پلمپ دفاتر 97

پلمپ دفاتر 97 از جمله اقدامات ضروری جهت انجام امور مالی شرکت می باشد که با توجه به اهمیت آن باید در موعد مقرر نسبت به تکمیل آن اقدامات کافی را انجام داد تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

لذا لازم است قبل از شروع سال مالی باید با مراجعه به سامانه ثبت شرکت نسبت به تنظیم اظهارنامه پلمپ دفاتر 97 و ثبت نام آن اقدام فرمایید.

کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پلمپ دفاتر 97 ، با کارشناسان تکسفیر : 84 24 40 32 - 026 | 174 1986 - 0912

منظور از شروع سال ،ماه و روز مالی انتخاب آنها بر اساس مراتب مشخص شده در اساسنامه شخصیت حقوقی که ثبت گردیده است می باشد . تاریخ پایان سال مالی، به صورت خودکار توسط سامانه محاسبه می گردد .

بدیهی است تاریخ ثبت شخصیت حقوقی و درخواست پلمب مبنای شروع سال ،ماه و روز مالی نمی باشد .

لذا در تکمیل اقلام اطلاعاتی در سامانه حداکثر دقت را نموده و پیام خودکار ایجاد شده مریوط به اعتبار دفاتر را با خواسته خود تطبیق دهید.

مراحل ثبت نام پلمپ دفاتر 97 در سامانه ثبت شرکت ها:

در ابتدا متقاضی باید با مراجعه به آدرس ذیل :

http://irsherkat.ssaa.ir/Design/RqstAdmission/PolompRequest.aspx

سال مالی و روز مالی و شماره خود را وارد نماید. در مرحله بعدی باید مشخصات متقاضی که همان دارنده حق امضاء در شرکت می باشد قید می شود.

بعد از آن مشخصات تمامی اعضای هیئت مدیره در سیستم درج می گردد. و سپس سمت هرکدام از اعضای هیئت مدیره به طور دقیق قید می گردد.

در مرحله آخر هم دفاتر مورد نیاز شرکت (روزنامه و کل) به همراه تعداد صفحات مورد نیاز مشخص می گردد. در آخر نیز با تائید مدارک در سیستم ثبت نام خود را نهایی می کنید.

در پایان کار می بایست پرینت نمونه اظهارنامه پلمپ دفاتر 97 را از سیستم گرفت و ذیل آن به امضای متقاضی (صاحب حق امضاء) برسد و مهر شرکت نیز زده شود.

اظهارنامه مهر و امضاء شده به همراه کپی مدارک شناسایی مدیرعامل و کپی روزنامه رسمی تاسیس شرکت به همراه کپی آخرین تغییرات شرکت و همچنین کپی آگهی تاسیس شرکت به اداره ثبت شرکت ها ارسال می گردد.

و بعد از آن با تائید کارشناس مربوطه و پرداخت هزینه های آن در سامانه ، دفاتر به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد.

با توجه به اینکه روند پلمپ دفاتر 97 و ثبتنام آن دارای پیچیدگی و مراحل مختلفی می باشد توصیه می گردد با کارشناسان ما تماس گرفته و این کار را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه بتوانید پلمپ دفاتر 97 خود را دریافت نمایید.

هرگونه اقدام جهت پلمپ دفاتر 97 با کارشناسان و مشاوران متخصص تکسفیر ، در تمامی استانها ، اعم از ؛

پلمپ دفاتر 97 تهران

پلمپ دفاتر 97 اصفهان

پلمپ دفاتر 97 شیراز

پلمپ دفاتر 97 مشهد

پلمپ دفاتر 97 کرج ، استان البرز ، اهواز و تمامی استانها و شهرستانهای دیگر

در تماس باشید : 84 24 40 32 – 026         |           174 1986 – 0912

پلمپ دفاتر 97 , پلمپ دفاتر , پلمپ دفاتر قانونی 97 , پلمپ دفاتر تجاری 97 , پلمپ دفاتر مالیاتی 97 , پلمپ دفاتر مالی 97 , پلمپ دفاتر سال 97 , پلمپ دفاتر 1397 , دفاتر پلمپ 97 , فرم درخواست پلمپ دفاتر قانونی , هزینه پلمپ دفاتر 97 , مراحل پلمپ دفاتر 97 , مدارک پلمپ دفاتر 97

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.