ثبت اختراع در شهر ری

شهر ری با داشتن مخترعین و صاحبان اندیشه ، شهری مهم جهت ثبت اختراع می باشد ، زیرا این شهر آثار باستانی و دیدنی که دارد می تواند محل گردشگری توریستان و حتی محل گردشگری مردمان عزیز کشورمان قرار بگیرد و ایجاد اشتغال و فرصت شغلی به خصوصی را فراهم نمود.

 به عنوان مثال ثبت اختراع در شهر ری می تواند ایده خوبی برای افرادی که می توانند کسب و کاری نو راه اندازی کنند و بتوانند کارآفرینی داشته باشند ، شهری پر بازدید و حائز اهمیت است.

مشاوران موسسه حقوقی تکسفیر در راستای راهنمایی دقیق و پاسخگوی تمامی سوالات اشخاصی که تصمیم به ثبت اختراع در شهر ری دارند با کارشناسان تکسفیر در تماس باشند :

84 24 40 32 – 026       |         174 1986 – 0912

شهرستان ری در جنوب شهر استان تهران واقع می باشد. فاصله مسافتی شهر ری تا مرکز استان تهران بالغ بر ذه کیلومتر می باشد. و جمعیتی بالغ بر نزدیک سیصد هزار نفر می باشند.

یکی از شهرت های اصلی شهر ری وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن است که خیلی ها با این شهر آشنایی ویژه ای دارند. و از آن به شاه عبد العظیم یاد می شود و علاوه بر اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور شناخته شده است، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

و همچنین آرامگاه روح‌الله خمینی و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در نزدیکی شهر ری واقع شده اند، و سایر امتیازاتی که این شهر دارا می باشد وجود پالایشگاه تهران در محدوده ری،

دارا بودن اهمیت جغرافیایی، مزیت های اقتصادی و اجتماعی این شهر را دوبرابر کرده است. شهر ری به دلیل دارا بودن مرقد امام‌زاده بسیار مانند معروفترین مرقد آرامگاه شاه عبدالعظیم می‌باشد که یکی از مرکزهای مذهبی ایران به شمار می رود.

از لحاظ امتیازاتی که این شهرستان دارا می باشد شهر ری در رشته های صنایع، کارخانجات صنعتی و تولیدی مستقر در شهرستان ری نیروهای بسیاری را به خود جذب کرده است که عبارت است از:

پالایشگاه تهران، ریسندگی الیاف ، روغن پارس و اسو، چیت سازی ری، گلیسیرین و صابون دولتی، ریسندگی و بافندگی ممتاز ایران، توری بافی ایران، بنز خاور، ، سیمان ری، کنسرو سازی شمشاد، روغن ورامین، شرکت سهامی کفش اطمینان، روغن نباتی گل، ظروف لعابی قائم، روغن نباتی مارگارین،

پلاسکو سازی ، دیگر تولید صنایع این شهر را در اختیار دارد که از نظر اقتصادی ، ایجاد بازار کار و تاسیس و ثبت شرکت امتیازات بسیاری را از آن خود کرده است.

ثبت اختراع

مردم شهر ری در فعالیت های بازرگانی، صنعتگری، دامداری و کشاورزی که از شغل های مهم و اصلی شهر ری می باشند به حساب می آید. و از این بین مردم آن بیشتر در شغل کشاورزی امورات خود را می گذرانند که محصولات و فراورده هایی شامل

گندم، نباتات، پنبه، چغندر، ذرت و تره بار می باشد که یک منبع درآمد فوق العاده ای می توانند از فراورده های محصولی خود ایجاد کنند به عنوان مثال ثبت اختراع مواد غذایی، شرکت تولید پنبه و ارسال محصولات خود به تمامی نقاط کشور و همچنین خاورمیانه به شمار آورد.

اگر شخصی در زمین کشاورزی خود به تولید پنبه می پردازد می تواند با داشتن اختراعی در این مورد (کشاورزی ، فرمولاسیون) و سپس ثبت اختراع در شهر ری ، برای خود و اشخاصی که تمایل دارند به عنوان مخترعین با آنها همکاری کنند محصولات خود را به طور قانونی به دنیا و کشور معرفی کنند و از مزایای بیشمار پس از ثبت اختراع در شهر ری برخوردار شوند.

مزایای ثبت اختراع در شهر ری

ثبت اختراع در شهر ری برای شروع یک فعالیت تجاری، تولیدی، خدماتی و غیره، در چارچوب تشکیل حقوقی و قانونی امری الزامی و انکار ناپذیر است. با ثبت شرکت در شهر ری فعالیت بنگاه در سایه حمایت های دولتی و قانون تجارت واقع می شود تا در خصوص پیگیری های لازم و در خصوص دعاوی و غیره، امکان رسیدگی فراهم باشد.

از جمله سایر مزایای ثبت اختراع در شهر ری امکان ایجادحمایت و مالکیت را برای شما فراهم می اورد. با انجام مراحل ثبت اختراع در شهر ری وظایف و مقدار میزان سهام مؤسسین شرکت بر طبق مدارک قانونی و ثبتی مشخص شده و در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی امکان رسیدگی و حل مشکل را برطرف می کند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه مزایای ثبت اختراع در شهر ری می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی تکسفیر در ارتباط باشید:

84 24 40 32 – 026       |         174 1986 – 0912

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.