اخذ کد اقتصادی در ملایر

برای کسب درآمد و ایجاد اشتغالزایی در ملایر می بایست اطلاعاتی از قبیل چگونگی اخذ کد اقتصادی در ملایر، مراحل اخذ کد اقتصادی، مدارک اخذ کد اقتصادی و خیلی از اطلاعات دیگری که باید کسب نمود را در این مقاله خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم.

و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب ما به سوالات شما پاسخگو بوده و همچنین آماده اخذ کد اقتصادی در کمترین زمان ممکن خواهیم بود برای ثبت برند و اخذ کد اقتصادی خود با کارشناسان با تجربه ی تکسفیر در ارتباط باشید.

شهر ملایر از شهرهای بزرگ تاریخی در غرب کشور به شمار می رود که این شهر دومین شهر بزرگ استان همدان می باشد.

و همچنین این شهر بزرگترین تولید کننده مبل و بزرگترین صادر کننده منسوجات چوبی را دارا می باشد که افراد سرمایه گذار در این شهر می توانند به تاسیس شرکت های تجاری اقدام نمایند و یا افرادی که دارای فعالیت در شرکت را دارند می توانند جهت ثبت تغییرات شرکت اقدام نمایند.

این شهر دارای صنایع و کارخانجات می باشد و دارای 268 واحد صنعتی مشغول به فعالیت در این شهر می باشند که این صنایع شامل:

لحیم سازی، بافتستان، کارخانجات کشمش، پتروشیمی، شهرک شیشه، معادن نقره سیلس و اورانیوم و دیگر صنایع می باشد.

مردم این شهر از نظر صنایع دستی می توانند جهت رونق و گسترش کسب و کار خود شرکت ثبت نمایند تا از مزایایی که از ااخذ کد اقتصادی بهره مند می گردند برخوردار شوند. مثل قالی بافی، منبت کاری.

اکنون در مورد چگونگی اخذ کد اقتصادی در ملایر برای شما خواهیم پرداخت:

مدارک لازم اخذ کد اقتصادی در ملایر

   *تکمیل دفاتر تجاری.

   *دریافت فرمهای مربوطه و تکمیل آنها.

   *کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت مدیره.

   *کپی آگهی تاسیس شرکت و تغییرات ثبت شده شرکت.

   *کپی اساسنامه شرکت.

   *کپی از اظهارنامه شرکت.

   *کپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن.

   *کپی سند مالکیت اقامتگاه شرکت .

   *نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت.

   *پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی.

چگونگی اخذ کد اقتصادی در ملایر

فعالیت اقتصادی که در تبریزو یا در هر جامعه صورت میگیرد برای نظارت بر اعمال آنها و حمایت فعالان اقتصادی باید ابتدا آنها را شناخت و این امر در تبریززمانی امکان پذیر است که اخذ کد اقتصادی در تبریزبرای این افراد انجام شده باشد.

شما هنگامی که می خواهید فعالیت تجاری و به نوبه ی آن فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهید به دنبال پیشرفت و رشد هستید و اهداف بزرگی را در زمیینه ی تجاری دارید یکی از ابزار شما اخذ کد اقتصادی است با درج این کد بر روی فاکتور های خرید و فروش شما پرداخت مالیات نیز آسان تر می شود و دقیق تر.

مالیات در حقیقت کسب مجوزی است برای انجام فعالیت های تجاری و پرداخت حقوق دولت به منظور جلوگیری از رقابتهای و تلاشهای ناسالم محسوب می گردد.

و قابل ذکر است که مطابق قانون شما برای انجام یک فعالیت تجاری در تبریزابتدا باید شرکت خود را ثبت کنید و بعد از آن نسبت به اخذ کد اقتصادی در تبریزاقدام کنید.

کد اقتصادی در ملایر

برای اخذ کد اقتصادی در ملایر میتوانید به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنید.

اشخاصی ملزم به اخذ کداقتصادی در ملایر

افرادی که شرکت خود را به ثبت میرسانند میتوانند برای جلوگیری از مشکلات مالیاتی و پیشرفت در کار خود مراحل اخذ کد اقتصادی را طی نمایند.

 

  • نظرات بازدید کنندگان
avatar
محل نظر و سوالات شما...
کاراکتر مجاز است
صبر کنید ... 00:00.