پلمپ دفاتر کل و روزنامه

پلمپ دفاتر انجام شده توسط شرکت شامل دفاتر روزنامه و کل می باشد که هر ساله قبل از پایان سال مالی مدیرعامل و یا دارنده حق امضاء می بایست نسبت به ثبتنام و اخذ آن اقدام نماید.

منظور از شروع سال ،ماه و روز مالی انتخاب آنها بر اساس مراتب مشخص شده در اساسنامه شخصیت حقوقی که ثبت گردیده است می باشد .

تاریخ پایان سال مالی، به صورت خودکار توسط سامانه محاسبه می گردد . بدیهی است تاریخ ثبت شخصیت حقوقی و درخواست پلمب مبنای شروع سال ،ماه و روز مالی نمی باشد .

پلمپ دفاتر کل و روزنامه ، با کارشناسان و مشاوران حقوقی تکسفیر و وکلای پایه یک دادگستری ، انجام دهید :

84 24 40 32 - 026  -|-    174 1986 – 0912

طبقه قانون تجارت دفتر روزنامه دفتری است که تاجر باید همه روزه مطالبات و دیون و دادوستد تجارتی و معاملات راجع به اوراق تجارتی (ازقبیل خرید و فروش و ظهرنویسی) و بطور کلی جمیع واردات و صادرات تجارتی خود را به هر اسم و رسمی که باشد و وجوهی را که برای مخارج شخصی خود برداشت می کند در آن ثبت نماید.

دفتر کل نیز تصویر کلی یا خلاصه ای تفکیک شده از دفتر روزنامه می باشد که در آن معاملات تاجر اعم از خرید، فروش ، مطالبات، یا دیون تحت نظم  و عنوان حساب های مشخص، به ترتیب وقوع به ثبت می رسد.

ماده 13 (آ.ن.ت.د) مقرر می دارد که عملیات ثبت شده در دفتر روزنامه باید حداکثر تا پانزدهم ماه بعد به دفتر کل منتقل گردد و ماده 18 آیین نامه مذکور مودیانی که از سیستم های حساب الکترونیکی و یا مکانیکی استفاده می کنند ملزم نموده که حداقل ماهی یک مرتبه خلاصه اسناد را تا پایان ماه بعد در دفتر کل وارد نمایند.

برای پلمپ دفاتر کل و روزنامه مدیرعامل شرکت می بایست با مراجعه به سامانه تاسیس شرکت نسبت به تکمیل اظهارنامه پلمپ دفاتر خود اقدام نموده و به همراه سایر مدارک جهت کارشناسی به اداره ثبت شرکت ها ارسال نماید.

و پس از تائید کارشناس بایستی نسبت به پرداخت هزینه های لازم آن به مدت سه روز  اقدام نماید در غیر اینصورت به صورت خودکار توسط سامانه رد خواهد شد. پس از پرداخت هزینه ها پلمپ دفاتر کل و روزنامه به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد.

با توجه به پیچیدگی ثبت نام در سامانه پیشنهاد می شود با کارشناسان تکسفیر تماس گرفته تا با مشاوره رایگان پلمپ دفاتر خود را در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه اخذ نمایید.

در صورت هر گونه اقدام لازم درخصوص پلمپ دفاتر کل و روزنامه در کلیه استانها ، اعم از :

•        پلمپ دفاتر کل و روزنامه در تهران

•        پلمپ دفاتر کل و روزنامه در کرج ، استان البرز

•        پلمپ دفاتر کل و روزنامه در اصفهان

•        پلمپ دفاتر کل و روزنامه در شیراز ، مشهد ، کیش ، قشم و...

کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026  -|-    174 1986 – 0912

از همراهیتان سپاسگزاریم.

"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر ، میزبان شما بزرگواران هستیم.خدمت به شما عزیزان ، افتخار ماست."

مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026       -|-        174 1986 – 0912

پلمپ دفاتر ,پلمپ دفاتر قانونی ,پلمپ دفاتر چیست ,پلمپ دفاتر قانونی سال 97 ,پلمپ دفاتر 97 ,پلمپ دفاتر شرکت تازه تاسیس ,پلمپ دفاتر شرکتها ,پلمپ دفاتر تجاری شرکتها ,پلمپ دفاتر تجاری ,پلمپ دفاتر مالی ,پلمپ دفاتر مالیاتی

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.