ثبت برند در آذربایجان شرقی

برای ثبت برند در آذربایجان شرقی به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید آذربایجان شرقی یکی از استان های کشور ایران می باشد که از بزرگترین و پر جمعیت ترین استان های ناحیه شمال غربی کشور ایران می باشد.

که با جمعیتی بالغ بر بیش از 3 میلیون نفر می باشند که در مقایسه با سرشماری سال 90 حدود 89 درصد با رشد جمعیت روبرو شده است از این جهت استان آذربایجان شرقی از بهترین موقعیت ها برای سرمایه گذاری و تاسیس یک شرکت و ثبت برند به شمار می رود که با ثبت شرکت و ثبت برند می توان فعالیت شغلی و کارآفرینی را ایجاد نمود که موجب افزایش تولید داخلی کشور و همچنین موجب کاهش نرخ بیکاری می شود.

شما زمانی که قصد تاسیس و راه اندازی یک شرکت و ثبت برند را دارید می توانید به راحتی از امتیازات دولتی برخوردار گردید و ثبت برند در آذربایجان شرقی می تواند باعث کسب اعتماد در بین مردم شده و تبلیغات گسترده خود را راه اندازی نمایید و خیلی از مزایای دیگر که در ادامه این مطلب ذکر خواهیم کرد با ما همراه باشید

به دلیل تمرکز صنایع بزرگ تولیدی در استان آذربایجان شرقی ، از قطب‌های مهم صنعتی در سطح کشور ایران به حساب می آید. که از دیگر شهرهای صنعتی این استان می‌توان شهرهای مرند، مراغه، میانه ،بناب و جلفا را نام برد.

ثبت برند و نام تجاری

این استان از جهت فعالیت بیش از 4 هزار کارگاه تولیدی و بیش از 800 کارگاه صنعتی، حدود بیش از 5 درصد از کل کارگاه های صنعتی کشور ایران را به خود اختصاص داده است.

موسسه حقوقی تکسفیر با بیش از سال ها تجربه کاری و ثبتی برند ها آماده ثبت برند در زمینه های مختلف میباشد و ثبت برند در آذربایجان شرقی توسط کارشناسان و وکلای با تجربه انجام می باشد و هر گونه سوال جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خدمت شما عزیزان می باشیم.

استان آذربایجان شرقی از مناطق دیدنی و گردشگری و جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری برخوردار می باشد و می توان در این امتیازاتی که این استان دارد یک برند گردشگری ثبت نمود و فرصت شغلی جذابی را ایجاد کرد و خیلی فعالیت های شغلی جذاب دیگر که می توان توسط سرمایه گذاران و اشخاصی که در فعالیت کاری خود تخصص و حرفه دارند.

پیش از هر اقدامی باید نوع فعالیت خود را معین کنید این امر به شما کمک میکند تا قالب ثبتی مناسبی را برگزینید. در مرحله بعدی 5 نام برند خود را با توجه به اولویت مشخص می نمایید.

مراحل ثبت برند در آذربایجان شرقی

شما میتوانید کلیه ی امور ثبت برند خود را به ما بسپارید و اصلا نگران نباشید زیرا که ما مراحل ثبت برند در آذربایجان شرقی را برای شما در کمترین زمان ممکن به اتمام میرسانیم و میتوانیم شما را به اهدافتان برسانیم شما باسپردن مراحل ثبت برند در آذربایجان شرقی به موسسه ی حقوقی تکسفیر زمان زیادی را ذخیره میکنید و میتوانید نسبت به امور کاری خود بپردازید

هزینه ثبت برند در آذربایجان شرقی

ما میتوانیم هزینه ثبت برند در آذربایجان شرقی را برای شما کم کنیم و با هزینه ی مناسب شما را به هدفتان برسانیم با انجام امور ثبتی خود به موفقیت خواهید رسید و پیشرفت کاری خود را تجربه میکنید

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.