ثبت اختراع ، ثبت اختراع در ایران ، هزینه ثبت اختراع ، مدارک ثبت اختراع ، ثبت اختراع در خارج از کشور
مخترع فردی خالق و خلاق است که تمامی مراحل زندگی خود را به نوآوری و ابداع میگذراند.او می تواند با ثبت اختراع خود در خارج از کشور ، از مزایا و کاربردهای آن استفاده نماید.
ثبت اختراع در خارج از کشور ، با موسسه حقوقی تکسفیر و با وکلای پایه یک دادگستری در داخل و خارج از کشور : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912

 ثبت اختراع در خارج از کشور

 
اولین اقدام جهت ثبت اختراع در تمامی کشورها ، تنظیم تقاضانامه (application)  ثبت و تشکیل پرونده (filing ) در اداره ثبت اختراعات آن كشور است. این تقاضانامه داراي قسمتهايي نظير عنوان اختراع، سابقه و شرح فني آن است.
پس از بررسی های کارشناسانه پرونده توسط کشور مقصد در راستای ثبت اختراع ، مفاد تقاضانامه در سطح عموم(publication) در صورت احراز شرايط، حق ثبت  را اعطا مي نمايد تا در سرتاسر همان كشور معتبر و قابل دفاع باشد.
 

ثبت اختراع در خارج از کشور

 
انتشار ثبت اختراع بصورت عمومی ، به این معنا نیست که حق ثبت اختراع به فرد تعلق میگیرد.باید بصورتی مشخص و واضح، ذکر شود، که پس بررسي و احراز شرايط لازم از سوي دولت مربوط به ثبت رسيده و اعطا مي گردد.البته هر يك از كشورهاي انتخاب شده پس از بررسي پرونده مختار است آن اختراع را به ثبت رسانده و در سرزمين خود از آن حمايت كند و يا كلاٌ آن را رد كند .
 

هر اختراعی قابل ثبت نیست !! موارد قابل ثبت اختراع :

 
اختراع ، باید حاوی بدعت و نوآوری نو و تازه ای باشد که در صنعت نیز مورد استفاده قرار گیرد همچنین به لحاظ صنعتی ، مفید و کاربردی محسوب گردد .اختراع در حرفه ، فن و صنعت قبلی وجود نداشته و مهارتی عادی شمرده نمیشود.منظور از صنعت معنای وسیع و جامع آن است که تمامی رشته ها اعم از صنایع دستی ، کشاورزی ، ماهیگیری و خدماتی و ... نیز شامل میشود.
 

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص ثبت اختراع در خارج از کشور :

 
•        ثبت اختراع در اروپا
•        ثبت اختراع در امریکا
•        ثبت اختراع در ایران
•        ثبت اختراع در هر کشوری
کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912
از همراهیتان سپاسگزاریم.
ثبت شرکت "تکسفیر" با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان، در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت می باشد.
"در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر و تمامی استانها و شهرستان ، میزبان شما بزرگواران هستیم."
موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر ، ارائه دهنده انواع امور ثبتی ، اعم از ؛ ثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع و ثبت اختراع در خارج از کشور ،ثبت رتبه بندی شرکت ها ، ثبت لوگو ،ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی، ثبت علائم تجاری ، پلمپ دفاتر قانونی و ...
مشاوره رایگان : 84 24 40 32 - 026         -|-         174 1986 - 0912
ثبت اختراع در خارج از کشور , مدارک ثبت اختراع , مراحل ثبت اختراع , ثبت طرح صنعتی , ثبت طرح و ایده , مدارک طرح صنعتی ,
  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.