سرمایه‌گذاری شده، شرکت‌ها را ترغیب می نمایند.

*به جهت اخذ وام امکان مفید واقع شدن آن بالاست.

*ضمانت می‌نماید که متقاضیان قادرند محصولات را از یکدیگر تفکیک نمایند.

*شرکت‌ها را توانمند می‌کند که کالاها یا خدمات خود را از یکدیگر تمایز بدهند.

*وسایل بازاریابی وهمچنین بنیان خلق شهرت برای شرکت‌ها می باشند.

*کسب اجازه استعمال از آنها به اشخاص مورد معامله داده می‌شود و مخزن بی واسطه ی درآمد از مکان حق امتیازها محسوب می شود.

دلایل حمایت از ثبت برند در اردبیل

تحویل مدارک مبنی بر عملکرد در حوزه مربوط به عنوان نمونه مجوز اعلامیه تأسیس از وزارت صنایع یا کسب پروانه بهره برداری صنایع یا پروانه ساخت وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی یا پروانه کسب و...

استفاده از حق تقدم:درحالتی که متقاضی ثبت برند قصد داشته باشد که برمبنای تقاضای ثبت یا ثبت خارج ازکشور،از مزایای حق تقدم (حداکثر6ماه) مستفاد گردد باید مدارک مورد ارتباط را در زمینه حق تقدم مصادف با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15روز از آن تاریخ تحویل بدهند.

نسخه ای ازضوابط و شرایط استفاده ازعلامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار

برای شخصیت های حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی

برای شخصیت های حقوقی: آخرین روزنامه رسمی، دلیل مدیریت، کپی شناسنامه و کارت ملی دارندگان حق امضاء

درشرایطی که متقاضی ثبت برند نماینده قانونی (وکیل، دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ...)میباشد مدارک او نیز می بایست پیوست بشود.

نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از ثبت برند درخواستی حداکثر می بایست درابعاد 10×10 سانتی متر باشد.

در حالتی که برند دو بعدی باشد ارائه آن می بایست به شکل نمونه گرافیکی یا تصویر دوبعدی به شکلی که از شش زاویه مختلف تهیه و درنهایت یک نمونه واحد را تشکیل دهند الزامیست.

رسيد مربوط به پرداخت هزينه های قانونی

مراحل ثبت برند در اردبیل

موسسه ی حقوقی تکسفیر شما را در انجام مراحل ثبت برند در اردبیل،ثبت برند در کرج ، ثبت علامت تجاری، ثبت برند و لوگو ،ثبت برند کرج همراهی میکند

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.