ثبت اختراع در اردبیل

اگر خلاقانه ابزاری جدید خلق کرده اید ، میتوانید آن را با عنوان ثبت اختراع در اردبیل و یا هر استان دیگری که هستید ، به ثبت رسانیده و از آن دفاع نمایید.ثبت اختراع در اردبیل میتواند جهت انجام امور و فعالیت های تجاری، تولیدی، خدماتی و ... باشد که با ثبت اختراع تا حد امکان می توانید از هر گونه سوءاستفاده های احتمالی را کاهش دهید و از فواید آن بهره مند گردید که متقاضیان ثبت اختراع بعد از کسب اطلاعات و آگاهی های لازم از نظر روند و مراحل امور مربوطه می توانند جهت ثبت اختراع در اردبیل اقدام نمایند :

84 24 40 32 – 026         |           174 1986 – 0912

جهت کسب راهنمایی و مشاوره ی لازم راجع به فرآیند ثبت اختراع در اردبیل و سایر شهرستان ها در کل کشور، مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین اطلاع از هزینه های ثبتی با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا مشاوران و کارشناسان مجرب و دارای سال ها تجربه درخشان ما تمامی مراحل قانونی و ثبتی را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

شهر اردبیل یکی از کلان شهرهای کشور ایران و مرکز استان اردبیل در شمال غربی این کشور می باشد. اردبیل به جهت دارا بودن تاریخ کهن در دوران مختلف و تکامل در این دوره‌ها صنایع دستی مختلفی را در جهت نیاز به آن به تکامل رسانده وبه جوامع گوناگون معرفی و صادر نموده‌است.

تعریف ثبت اختراع در اردبیل

اختراع چیست و مخترع کیست؟

اختراع حاصل تفکر شخص و اشخاصی است که برای نخستین بار محصول و یا جریان سیر روند عمل و یا عملیاتی را ارائه می دهد که این نوآوری و فناوری در راستای حل مشکل در صنعت ، حرفه ، فن و ... باشد.

مدارک لازم ثبت اختراع در اردبیل

مزایای ثبت اختراع در اردبیل

زمان و هزینه ثبت اختراع در اردبیل

هر اختراعی قابل ثبت نیست !!

اختراع ، باید حاوی بدعت و نوآوری نو و تازه ای باشد که در صنعت نیز مورد استفاده قرار گیرد همچنین به لحاظ صنعتی ، مفید و کاربردی محسوب گردد .اختراع در حرفه ، فن و صنعت قبلی وجود نداشته و مهارتی عادی شمرده نمیشود.منظور از صنعت معنای وسیع و جامع آن است که تمامی رشته ها اعم از صنایع دستی ، کشاورزی ، ماهیگیری و خدماتی و ... نیز شامل میشود.

تنظیم اظهارنامه ای جهت ثبت اختراع در اردبیل

این اظهارنامه بایست به  اداره مالکیت صنعتی داده شود، با موضوع حمایت از اختراع. که به فارسی تنظیم شده و دارای تاریخ و امضاء است. خواسته، توصیف ادعا، خلاصه ایی از توصیف اختراع و درصورت لزوم نقشه های مربوطه رادربرداشته باشد.مدعی ثبت اختراع هزینه های اظهارنامه تنظیم شده را تقبل میکند.

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی و آگاهی های لازم در این خصوص همین حالا با کارشناسان گروه حقوقی و ثبتی تکسفیر ارتباط برقرار نمایید.

84 24 40 32 – 026         |           174 1986 – 0912

موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر

با ما در تماس باشید.

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.